Konwertowane pliki w Addonie 2775 5

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 8.06.2014 roku

Wyświetleń 2775

Odpowiedzi 5

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam. Mam zamiar stworzyć Addona .vdf z teksturkami, modelami i animacjami. I teraz pytanie - czy pliki w nim zawarte MUSZĄ być skonwertowane do .tex .mdm i .mrm? Czy może .tga .asc i .3ds też by działały? Pytam, bo GothicStarter przy zaznaczeniu opcji Convert All crashuje mi się (acces violation), a bez tej opcji nie konwertuje teksturek, modeli i animacji. Więc jak? Pliki .tga .asc i .3ds z Addona również zadziałają? I jeśli tak, to wrzucać je do folderów _COMPILED w Addonie, czy nie?

Z góry dziękuję za pomoc. :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Z tego co wiem to muszą być skonwertowane :)
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie muszą być skompilowane, gra sobie skompiluje sama (ale wtedy będzie się wolniej ładowała / lekko przycinała przy pierwszym wyświetleniu danego modelu).
Bez opcji convert all też skompiluje, ona to jedynie wymusza.
Do compiled wrzucasz skompilowane. 3ds, asc, tga itd są nie skompilowane, więc ich tam nie wrzucasz.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Czyli wystarczy, że wrzucę do addona pliki .3ds .asc .tga, a osobie, która sobie pobierze tego addona, wrzuci do folderu Data i włączy grę będzie wszystko działać?
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Czyli wystarczy, że wrzucę do addona pliki .3ds .asc .tga, a osobie, która sobie pobierze tego addona, wrzuci do folderu Data i włączy grę będzie wszystko działać?
Tylko jeśli są to duże pliki to będzie musiała troszkę poczekać za pierwszym razem aż się skompiluje wszystko  :)
Ja czasami czekam po 5 minut  ;D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry