Leinnan skin- SMF 2.0 109352 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 20.11.2015 roku

Wyświetleń 109352

Odpowiedzi 361

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Leinnan skin- SMF 2.0
#120 2016-01-10, 15:25(Ostatnia zmiana: 2016-01-10, 22:04)
A o czym niby pisałem w poprzednim poście:
Cytuj
Lepiej wygląda, a gdy nie ma nowych postów w danym dziale to tym bardziej nie przeszkadza. Wahałbym się jedynie czy jeśli nowych postów nie ma to nie wyświetlać domyślnie nazwy tematu zamiast daty ostatniego posta.

Co do przycisku "Nowe"- jeśli ma być normalnym linkiem to może być obok tak jak teraz, co najwyżej przeniosę na lewo.


Edit@Zmiana fontu:


Testy innego skryptu propsów:


Działy podrzędne w kolumnach:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Leinnan skin- SMF 2.0
#121 2016-01-10, 22:30(Ostatnia zmiana: 2016-01-10, 22:36)
Działy podrzędne w kolumnach to moim zdaniem absolutnie okropny pomysł. Gdy wszedłem na forum początkowo myślałem, że coś się zepsuło, bo tak to wygląda. Nieestetyczne, zbędne, nieczytelne, zajmuje tylko miejsce. Wcześniej było znacznie lepiej.

Co do systemu propsów, to teraz działa ok. Nie podoba mi się tylko podświetlenie propsów po najechaniu na posta. Moim zdaniem lepiej by było, gdyby się podświetlały dopiero jak się najedzie na same propsy lub ikonkę lajka.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Leinnan skin- SMF 2.0
#122 2016-01-10, 22:41(Ostatnia zmiana: 2016-01-10, 22:54)
Z jakiego widoku korzystasz? W dwukolumnowym przygotowałem coś takiego(lista linków):


Edit@Zmieniłem to podświetlenie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
pomysł dobry, wykonanie słabe - zajmuje to zbyt dużo miejsca.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Korzystam z jednokolumnowego widoku. W dwukolumnowym dalej to źle wygląda. Sawik ma rację, za dużo miejsca zajmuje. Wolałem wersję poprzednią.

Co do propsów, propsy w moich postach dalej są ucięte. No i czy koniecznie trzeba klikać w propsa żeby zobaczyć kto je dał? Bo za drugim razem pojawiają się już po najechaniu myszką.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
pomysł dobry, wykonanie słabe - zajmuje to zbyt dużo miejsca.
O którym mówisz? Bo jest osobne dla każdego widoku.

Korzystam z jednokolumnowego widoku. W dwukolumnowym dalej to źle wygląda. Sawik ma rację, za dużo miejsca zajmuje. Wolałem wersję poprzednią.
IMO w dwukolumnowym jest mniej więcej ok. Zmniejszyłem jednak trochę te linki, spójrz teraz.

Co do propsów, propsy w moich postach dalej są ucięte. No i czy koniecznie trzeba klikać w propsa żeby zobaczyć kto je dał? Bo za drugim razem pojawiają się już po najechaniu myszką.
Trzeba, bo taki jest mod. To z tym ucinaniem nie mam pewności skąd się bierze, nie badałem dokładniej bo sam mod od propsów mnie irytuje dość, tym bardziej, że jest już porzucony i nie wspierany.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak się ustawia dwukolumnowy look? :( Anywaiz dalej moim za dużo pustego pola między wierszami.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Leinnan skin- SMF 2.0
#127 2016-01-10, 23:26(Ostatnia zmiana: 2016-01-10, 23:41)
http://themodders.org/index.php#posting_icons

Teraz zauważyłem, że tworzy puste linki gdy są nowe posty.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Może zrobić ankietę czy tlo geralta i connora zmienić!
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A może niech kilka osób zaproponuje alternatywę jakąś?  Nawet bezimienny nie musi być (ale fajnie by było go zobaczyć :lol:), po prostu jakiś powiew świeżości byłby. :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja jestem za czym innym, jednak wymaga to od kogoś przygotowania kilku headerów. Mianowicie inny header dla każdej(a chociaż części) kategorii. Czyli np. w Moddingu Gothica mógłby do headeru powrócić zamek z Arcanii, w tajnych działach symbol masonów i zakapturzone postaci. Mój skin to umożliwia, tylko trzeba znaleźć łosia ochotnika który by to wykonał.

Edit@ Lifting Centrum Statystyk:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Leinnan skin- SMF 2.0
#132 2016-01-11, 15:06(Ostatnia zmiana: 2016-01-11, 15:22)
Mamy tyle grafików na forum, niech pokażą skillsy teraz!

@Sawik Ja nie mam skillsów :(
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Rybek to jest możliwe dla kategorii czy dla działu? Jeżeli byłoby to możliwe dla każdego działu może warto by było poinformować o tym grypy posiadające własny dział?
@Mac Dun siadaj do gimpa i pracuj.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Do każdego działu można to dodać.
Przykład dla tego działu, wklej to sobie do Edytora stylów odpalanego klawiszem F12:
#header.board_nr_200 #logo a {
    background: url("https://45.media.tumblr.com/08cb0827b98975bf256c7ec6ba1cd503/tumblr_nl268jfjyU1uptu0qo1_500.gif");
}

Dopicowałem też statystyki, chyba już koniec z nimi:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Tak tylko FYI jeśli chodzi o jakość kodu. To co zaproponowałeś będzie działać, ale jest niezgodne z konwencjami:
id="header" class="board_nr_200"
...
#header.board_nr_200
Zamiast tego powinieneś użyć atrybutów danych, które także są dostępne z CSS:
id="header" data-board-number="200"
...
#header[data-board-number='200']
Chodzi nie tylko o separację prawdziwych klas (czegoś co się powtarza) od atrybutów (czegoś co ma różne wartości), ale i o to że atrybuty mogą być przetwarzane przez skrypty JS i narzędzia próbujące analizować semantykę strony.
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/Guide/HTML/Using_data_attributes

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Leinnan skin- SMF 2.0
#136 2016-01-11, 16:56(Ostatnia zmiana: 2016-01-11, 17:08)
Świetne, jeszcze dzisiaj przerobię chyba.

Edit@ Już przerobione, teraz przykładowy kod to:
#header[data-board-number='200'] #logo a {
    background: url("https://45.media.tumblr.com/08cb0827b98975bf256c7ec6ba1cd503/tumblr_nl268jfjyU1uptu0qo1_500.gif");
}
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Na Firefoxie dobrze było to nie zauważyłem. Już zrobione.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Testy(wstępne) autorskiego edytora szybkiej edycji:
https://developer.mozilla.org/pl/docs/Web/API/Document/createElement



Żeby nie było, na razie nie ogarnia np. pogrubiania zaznaczonego tekstu.

Ctrl+Shift+R albo Ctrl+F5 wysoce zalecane :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry