Znaczenie skryptu 2228 4

O temacie

Autor Pelon

Zaczęty 31.01.2015 roku

Wyświetleń 2228

Odpowiedzi 4

Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Witam otoz mam pewien problem ktory mnie nurtuje.
Chodzi mi o znaczenie pewnej lini
Cytuj
instance ItMi_Zeitspalt_Addon(C_Item)
{
   name             =   "Czarna ruda";

   mainflag          =   ITEM_KAT_POTIONS;
   flags             =   ITEM_MULTI;

   value             =   0;

   visual             =   "ItMi_Zeitspalt_Addon.3DS";
   scemename         =   "MAPSEALED";   
   on_state[0]         =   Use_Zeitspalt_Addon;
   material          =   MAT_STONE;

   wear            =    WEAR_EFFECT;
   effect            =   "SPELLFX_WEAKGLIMMER";

   description         =    name;
   TEXT[3]            =    "Działanie nieznane.";            

   INV_ZBIAS            = INVCAM_ENTF_MISC_STANDARD;
};
   func void Use_Zeitspalt_Addon()
   {
      if (Npc_IsPlayer(self))
      {
         Wld_PlayEffect("spellFX_BELIARSRAGE",  self, self, 0, 0, 0, FALSE);

         // FIXME_Nico: DropUnconscious (DropDead funktioniert bereits)
         //Npc_ChangeAttribute(self, ATR_MANA, -self.attribute[ATR_MANA]);
         //Npc_ChangeAttribute(self, ATR_HITPOINTS, -self.attribute[ATR_HITPOINTS] + 2);
         // Bereits laufenden Effekt beenden, damit die Kamera nicht ausrastet...
         // (beim Wechsel immer noch starker Morph-Effekt, aber nicht mehr andauernd)
         Wld_StopEffect("SLOW_MOTION");
         Wld_PlayEffect("SLOW_MOTION", self, self, 0, 0, 0, FALSE);
      };
   };
Z tego skryptu na bryle co oznaczaja te linijki
Cytuj
// FIXME_Nico: DropUnconscious (DropDead funktioniert bereits)
         //Npc_ChangeAttribute(self, ATR_MANA, -self.attribute[ATR_MANA]);
         //Npc_ChangeAttribute(self, ATR_HITPOINTS, -self.attribute[ATR_HITPOINTS] + 2);
         // Bereits laufenden Effekt beenden, damit die Kamera nicht ausrastet...
         // (beim Wechsel immer noch starker Morph-Effekt, aber nicht mehr andauernd)
         Wld_StopEffect("SLOW_MOTION");
         Wld_PlayEffect("SLOW_MOTION", self, self, 0, 0, 0, FALSE);
 
Chce być ninja ;D

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pierwsze 5 to komentarze. 2 i 3 zawierają kod który miał zerować manę i prawie zerować życie używającego przedmiot. Ostatnie 2 aktywują efekt zwolnienia czasu (w taki sposób, aby aktywowany dwa razy nie "nakładał" się na siebie). Tłumaczyć ci z niemieckiego nie będę bo zakładam że nie o to chodziło w pytaniu.

Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Z tego co widze to spowolnienie czasu dziala na takiej zasadzie ze my  jestemy w mniejszym stopniu spowolnieni , tzn ze   "potwór" jest bardziej spowolniony niz my i  w tym wypadku daje nam to przewage, i rozchodzi sie o to - gdzie moze byc zawarty timer - czas jaki jestesmy pod wplywem tej runy  i czy mozemy manipulowac tymi spowolnieniami, oraz gdzie , 
 
Chce być ninja ;D


Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Ok dzieki zadawalam nie to :D
 
Chce być ninja ;D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry