Gothic 2: Granvia 37350 96

O temacie

Autor Arkhnen

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 37350

Odpowiedzi 96

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Zaszły pewne zmiany w fabule. Chata jest zamieszkiwana teraz przez zielarza, który troszeczkę zajmuje się tymi polami, ale i tak chętnie wymieniłbym je na coś innego. Problem w tym, że nie mam na co, a nie chcę usuwać tej przyjemnej żółci. Póki co, trochę kiepsko wychodzi mi roślinność więc zanim zacznę dodawać własne krzaczki jeszcze trochę czasu minie. D:

Jeżeli chatka ma być faktycznie zamieszkana przez zielarza, to nie ma problemu. Usuń zboże z pola, na polu poustawiaj rośliny alchemiczne tylko zrób to tak, żeby istniały jako voby, a nie jako przedmioty do podniesienia. Nad całością możesz stworzyć jakieś drewniane zadaszenie i ogrodzić jakimś prowizorycznym płotkiem. W końcu zielarz, więc powinien mieć swój zielnik, tym bardziej, że wewnątrz chatki suszą się jakieś rośliny, więc klimat jest zachowany. 
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To co kolega napisał wyżej albo (naszło mnie jak odglądałęm wspaniały świat podmiejski). Zastąp pola suchą trawą. Wystarczy usunąć  kłosy i tyle. Co prawda sucha trawa ma bardziej pastelowy odcień słomy ale nie musi być przecież wszystko super realistyczne. Screnny świetne jak przez przypadek popełnię jakiegoś małego moda to w sprawie poprawek świata poproszę Cię o zostaniem konsultantem technicznym :F
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
#82 2017-01-09, 20:38(Ostatnia zmiana: 2017-01-09, 21:07)
DX11!











 


Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Dzięki! Jest za wcześnie, aby odpowiadać na takie pytania. Pobawię się tutaj trochę i zobaczę, czy brać się za Gothica, czy coś ambitniejszego (Unity, UE4). Na razie niech siedzi w "projektach zawieszonych i porzuconych". :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Szkoda by było to porzucać, bo mało co jest fajnie wyglądających modyfikacji, a zwłaszcza polskich.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wygląda świetnie ale jak stoi sprawa z wydajnością?
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Klimacik się wylewa z tych screenów :).

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Skończ to a zainstaluję Gothic dla tej modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Obecnie mam GTX 960 i przy dx 11 jest stałe 60fps. Tylko podczas deszczu są spadki do 40. Na poprzednim, słabym urządzeniu, które nawet nie obsługiwało renderera od Degenerateda miałem framerate na poziomie 5-25 fps. Dla porównania: Khorinis na l'hiverze chodziło mi w 13-30 klatkach. Miejscami trochę przesadziłem z roślinnością...
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dobra robota, naprawdę rewelacyjny level design. Osobiście spróbowałbym skontaktowac się z jakimiś poważniejszymi deweloperami i przedstawić im swoje zdolności.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Screeny miazga, gothic wygląda tutaj dużo młodziej :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Gościu......rewelacja!
Dawno nie widziałem w Gothicu tak dobrego level designu! Masz zdolności! Rozwijaj je na poważnych silnikach, osobiście polecam CryEngina :D A moda mam nadzieje dokończysz, zagram chociażby dla samych miejscówek. Kupiłeś mnie.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Rozbudziłeś we mnie apetyt, jak skończysz to chętnie pogram.  :P

Z takim talentem powinieneś zgłosić kandydaturę do CD Projekt.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Ciekawym klimatem emanują te screeny. Zgniła zieleń, zachmurzone niebo i ciemny blask płomieni dają poczucie samotności z nutką nostalgii albo wręcz przeciwnie - chęć ucieczki od czegoś, odcięcie się od przeszłości. Jeżeli nie jesteś do końca pewien zarysu fabuły, możesz pójść w tę stronę. Ukazanie historii starzejącego się/umierającego złoczyńcy lub kogoś z barwnym życiorysem, kto podjął za dużo złych decyzji. Można by to poprowadzić liniowo jako retrospekcję z powrotami do rzeczywistości...

Te screeny są bardziej jak zdjęcia z albumu samotnego podróżnika, który uwiecznia swoje przeżycia i opowiada o nich, uśmiechając się do siebie lub wzdychając.
Naprawdę świetna robota.
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale

Arkhnen

Gothic 2: Granvia
#95 2017-01-17, 15:50(Ostatnia zmiana: 2017-01-17, 15:59)
Dzięki za pozytywny feedback! Niestety do Redów jeszcze baaardzo dużo mi brakuje, ale za kilka lat... no wszystko może się zdarzyć! To bardzo ciekawy pomysł Evgarr. Obecnie przebudowuję stary mesh. Wiele rzeczy nie odpowiadało mi w nim. Będę też vobował wszystko od nowa.

Do 29 stycznia mam wolne więc pewnie uda mi się jeszcze w tym miesiącu dostarczyć jakieś screeny.
 

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Zastanawiałem się ostatnio, czy nie potrzebowałbyś pomocy w rozpisaniu scenariusza/zarysu fabuły. Wprawdzie teraz mam sesję i cierpię na brak czasu, ale potem mógłbym więcej doradzić. Życzę powodzenia i zapału ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry