Działa, ale jest jeden problem - mam dwa nowe modele: pełzacz zwykły [ crw_body ] i pełzacz wojownik
[ cr2_body ] , gdy odpalam grę i wchodzę do kopalni Silvestro, to kompiluje się tylko i wyłącznie plik modelu pełzacza wojownika, a zwykłego pełzacza nie. Z folderu _compiled usunąłem następujące pliki:
CRW_BODY.MDM
CRW_BODY.MDL ( nie wiem za co odpowiada ? )
CR2_BODY.MDM
CR2_BODY.MDL ( jak wyżej ? )
Post połączony: 2014-11-11, 18:38
Kolejna sprawa: próbuje podmienić model kuszy na nowy, gra pod koniec ekranu ładowania save'a wyrzuca błędem: "morph mesh model and animated model do not match" ( czy jakoś tak... ) . Ktoś niedawno tłumaczył mi, że podmieniając model kuszy należy wyeksportować też drugi plik .asc z animacją ( domyślam się, że błąd dotyczy tej kwestii ) - czy ktoś mi powie jak wygenerować plik z animacją dla całkowicie nowego modelu ?
Pozdro