Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 495114 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 495114

Odpowiedzi 1517

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
jak jest dużo trisów to vob po prostu częściowo zanika więc w sumie nie widzę jakiegoś dużego problemu.
  :pokerface:
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytuj
jak jest dużo trisów to vob po prostu częściowo zanika więc w sumie nie widzę jakiegoś dużego problemu.
  :pokerface:
I z daleka jak jest dużo trisów to vob po prostu częściowo zanika/collapsuje się (czyli po prostu zmniejsza się liczba tri z daleka) więc w sumie nie widzę jakiegoś dużego problemu.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jak jest za dużo tri to vob jest zupełnie niewidoczny :facepalm: to o czym ty mówisz to LOD, czyli upraszczanie modeli w miarę zwiększania się odległości modelu od gracza.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jak jest za dużo tri to vob jest zupełnie niewidoczny :facepalm: to o czym ty mówisz to LOD, czyli upraszczanie modeli w miarę zwiększania się odległości modelu od gracza.
To właśnie miałem na myśli, tylko nie mogłem nazwy przypomnieć sobie  :)
A tri nie jest za dużo bo z tego co zauważyłem voby tak od 500 tri zaczynają zanikać z daleka. Poniżej 500 z daleka są uproszczone.

Problem zamknięty. :)

Post połączony: 2014-08-17, 16:07
Zmieniamy temat na coś innego  :P

Nowe animacje i dźwięki leśnego ścierwojada. Jeszcze dużo zostało do zrobienia ale filmik można obejrzeć. :)

https://www.youtube.com/watch?v=gZzPmzegr64


Nie są to przeróbki tylko zrobione całkowicie od nowa.  :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Zucklov w Dzisiaj o 14:01Jak jest za dużo tri to vob jest zupełnie niewidoczny to o czym ty mówisz to LOD, czyli upraszczanie modeli w miarę zwiększania się odległości modelu od gracza.To właśnie miałem na myśli, tylko nie mogłem nazwy przypomnieć sobie 
A tri nie jest za dużo bo z tego co zauważyłem voby tak od 500 tri zaczynają zanikać z daleka. Poniżej 500 z daleka są uproszczone.

Problem zamknięty.
Post połączony: Dzisiaj o 16:07Zmieniamy temat na coś innego 

Nowe animacje i dźwięki leśnego ścierwojada. Jeszcze dużo zostało do zrobienia ale filmik można obejrzeć.

youtube.com/watch?v=gZzPmzegr64

Nie są to przeróbki tylko zrobione całkowicie od nowa. 





Nie za ciemny ten scierwojad?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie za ciemny ten scierwojad?
Nie. Jest leśny to musi troszkę być ciemny, żeby wtopić się w otoczenie. :)
Też troszkę mam gammę na ciemniejsze kolory ustawioną dlatego tak też widać. :P
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zbyt wolne te animacji walki i śmierci są.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
wyglądają dość chujowo, są za małe i mają chujowe tekstury
Nie traktuj mnie jak hejtera, bo totalnie nie zależy mi ani na tym, żebyś zrobił to dobrze, ani tym bardziej na tym, że robisz to źle.
Ot, pierdolenie z dupy. Po prostu usprawiedliwienia wypisz sobie na kartce i połóż na biurku, bo nikogo innego niż ciebie one totalnie nie obchodzą.
Buła do Fartucha, adekwatne.
Gniotów na forum się nie pokazuje, a jak już pokazujesz to się nie dziw że cię po huju nie całują.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zbyt wolne te animacji walki i śmierci są.
Walkę przyśpieszę a ze śmiercią zobaczę jeszcze.


wyglądają dość chujowo, są za małe i mają chujowe tekstury
Nie traktuj mnie jak hejtera, bo totalnie nie zależy mi ani na tym, żebyś zrobił to dobrze, ani tym bardziej na tym, że robisz to źle.
Ot, pierdolenie z dupy. Po prostu usprawiedliwienia wypisz sobie na kartce i połóż na biurku, bo nikogo innego niż ciebie one totalnie nie obchodzą.
Buła do Fartucha, adekwatne.
Gniotów na forum się nie pokazuje, a jak już pokazujesz to się nie dziw że cię po huju nie całują.
Wut

Nie mam pojęcie o czym pierdolisz. :F
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak, animacja ataku jest na pewno za wolna. Nawet chrząszcz by zdazyl zrobic unik. 

Animacja smierci takze, do tego nie pasuje do dzwieku (animacja jest zbyt wolna/długa jak na ten dzwiek).
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Tak, animacja ataku jest na pewno za wolna. Nawet chrząszcz by zdazyl zrobic unik.

Animacja smierci takze, do tego nie pasuje do dzwieku (animacja jest zbyt wolna/długa jak na ten dzwiek).
Dźwięk śmierci jeszcze nie jest zmieniony. :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po prostu tłumaczysz się za każdym razem jak coś jest źle, to ci przedstawiłem opinię Bułkowskiego na ten temat, którą podzielam. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dobra, teraz coś nowego.
Świeżo zrobiona sztabka żelaza potrzebna do wzmacniania pancerzy. :P
Lipny Render
Jasny Render 1
Jasny Render 2
Sry za chujowe rendery ale nie miałem czasu na pierdolenie się z tym.


Ekwpiunek
Na ziemi z podświetleniem
Na ziemi bez podświetlenia

Crap ani gniot to już raczej nie jest więc please bez komentarzy typu "ale chujnia"  :)

Podpowiedzcie mi czy trochę rozjaśnić ją czy taka jest ok? Bo sam nie wiem. Zastanawiam się też czy nie jest przypadkiem trochę za mała. :D

Pozdro
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Halk ja mam model zbroi z 4 000 tyś trójaktów akurat jak oddale to się tylko deformuje, ale w żadnym wypadku nie znika.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ta sztabka żelaza to już efekt końcowy?!  Bo coś mi się kolor nie zgadza... Żelazo jest srebrzyste i lśni, a zardzewiałe- wiadomo. To stop jakiś czy co?!
# tak, Gizbor- albo węgiel

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Bardziej mi to przypomina kamień niż sztabkę żelaza.
Pokaż siatkę modelu. Jaką rozdzielczość ma tekstura? Sztabka nie powinna być tak porysowana.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Siatka, 94 Faces
Zaraz pewnie będą komentarze typu "po co tyle niepotrzebnych face" itp. Dlatego ja od razu mówię że 94 face to nie jest dużo i tak zostanie. :)

Tekstura 2048x1024.

Sztabka nie powinna być tak porysowana.
A niby czemu? Może współcześnie tak nie jest ale w średniowieczu sztabki raczej były zarysowane, troszkę zdeformowane. Nad jakimś małym połyskiem jeszcze popracuję. :)


EDIT:
Na ziemi z podświetleniem
Na ziemi bez podświetlenia

Tak lepiej? Bo ciężko mi samemu powiedzieć.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ja bym ci poradził więcej popracować na texturach.
Spoiler
Zrobilem na szybko by pokazac o co mii chodzi


żółte bym dodał a czerwone usunął
Tez proponuje sprawdzić jak wygląda realna sztabka. Napewno zauwazysz ze jest to metal odlewany a wiec zarysowania w tak dużym stopniu są nie logiczne a przynajmniej powinno ich być bardzo mało w skutku uszkodzeń podczas przeprawy? odlewania? kto wie




co chwila gizbor pokaże lepsze :D
 
 


Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś nie korzystać z wiki TES
i zrobić porządny model sztabki żelaza, bo jak dla mnie to nie wygląda na Fe...
żelazo
taki mniej więcej kolor...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak dla mnie nie powinno się wzorować na TES we wszystkim, ale to tylko moje zdanie  :F
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry