Gothic 2: Granvia 17140 96

O temacie

Autor Arkhnen

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 17140

Odpowiedzi 96

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty647
Propsy235
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Filozofia "xD"
Zaszły pewne zmiany w fabule. Chata jest zamieszkiwana teraz przez zielarza, który troszeczkę zajmuje się tymi polami, ale i tak chętnie wymieniłbym je na coś innego. Problem w tym, że nie mam na co, a nie chcę usuwać tej przyjemnej żółci. Póki co, trochę kiepsko wychodzi mi roślinność więc zanim zacznę dodawać własne krzaczki jeszcze trochę czasu minie. D:

Jeżeli chatka ma być faktycznie zamieszkana przez zielarza, to nie ma problemu. Usuń zboże z pola, na polu poustawiaj rośliny alchemiczne tylko zrób to tak, żeby istniały jako voby, a nie jako przedmioty do podniesienia. Nad całością możesz stworzyć jakieś drewniane zadaszenie i ogrodzić jakimś prowizorycznym płotkiem. W końcu zielarz, więc powinien mieć swój zielnik, tym bardziej, że wewnątrz chatki suszą się jakieś rośliny, więc klimat jest zachowany. 
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty635
Propsy193
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To co kolega napisał wyżej albo (naszło mnie jak odglądałęm wspaniały świat podmiejski). Zastąp pola suchą trawą. Wystarczy usunąć  kłosy i tyle. Co prawda sucha trawa ma bardziej pastelowy odcień słomy ale nie musi być przecież wszystko super realistyczne. Screnny świetne jak przez przypadek popełnię jakiegoś małego moda to w sprawie poprawek świata poproszę Cię o zostaniem konsultantem technicznym :F
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy126
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
#82 2017-01-09, 20:38(Ostatnia zmiana: 2017-01-09, 21:07)
DX11!











 
Wypaliłem się dopieszczając godzinami jakieś totalne pierdoły. ;__;


Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy126
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dzięki! Jest za wcześnie, aby odpowiadać na takie pytania. Pobawię się tutaj trochę i zobaczę, czy brać się za Gothica, czy coś ambitniejszego (Unity, UE4). Na razie niech siedzi w "projektach zawieszonych i porzuconych". :)
 
Wypaliłem się dopieszczając godzinami jakieś totalne pierdoły. ;__;

Fabiosek

Fabiosek

Z życia złodzieja II
xxx
posty2630
Propsy1468
ProfesjaProducent
  • Z życia złodzieja II
  • online
  • xxx
Szkoda by było to porzucać, bo mało co jest fajnie wyglądających modyfikacji, a zwłaszcza polskich.
 
Gothic II:
Z życia złodzieja II - Zapowiedź
Z życia złodzieja
The Vulcano Quest - Dubbing PL

Gothic I:
Orcades

Simen to taki nilfgard, za proste przestepstwa ucina rece ~ Mac Dun

ShadowAssassin

ShadowAssassin

Użytkownicy
Filantrop
posty315
Propsy225
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Filantrop
wygląda świetnie ale jak stoi sprawa z wydajnością?
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
,.., Code Vein ,..,
posty390
Propsy106
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • ,.., Code Vein ,..,
Klimacik się wylewa z tych screenów :).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4710
Propsy3068
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skończ to a zainstaluję Gothic dla tej modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy126
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Obecnie mam GTX 960 i przy dx 11 jest stałe 60fps. Tylko podczas deszczu są spadki do 40. Na poprzednim, słabym urządzeniu, które nawet nie obsługiwało renderera od Degenerateda miałem framerate na poziomie 5-25 fps. Dla porównania: Khorinis na l'hiverze chodziło mi w 13-30 klatkach. Miejscami trochę przesadziłem z roślinnością...
 
Wypaliłem się dopieszczając godzinami jakieś totalne pierdoły. ;__;

Simen

Simen

Moderator
Dark Sun
posty5261
Propsy2177
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Dark Sun
Dobra robota, naprawdę rewelacyjny level design. Osobiście spróbowałbym skontaktowac się z jakimiś poważniejszymi deweloperami i przedstawić im swoje zdolności.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

http://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3742
Propsy1002
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Screeny miazga, gothic wygląda tutaj dużo młodziej :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1092
Propsy426
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Gościu......rewelacja!
Dawno nie widziałem w Gothicu tak dobrego level designu! Masz zdolności! Rozwijaj je na poważnych silnikach, osobiście polecam CryEngina :D A moda mam nadzieje dokończysz, zagram chociażby dla samych miejscówek. Kupiłeś mnie.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Burzą Błogosławiony
posty333
Propsy244
Nagrody
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Burzą Błogosławiony
Rozbudziłeś we mnie apetyt, jak skończysz to chętnie pogram.  :P

Z takim talentem powinieneś zgłosić kandydaturę do CD Projekt.
 
Życie ponad śmiercią. Siła ponad słabością. Podróż ponad celem.

Evgarr

Evgarr

SoulFire
posty61
Propsy36
Profesjabrak
  • SoulFire
Ciekawym klimatem emanują te screeny. Zgniła zieleń, zachmurzone niebo i ciemny blask płomieni dają poczucie samotności z nutką nostalgii albo wręcz przeciwnie - chęć ucieczki od czegoś, odcięcie się od przeszłości. Jeżeli nie jesteś do końca pewien zarysu fabuły, możesz pójść w tę stronę. Ukazanie historii starzejącego się/umierającego złoczyńcy lub kogoś z barwnym życiorysem, kto podjął za dużo złych decyzji. Można by to poprowadzić liniowo jako retrospekcję z powrotami do rzeczywistości...

Te screeny są bardziej jak zdjęcia z albumu samotnego podróżnika, który uwiecznia swoje przeżycia i opowiada o nich, uśmiechając się do siebie lub wzdychając.
Naprawdę świetna robota.
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
posty43
Propsy126
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
#95 2017-01-17, 15:50(Ostatnia zmiana: 2017-01-17, 15:59)
Dzięki za pozytywny feedback! Niestety do Redów jeszcze baaardzo dużo mi brakuje, ale za kilka lat... no wszystko może się zdarzyć! To bardzo ciekawy pomysł Evgarr. Obecnie przebudowuję stary mesh. Wiele rzeczy nie odpowiadało mi w nim. Będę też vobował wszystko od nowa.

Do 29 stycznia mam wolne więc pewnie uda mi się jeszcze w tym miesiącu dostarczyć jakieś screeny.
 
Wypaliłem się dopieszczając godzinami jakieś totalne pierdoły. ;__;

Evgarr

Evgarr

SoulFire
posty61
Propsy36
Profesjabrak
  • SoulFire
Zastanawiałem się ostatnio, czy nie potrzebowałbyś pomocy w rozpisaniu scenariusza/zarysu fabuły. Wprawdzie teraz mam sesję i cierpię na brak czasu, ale potem mógłbym więcej doradzić. Życzę powodzenia i zapału ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry