Orkowe miasto 49381 130

O temacie

Autor CzlowiekGejzer

Zaczęty 15.12.2015 roku

Wyświetleń 49381

Odpowiedzi 130

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ło :o jednym słowem albo twórcy się pierdykneli albo po prostu w ostatniej chwili zmienili miejsce Placu Wymian :o Może planowali jeszcze jedno wejście do Górniczej Doliny? Ciekawe :o
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To był główny szlak komunikacyjny między Górniczą Doliną a miastem. Tamtędy szły duże transporty rudy i łańcuchy skutych więźniów widoczne na intro. Nie mogłyby skutecznie przechodzić przez urwisko na placu wymian, przez tą malutką windę towarową.

Została byle jak wycięta z gry. Została cała wielgachna droga do niej prowadząca, bylejak postawiona "ścianka" ją zagradzająca, widoczna wyrwa w łańcuchu górskim. Przełęcz jest też wciąż widoczna na mapie, prowadząc dużo poza tą "ściankę" (a na starej wersji mapy prowadzi nawet jeszcze dalej niż na mapie normalnej).
W meshu świata wyraźnie widać skąd została wycięta, został fragment zewnętrznej ściany (reszta gór nie ma stoków "zewnętrznych").
No i dokładnie tą lokację widać na intro, pasuje nawet układ wież w Starym Obozie. I to że w intro kamera wylatuje z kopalni w górę w prawo i widzi w oddali stary obóz.
Dokładnie pasuje do do tego że stojąc na tej przełęczy i patrząc się na Górniczą Dolinę, po lewej pod ziemią będzie się miało starą kopalnię, a naprzód za przełęczą będzie widać wieże Starego Obozu.

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skąd masz tą starą mapkę? Oglądałem filmik ARCHIEGO o demie i on mówił że znalazł ją w jakiejś starej ruskiej recenzji ale nie podał linka, a chętnie bym sobie zajrzał tam
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To był główny szlak komunikacyjny między Górniczą Doliną a miastem. Tamtędy szły duże transporty rudy i łańcuchy skutych więźniów widoczne na intro. Nie mogłyby skutecznie przechodzić przez urwisko na placu wymian, przez tą malutką windę towarową.

Została byle jak wycięta z gry. Została cała wielgachna droga do niej prowadząca, bylejak postawiona "ścianka" ją zagradzająca, widoczna wyrwa w łańcuchu górskim. Przełęcz jest też wciąż widoczna na mapie, prowadząc dużo poza tą "ściankę" (a na starej wersji mapy prowadzi nawet jeszcze dalej niż na mapie normalnej).
W meshu świata wyraźnie widać skąd została wycięta, został fragment zewnętrznej ściany (reszta gór nie ma stoków "zewnętrznych").
No i dokładnie tą lokację widać na intro, pasuje nawet układ wież w Starym Obozie. I to że w intro kamera wylatuje z kopalni w górę w prawo i widzi w oddali stary obóz.
Dokładnie pasuje do do tego że stojąc na tej przełęczy i patrząc się na Górniczą Dolinę, po lewej pod ziemią będzie się miało starą kopalnię, a naprzód za przełęczą będzie widać wieże Starego Obozu.
Ciekawe gdzie ta ścieżka handlu w khorinis by była. :P
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
W trakcie trwania prac nad pierwszym Gothiciem twórcy znacznie inaczej wyobrażali sobie Khorinis.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Orkowe miasto
#65 2016-01-19, 14:34(Ostatnia zmiana: 2016-01-19, 14:41)
Ciekawe gdzie ta ścieżka handlu w khorinis by była. :P
Khorinis miało być miejscem gdzie działał jeden z kluczowych przemysłów królestwa - wydobycie magicznej rudy. Stamtąd szły całe transporty, które szły przez przełęcz, a później miasto, były ładowane w porcie na okręty i zabierane do hut w Nordmarze. W G2 tego nagle nie ma, co jest wyjaśnione jak rozumiem zawaleniem się starej kopalni, a w praktyce wynika też z oszczędności czasu przez Piranhie. Ale to nie znaczy że takiego 'szlaku magicznej rudy' nigdy nie było.

W trakcie trwania prac nad pierwszym Gothiciem twórcy znacznie inaczej wyobrażali sobie Khorinis.
Dokładnie.
Przykładem jest choćby to że w G1 nie ma ani słowa o tym że Khorinis leżało na wyspie. Według G1 i wprowadzającego komiksu, leżało w górach.
Pomysł z wyspą pojawił się przy projektowaniu G2 przez konieczność zastosowania naturalnej bariery która zastąpiłaby zniszczoną barierę magiczną i ograniczała świat gry. Podobnie uznali że gracze są przyzwyczajeni do placu wymian i go polubili, więc zrobią przejście tam, zamiast 'odtykać' oryginalną przełęcz i przyznawać się że w G1 była zwyczajnie 'zakorkowana'.

Skąd masz tą starą mapkę? Oglądałem filmik ARCHIEGO o demie i on mówił że znalazł ją w jakiejś starej ruskiej recenzji ale nie podał linka, a chętnie bym sobie zajrzał tam
Mam ją właśnie z tego filmiku - poprawiłem jedynie jej jakość (wyostrzenie i takie tam).

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Podobnie uznali że gracze są przyzwyczajeni do placu wymian i go polubili, więc zrobią przejście tam, zamiast 'odtykać' oryginalną przełęcz i przyznawać się że w G1 była zwyczajnie 'zakorkowana'.
Ta ścieżka dorobiona w placu wymian gd-khorinis zawsze mnie rozwala, i jest najbardziej nie logicznym miejscem w całej gd w g2.   -_- 

Mogli by coś lepszego wymyślić.
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mało czasu jak myślę. Zresztą może i chcieli coś z tym zrobić w końcu planowali dodatek do G1. Ale że znowu zabrakło czasu to porzucili to/zapomnieli o tym i dodawalili to przejście byle gdzie a tamten szlak jakoś było trzeba schować to trzepnęli skałę i o. Ale jednak szkoda że przy okazji G2 nie spróbowali tego szlaku jakoś odbudować.. wtedy jednak nie miało by to pokrycia z G1 no cóż szkoda.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Podobnie uznali że gracze są przyzwyczajeni do placu wymian i go polubili, więc zrobią przejście tam, zamiast 'odtykać' oryginalną przełęcz i przyznawać się że w G1 była zwyczajnie 'zakorkowana'.
Ta ścieżka dorobiona w placu wymian gd-khorinis zawsze mnie rozwala, i jest najbardziej nie logicznym miejscem w całej gd w g2.   -_- 

Mogli by coś lepszego wymyślić.
szkoda że przy okazji G2 nie spróbowali tego szlaku jakoś odbudować..
W Dziejach Khorinis mamy zamiar to naprawić :D

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Takie informacje to miód dla moich oczu :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak więc zastanawiam się, jeśli to przejście byście zrobili w DK (północne) to gdzie w khorinis by wychodziła ścieżka?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
W Dziejach Khorinis mamy zamiar to naprawić :D
Zyskał tytuł inżyniera i szpanuje  :F
 

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W modzie, który wyjdzie gdy murzyn zostanie papieżem  :trollface:
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Liczą się chęci :lol:

Avallach zarzuć jeszcze jakimiś ciekawostkami :)
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy

CzlowiekGejzer

Orkowe miasto
#74 2016-01-28, 17:15(Ostatnia zmiana: 2016-01-30, 20:44)
Widzę że coś się ruszyło w temacie wyciętej zawartości
Czekam na dalsze ciekawostki   :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Spoiler
Bezimienny pokonuje sniacego w 6 rozdziale gry.
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
hahahaha  :ayfkm:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Spoiler
Bezimienny pokonuje sniacego w 6 rozdziale gry.
Poziom beki ci spada
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
#Luk
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Podobnie uznali że gracze są przyzwyczajeni do placu wymian i go polubili, więc zrobią przejście tam, zamiast 'odtykać' oryginalną przełęcz i przyznawać się że w G1 była zwyczajnie 'zakorkowana'.
Ta ścieżka dorobiona w placu wymian gd-khorinis zawsze mnie rozwala, i jest najbardziej nie logicznym miejscem w całej gd w g2.   -_- 

Mogli by coś lepszego wymyślić.
szkoda że przy okazji G2 nie spróbowali tego szlaku jakoś odbudować..
W Dziejach Khorinis mamy zamiar to naprawić :D
http://gothic.arhn.eu/G1/screeny/rpgamer/gscreen13.jpg tutaj masz screena z obozem który wydaje się być wzdłuż "starej" przełęczy  a tu link do stronki na której go znalazłem
http://gothic.arhn.eu/index.html
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry