Nowe emotikony 15745 43

O temacie

Autor bgb

Zaczęty 4.07.2014 roku

Wyświetleń 15745

Odpowiedzi 43

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dla mnie to:

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

Nowe emotikony
#21 2014-07-05, 19:51(Ostatnia zmiana: 2014-07-05, 20:57)
tak, ale ta emota chicken może obrazić czyjeś uczucia... Ty wiesz czyje!
- rozumiem reakcje niewtajemniczonych, ale tłumaczyć nie zamierzam

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
 


Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Te dobrze oddają uczucia:


I ta najlepsza:
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie oddają żadnych.

Nie będe tu postował emotek, jak ktoś chce zobaczyć to linkiem zarzuce http://www.sadistic.pl/posting.htm?mode=smilies
Jest tu sporo dobrych, niszczących gifów, na ileśtamdziesiąt tylko kilka jest źle wyciętych.
 

Arszonto

Arszonto

Użytkownicy
posty99
Propsy34
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jestem za tymi, z naciskiem na ostatnią :lol2:.
         
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Hmm... Avallach... a moze by tak zalozyc nowy temat o emotikonach i tam przeniesc te posty dotyczące tego? Bo troche burdel sie robi w Postulatach :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie mogłem znaleźć pasującej stylem do naszych obecnych emotki trollface, więc naskrobałem w gimpie nową. Poniżej kolejno moja, przykładowa emotka z zestawu i emotka zaproponowana przez bgb:

Jak ktoś znajdzie / narysuje lepszą niech da znać. Są dwa ograniczenia - kolorystyka jak w oryginalnych (kolor tła, gradientu, obwódki i konturów) i 18-20px wysokości. No i najlepiej gdyby tak jak z oryginalnymi był to pixel art (brak antyaliasingu konturów).

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 :afro: :cry: :blank: :embarrassed: :tongue: :laugh:  :sad: :smiley: :undecided: :grin: :rolleyes: :angel: :kiss: :shocked: :evil: :wink: :lipsrsealed: :police: :azn: :excl:

CO TO MA BYĆ?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Obwódkę w :lol2: zostawiamy. Już kiedyś wymieniliśmy na wersję bez niej i była zwyczajnie dziwna - więc przywróciliśmy :lol2:
2. Większość proponowanych emotek jest do dupy. Próbują przedstawić więcej, niż emotki powinny, a część z nich zwyczajnie nie pasuje do forum. Np. ten trollface - on może mieć swoją funkcję w internecie i się sprawdzać, ale te 'memowanie' forum zabija naszą wyjątkowość :D
3. :mellow: podane przez sawika musi powrócić :I

Ok, wracam do Dark Souls. Nie spierdolcie tu niczego pod moją nieobecność :lol2:
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
:afro: :cry: :blank: :embarrassed: :tongue: :laugh:  :sad: :smiley: :undecided: :grin: :rolleyes: :angel: :kiss: :shocked: :evil: :wink: :lipsrsealed: :police: :azn: :excl:

CO TO MA BYĆ?
Kto to dodał? Nie było mnie przez jeden dzień i takie rzeczy odwalacie? Widzę, że nie obejdzie się bez dywanika.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
One są paskudne. Gorszych nie było? :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Te nowe emotki są paskudne, srsly. pokerface, ayfkm i od biedy trollface by wystarczyły, reszta to gówno. I po cholerę dwa razy ;p;p ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jestem w trakcie ustawiania emotek, ale muszę wyjść, także przez parę godzin może być w nich burdel.
Tych chujowych ja nie dodałem. Były już w katalogu, więc jak wrzuciłem nowe i kazałem dodać te które są w katalogu a nie są dodane, to wrzuciło też śmieci. Jak wrócę to to ogarnę. Na razie Adanos tego nie ruszaj.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ustawione, teraz już można narzekać.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ustawione, teraz już można narzekać.
Ktoś się dziwi że to ja odpowiem? :D

Avallach, możliwym byłoby ukrycie części z nich?
Obecnie nad oknem wiadomości mam wyświetlone coś koło trzydziestu emotikonek, co gorsza po części animowanych.
Fajnie to było zrobione na IPB (albo gdzieś indziej to widziałem), najczęstsze widoczne zawsze i przycisk "więcej". W większości i tak się dodaje emotikonki wpisując kod.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
T_T }:> :redface: Te bym wywalił.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
T_T }:> :redface: Te bym wywalił.




Nie bądźmy tacy samolubni. Te emotki znajdują zastosowanie  :ok:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry