Pojawianie się potworów o wyznaczonej godzinie 1996 9

O temacie

Autor nocnymocny

Zaczęty 20.10.2014 roku

Wyświetleń 1996

Odpowiedzi 9

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam! Jak zrobić, by po rozmowie z daną postacią, np. o godzinie 8.00, pojawił się potwór o godzinie np. 23.00?
Można to "połączyć" ze sobą - Wld_InsertNpc (Lurker,"XXX"); i (Wld_IsTime(12,0,23,59)  w coś takiego: Wld_InsertNpc ((Lurker,"XXX") && (Wld_IsTime(23,00)))?
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Mylisz warunek ("nie rób tego, chyba że...") z wyzwalaczem ("wtedy zrób to"). 
Musisz mieć jakiś skrypt który będzie odpalał się o tej 23. Domyślnie jest tylko taki odpalający się o północy. Możesz dodać własny korzystający z ticktocka o bardzo dużym opóźnieniu.

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki Avallach. Zrobiłem to bez ticktocka, może nie tak, jakbym chciał, ale też mnie to zadowala. Dopisałem do monologu spania, żeby po spełnieniu odpowienich warunków, bohater spał do 23, po położeniu i wstaniu o wyznaczonej porze pojawiają sie w danym  miejscu potwory. Po ich zabiciu monolog spania do 23 jest już nieaktywny, żeby potwory nie pojawiały się bez końca. I jeszcze pytanko do tego: http://themodders.org/index.php?topic=85 Dopisałem:

func void B_RefreshArmor()
{

if (MIS_POTWOR == LOG_Running)
{
Wld_InsertNpc    (Demon,       "PIR_87");
};
};
Warunek jest spełniony, jednak o 00.00 nie pojawia się potwór. Co muszę poprawić?


 
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Normalnie czekasz do tej 0:00, nie "przesypiasz" jej? Ogólnie powinno działać, dałeś swój kod we właściwym miejscu (to właśnie funkcja odpalająca się o północy o której napisałem). Dodaj nad warunkiem jakiegoś printa i sprawdź czy pojawi się na ekranie o północy. A najlepiej drukuj Hlp_IntToString(MIS_POTWOR), bo może jednak warunek wcale nie jest spełniony. Jesteś pewien że zmienna MIS_POTWOR ma takie wartości jak oczekujesz?

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fakt "przesypiałem" godzinę 00.00, ale jak poczekałem to demon pojawił się w wyznaczonym miejsu, tylko nie jeden a z 50, jak nie lepiej.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Deklarujesz zmienną, sprawdzasz czy zmienna ma wartość FALSE, przywołujesz tego demona, przypisujesz do tej zmiennej wartość TRUE.
Enjoy, respi się raz.
Ewentualnie za pomocą aivarów, zasada taka sama.

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zastosowałem zmienną, ale nadal jest to samo.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg


nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poprawiłem skrypty i wszystko działa, jak trzeba; pojawia się tylko jeden potworzak i tylko raz. Dzięki za pomoc Avallach i chicken.  :ok:
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można łatwo zrobić to o godzinie 23 wystarczy wstawić zwykły Trigger z skryptem. Trigery można wyzwalać tą funkcja z Startup.d do wł i wył latarni i świeczek ;)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry