Gothic: Android Edition 138360 182

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 13.06.2014 roku

Wyświetleń 138360

Odpowiedzi 182

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
"Ciekawostka  w G2 noc kruka na pustyni można znaleźć wrak samochodu  /Rhobar"
 
some things are meant to be

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
"Ciekawostka w G2 noc kruka na pustyni można znaleźć wrak samochodu /Rhobar"

? Przeciez kazdy wie o tym samochodzie  :lol:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A spodziewałbyś się czegoś więcej po stronie, która powstała 10 godzin temu i to najpewniej tylko po to, żeby pojęczeć na themodders? :lol:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zapewne myśleli, że się tym wybiją i nabiją sobie parę lajków.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jakoś trzeba zacząć :D Mimo to, wystartowali genialnie dając dziesięcioletnią informację :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
A skrypty? Założenia są takie, że jakiś skrypto-interpreter w unity czyta z plików .d Gothica? Dialogi na pewno wypadałoby w ten sposób zrobić, ale co z resztą?
Tak, docelowo wszystkie assety mają być automatycznie konwertowane / interpretowane z oryginalnych źródeł.
Jestem w stanie napisać translator który przerzuci je na C# i opakuje w taki sposób że będą działać. Trzeba by "tylko" zaimplementować pod Unity wszystkie funkcje zewnętrzne (a przynajmniej te potrzebne, resztę zostawić jako nic nie robiące stuby).

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak na oko, ile mniej więcej zajęłoby wam stworzenie Gothica na Androida w takim stopniu jaki on osiągnął?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Pokazywał zawsze tylko urywki. Jeśli to co Sawik pisał jest prawdą, to dałoby się to zrobić nawet w dzień. To co wiemy że miał na pewno:
 - załadowany świat z teksturami
 - załadowane i zanimwaone ciała postaci i potworów
 - znikanie wiszących w powietrzu modeli itemów przez dotykanie ich na ekranie
 - sterowanie ekranowym joystickiem
 - odtwarzanie animacji ciosów przez bohatera po kliknięciu
 - odtwarzanie animacji ciosów przez potwory

Przy odpowiednim obcięciu filmu te rzeczy mogą wyglądać jak część czegoś bardziej złożonego, ale nie muszą nią być (i zakładałbym że nie są). Np trudno mi uwierzyć że ten ścierwojad naprawdę miał jakąś sztuczną inteligencję (jak pisał autor) a nie tylko wykonywał ręcznie ustawioną animację. To że bohater miał różne zbroje może sugerować że jest system ekwipunku, ale bardziej prawdopodobne wydaje mi się że autor zwyczajnie przełączył modele.

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jakoś nie widziałem sztucznej inteligencji w tym ścierwojadzie, gdyż on bezmyślnie atakował bohatera zamiast stosować jakąś taktykę jak na przykład chodzenie w bok dla zmylenia po czym wykonałby natychmiastowy atak. A co do zbroi, to przełączenie modeli jest bardzo prawdopodobne, gdyż nie pokazywał na filmie jak zakłada zbroję. Choć to nie jest trudne do zrobienia, bo w Gothicu jest to tak zrobione, że model ciała bohatera jest zastępowany modelem zbroi, co zresztą sam wiesz.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A ja mam wrazenie, ze wlasnie po to zostal ten fanpage stworzony, aby zhejtowac themodders itd. Cos takiego jak varonek :D Bo przez zle themodders upadl kolejny projekt :lol2:
Śmiechem żartem, jakąś listę może zaczniemy prowadzić? :D

Namierzyli nas przez Sawika pewnie  :F
Avallach podawał twórcy poprzedniego porta link do tego tematu, gdzie ja wylałem swoje żale.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Śmiechem żartem, jakąś listę może zaczniemy prowadzić?



Popieram :lol2:


Dodam tutaj jeszcze raz ten obrazek, gdyz na niego patrze jednoczesnie myslac o tej sytuacji z gothic android, a takze przypominajac sobie sytuacje z varonem, sama geba do monitora mi sie cieszy :lol2:


 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
O to to. Dużo pierdolenia, mało roboty. 5 gości koksiło się, że zrobi lepiej. A po ich wersjach ani widu ani słychu. Najłatwiej napisać ''Zrobiłbym...''. Zrób, to pogadamy.
 


UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz

UrizielX

Gothic: Android Edition
#53 2014-06-20, 20:56(Ostatnia zmiana: 2014-06-22, 17:03)
Choćby właśnie Sawik. Nie chodzi o Ciebie, przecież sam chcesz pomóć. Ale Sawik tak się koksi, że zrobi itd. A teraz już od nauki luz, więc nawet niech zrobi demko. Często tak jest, że mówi się jakie to zrobienie czegoś jest niemożliwe, a jak ktoś robi to ''Ja zrobiłbym szybciej i lepiej...''. Oczywiście sam Woźniak mógłby kogoś do pomocy wziąć, a nie się fochać... Nikt nie jest bez winy.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 UrizielX tak na ogół... to większość tego co on miał już mam :F

Odnośnie "teraz z szkołą luźniej" mów za siebie, co niektórzy tu pracują, nigdy też nie mówiłem że będę to robił na wyścigi. Tak, możliwe jest wykonanie tego co on miał w jeden dzień, będę się tego trzymał. 

Podaj mi jedną skomplikowaną rzecz którą on zrobił.  
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
To, że Ty to zrobiłeś - dobrze, szacun. :D Tylko najpierw rób, potem możesz krytykować. I najlepiej podrzuć demko. Nie mam wontów, tylko takie sytuacje mnie wkurzają.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak nie masz wontów? Przecież obydwa twoje posty to zlepek żali do sawika/ forum.
Zresztą, co ma do tego Sawik? Gość jak robił swój projekt, nikt nie zmusił go do anulowania, mogło go to zwyczajnie chuja obchodzić, a tłumaczenie że sawicki/ktoś tam ma coś najpierw pokazać jest równie bez sensu co ty.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
CO TO KURWA ZA LOGIKA

najpierw zrób potem krytykuj
nie może mi się nie podobać statua wolności jeśli nie pierdolnę w ogródku dwa razy lepszej? nie może mi się nie podobać książka dopóki nie jestem pisarzem? film ci się nie podobał? gówno prawda, zrób lepszy to pogadamy. panie kucharzu, na tych ziemniakach jest pleśń TO ZRÓB SOBIE LEPSZE

przykro mi że tak się bulwersuję, nie mam wontów, po prostu takie sytuacje mnie wkurzają. Z pewnością zrozumiesz.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Cytuj
 UrizielX tak na ogół... to większość tego co on miał już mam
A ja dalej nie dostałem animek, co to ma być? :O

Nie wierzymy ci dopóki nie pokażesz gameplaya i  nie wyślesz mi skonwertowanych animek!!!1

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
@Cragnn&Zkigrtaen

Krytykować można, ja nikomu nie zabronię. Tylko jest różnica między "Gówno, można lepiej i szybciej zrobić", a "Gówno, zrobiłbym to szybciej i lepiej". I tak, nie mam wontów, jak podrzuci demko to w ogóle szacun. Więc ochłońta, jak już pisałem, nikt nie jest bez winy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry