już dość długo imam się problemem określenia NPC jako atakującego tzw. "attacker" czyli tego, który wyprowadza cios i zadaje obrażenia.
chodzi mi o jwyznaczonego NPC jako attackera, którego obrażenia powodować będą uruchomienie funkcji u otrzymującego ciosy ( wyświetlanie ilośći zadawanych obrażeń).
stworzyłem definicję atakującego, która uruchamia się w perceptionie, odp.za obrażenia.
niestety jak na razie działa, kiedy attackerem jest wyłaćznie Hero.
func int C_NpcIsAngel(var C_NPC oth)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"C_NpcIsAngel");
//PrintDebugString (PD_ZS_DETAIL,"...name: ", oth.name);
var C_NPC Gomez; Gomez = Hlp_GetNpc(EBR_100_Gomez);
if Hlp_IsValidNpc (Gomez)
||(oth.guild == GIL_EBR)
//(oth.id == 100)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...true");
return TRUE;
PrintScreen ("GorHanis dostaje kopa ", 2, 48, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
}
else
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...false");
return FALSE;
};
};