Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 467519 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 467519

Odpowiedzi 1517

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tym razem bez trollowania i skomentuję normalnie. W porównaniu do sztabki kilof ma jednak trochę rozpikselowaną teksturę. Nie wiem czy to wina jakości tekstury, jej wielkości, czy może siatki uvw, ale dokładnie widać każdy piksel, szczególnie na ostrzu. Powierzchnia sztabki nawet przy dużym zbliżeniu(na renderach i z gry) wygląda wciąż wyraźnie, kilof tego nie ma. Poza tym coś się dzieje z teksturą na ostrzu i w połowie odwraca się, dając efekt lustrzanego odbicia tekstury, co nie wygląda fajnie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Halk gothic wymaga old school texturowania a to znaczy ze się tez na texture dodaje połysk , oświetlenie , cienie . Tak jak sugerowaliśmy na sztabce trzeba zrobić na kilofie. tutorial
Do tego wydaje mi sie ze znowu nie szukałeś wzoru - referencji - coś na czym sie wzorowac  na poziomie modelu/textury.
Spoiler
Plus na koniec musze sie zgodzic z Caesum. Widać ze mapowanie jest zrobione tak na odwal sie.
Poczytaj tez o texel density (zachowanie gęstości textur ) tutorial
  :ok: Chciałeś konstruktywna krytykę to dajemy, zależy od ciebie czy chcesz być lepszy w tym co robisz .
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Tym razem bez trollowania i skomentuję normalnie.
Za co wielce dziękuję i mam nadzieję że trollowania już nie będzie :)

W porównaniu do sztabki kilof ma jednak trochę rozpikselowaną teksturę. Nie wiem czy to wina jakości tekstury, jej wielkości, czy może siatki uvw, ale dokładnie widać każdy piksel, szczególnie na ostrzu. Powierzchnia sztabki nawet przy dużym zbliżeniu(na renderach i z gry) wygląda wciąż wyraźnie, kilof tego nie ma. Poza tym coś się dzieje z teksturą na ostrzu i w połowie odwraca się, dając efekt lustrzanego odbicia tekstury, co nie wygląda fajnie.
Raczej wina tekstury, wielkość 256x1024 ale mapowanie też mega super nie jest. :P


Halk gothic wymaga old school texturowania a to znaczy ze się tez na texture dodaje połysk , oświetlenie , cienie . Tak jak sugerowaliśmy na sztabce trzeba zrobić na kilofie. tutorial
Do tego wydaje mi sie ze znowu nie szukałeś wzoru - referencji - coś na czym sie wzorowac  na poziomie modelu/textury.
Spoiler
Plus na koniec musze sie zgodzic z Caesum. Widać ze mapowanie jest zrobione tak na odwal sie.
Poczytaj tez o texel density (zachowanie gęstości textur ) tutorial
  :ok: Chciałeś konstruktywna krytykę to dajemy, zależy od ciebie czy chcesz być lepszy w tym co robisz .

A nie ma na kilofie co pokazałem połysku ani oświetlenia? Wydaje mi się że lekko jest. Raczej duży nie powinien być z racji że jest to stary, zużyty kilof ale ok. Tu się przyznam że nie miałem żadnego wzoru i jest to szczerze mówiąc przerobiony oryginalny kilof z Gothica. Tez mi się wydaje, że jest trochę "nieproporcjonalny" i troszkę (a nawet bardzo) chujowy i nierealistyczny. PB się nie postarała. :D Chyba zdecyduję się zrobić go całkowicie od nowa korzystając z jakiejś refki.  :)

Tak czy siak dzięki za krytykę i porady, zobaczę co da się zrobić  :) :ok:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie zapomnij, że w spacerze możesz kontrolować połysk. W g2 jest on bardzo ubogi.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie zapomnij, że w spacerze możesz kontrolować połysk. W g2 jest on bardzo ubogi.
Raczej nie dzięki, ten połysk wygląda chujowo. :D

Po żmudnej pracy nad kilofem mogę w końcu pokazać efekt pracy. :P

Wcześniejsza wersja


Zrobiłem dość dużo SSów. :P
NOWA WERSJA:
Rendery







W grze







Jeszcze tylko muszę go troszkę wydłużyć.
Jak dla mnie wyszło przekozacko. Jak Wy myślicie? Komentarze i krytyka mile widziane. :)

Pozdro :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No jak dla mnie teraz jest fajnie, ostrze wciąż wydaje się rozmazane, ale jest znacznie lepiej niż było. Tak w ogóle to powiększyłeś trochę teksturę? Bo skoro sztabce dałeś 1024x512(co tbh jak dla mnie jest wciąż przesadą jak na tak mały i mało znaczący obiekt), to sensownie by było dać większą teksturę dla większego obiektu, który zajmuje więcej miejsca na ekranie i pojawia się znacznie częściej.

EDIT: Właśnie zauważyłem, że na screenie Bezi trzyma kilof tak, że uderza tępą stroną. Podczas wydobywania rudy też tak jest?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jednak faktycznie trzymanie się modelów PB w gothicu to słaby pomysł  :lol:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
No jak dla mnie teraz jest fajnie, ostrze wciąż wydaje się rozmazane, ale jest znacznie lepiej niż było. Tak w ogóle to powiększyłeś trochę teksturę? Bo skoro sztabce dałeś 1024x512(co tbh jak dla mnie jest wciąż przesadą jak na tak mały i mało znaczący obiekt), to sensownie by było dać większą teksturę dla większego obiektu, który zajmuje więcej miejsca na ekranie i pojawia się znacznie częściej.

Tekstura ostrza 512x1024 a trzonek też 512x1024 (chyba zmniejszę do 512x256). Ostrze tylko na renderze wydaje się rozmazane ale w grze jest już wyraziste. :)



EDIT: Właśnie zauważyłem, że na screenie Bezi trzyma kilof tak, że uderza tępą stroną. Podczas wydobywania rudy też tak jest?
Heh rzeczywiście, nie zauważyłem. Poprawię to  :P

Jednak faktycznie trzymanie się modelów PB w gothicu to słaby pomysł  :lol:
Raczej :)


EDIT:
Poprawka


Post połączony: 2014-08-20, 01:21
Kolejne przedmioty, tym razem bez renderów :):

Chleb na ziemi
Chleb w ekwipunku

Ruda żelaza na ziemi
Ruda żelaza w ekwipunku i chleb w dłoniach

Jeszcze zrobiłem test zanikania przedmiotów i o dziwo z bardzo daleka nie znikają a nawet ich LOD się nie zmniejsza (chyba że LOD kilofa troszeczkę). Na otoczenie nie patrzcie bo to testowy crap  :)
LOD
LOD 2

Pozdrawiam, jakieś komentarze/opinie/porady na pewno się przydadzą  :P
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajną teksturke ma ten chleb, bardzo taką realną :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeszcze zrobiłem test zanikania przedmiotów i o dziwo z bardzo daleka nie znikają a nawet ich LOD się nie zmniejsza (chyba że LOD kilofa troszeczkę).

Bo pewnie zmiejszanie przedmiotów w opcjach masz na full  :|
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ja przez te wszystkie lata nigdy nie widziałem, żeby w G2 był upraszczany teren. W G1 tak, szczególnie w pobliżu PSICAMP było to widoczne, ale w G2 tego nie było, nie miałem i nigdy nie zauważyłem niczego podobnego.
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam

Znowu od dawna nie pokazywałem nic nowego. :D

Wpadłem na pomysł, że głównym bohaterem modyfikacji będzie ehm KOBIETA  :P
Jeszcze na 100% nie jestem pewien dlatego odpalam ankietę, chcę poznać Waszą opinię. :)

Tutaj screeny:
Spoiler

Również jest już pierwsza zbrojka, a raczej ubranie. :)
Spoiler


Jeszcze modele i tekstury nie są w pełni gotowe ale są blisko ukończenia.
Jak widać ciało jest bardziej kobiece (hmm wiecie chyba co dokładnie) :)

Obserwujcie temat jeszcze dzisiaj bo to jeszcze nie wszystko co mam do pokazania. :)

Pozdrawiam

EDIT:
Tak tak, to wszystko wyżej do tylko trolling więc nie martwcie się.  :lol: :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Chujowy do n-tej potegi pomysl grania kobieta, o ile to nie zart  :|
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Witam

Znowu od dawna nie pokazywałem nic nowego.

Wpadłem na pomysł, że głównym bohaterem modyfikacji będzie ehm KOBIETA 
Jeszcze na 100% nie jestem pewien dlatego odpalam ankietę, chcę poznać Waszą opinię.

Tutaj screeny:
Spoiler
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x1024.
[img width=750,height=600]http://i2.fmix.pl/fmi1825/7ecbd027002765fe53f9cf94[/img]
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x1024.
[img width=750,height=600]http://i3.fmix.pl/fmi2919/835d5a42000cc63d53f9cfcb[/img]Również jest już pierwsza zbrojka, a raczej ubranie.
Spoiler
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x1024.
[img width=750,height=600]http://i1.fmix.pl/fmi2498/42ca495b0002896f53f9cfac[/img]
[img width=16,height=16]http://themodders.org/Themes/Inferno/images/icons/assist.gif[/img]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x1024.
[img width=750,height=600]http://i1.fmix.pl/fmi329/3bd9e5a200279a3353f9cfe3[/img]
Jeszcze modele i tekstury nie są w pełni gotowe ale są blisko ukończenia.
Jak widać ciało jest bardziej kobiece (hmm wiecie chyba co dokładnie)

Obserwujcie temat jeszcze dzisiaj bo to jeszcze nie wszystko co mam do pokazania.

Pozdrawiam


Nie, błagam :facepalm: Przesada.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ee nie wiem co chciałeś pokazać przez duże pośladki w tym modelu jak i piersi jak na silikonie...

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie rozumiem do końca tej idei. Wydawało mi się, że twój mod to odnowienie szaty graficznej Gothica i ew. dodanie paru questów z nowym światem, a teraz widzę że nawet głównego bohatera zmieniasz.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Haha widzę że opłacało się poświęcić chwilkę czasu na to. Daliście się nabrać. :lol: :trollface:


A tak na serio to zastanawiam się czy bohaterem ma być bezi czy jakiś inny gość. Jak myślicie?

Nie rozumiem do końca tej idei. Wydawało mi się, że twój mod to odnowienie szaty graficznej Gothica i ew. dodanie paru questów z nowym światem, a teraz widzę że nawet głównego bohatera zmieniasz.
Tak jak wyżej. Po tym wszystkim chciałem troszkę Was strollować ale już piszę na poważnie. :)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurde, a już miałem się pytać, czy za refkę nie robiły zdjęcia TEJ kobiety.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ale po chuj nowy glowny bohater? Wtedy fabule musialbys zmieniac, wszystko praktycznie musialbys. Odstaw tego skyrima halk bo zle na ciebie dziala  :pokerface:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry