Bugi z znikającymi modelami 3ds 2535 4

O temacie

Autor ElitarnyDuch

Zaczęty 3.07.2014 roku

Wyświetleń 2535

Odpowiedzi 4

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Na wstępie dodam że nie wiem czy to dobry dział.
Otóż chciałem dodać do gry parę modeli broni z tej strony:
http://tf3dm.com/3d-models/rifle/2

Jednak kiedy przywołuje itemki w grze, są one niewidzialne.
Nie wiem czemu, ale dzieje mi się tak z każdym modelem broni, nie tylko z tej strony, wszystkie inne modele działają.

Wie ktoś może jak to naprawić?
Ps: w Wings3D widzę je dobrze i są oteksturowane...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Bo jest różnica między formatem 3ds, a 3DS. Ściągnij np. Blendera, wgraj plugin Kerraxa. Następnie importuj model i wyeksportuj jako Kerrax 3DS Studio Mesh (.3DS) :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bo jest różnica między formatem 3ds, a 3DS.
Dokładniej, jeden z nich obsługuje dłuższe nazwy materiałów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Skoro masz WIngsa, to nie potrzebujesz żadnego Blendera z Kerraxem :D
Zwyczajnie zaimportuj model do Wingsa i wyeksportuj znowu do 3ds. Powinien zacząć działać.
No niestety tak nie działa.

Post połączony: 2014-07-04, 11:49
Bo jest różnica między formatem 3ds, a 3DS. Ściągnij np. Blendera, wgraj plugin Kerraxa. Następnie importuj model i wyeksportuj jako Kerrax 3DS Studio Mesh (.3DS) :ok:
Ale skąd mam wiedzieć które są 3DS a które 3ds? bo ja patrzyłem to mają identyczne koncówki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry