Upadek tradycji, upadek forum 144354 546

O temacie

Autor Żadna Głupia Spółgłoska

Zaczęty 29.01.2014 roku

Wyświetleń 144354

Odpowiedzi 546

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Jakiś czas temu zacząłem od zera (w podobnej stylistyce), tym razem pisząc bardziej kompatybilny kod (działa pod FF, pod IE nie sprawdzałem) i korzystając z LESS (język będący rozwinięciem css kompilowany do niego). Stąd mam o wiele za mało żeby to pokazać. Skin ma parę cech które mogą początkowo odrzucać (sidebar, brak kolumny z informacjami o autorach postów itd), stąd przed prezentacją go chcę dorobić też maksymalnie dużo tych które z kolei sprawiają dobre pierwsze wrażenie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Forum upada. Nazwałem maybiego dzieckiem i nie dostałem propsów.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja tam nawet nie wiem kto to jest....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Uuu ty nołnejmie precz na górne forum i daj nam w spokoju narzekać na upadające forum, ale nie zapoznamy nikogo nowego z tradycjami, no bo kim ty jesteś, żeby takie rzeczy móc wiedzieć?
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
@Aztek, fixed.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Doceniam starania podtrzymania starego ducha forum.
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Stary duch doprowadził do jego upadku więc przydałby się jakiś solidny patch.

Swoją drogą myślałem ostatniu o moddingu Gothica. Pamiętam jaki zajebisty świat zrobił dla mnie wietrzyk, fajnie by było go wykorzystać. Szkoda że to wymaga babrania się w gównie :D
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Upadek tradycji, upadek forum
#487 2014-09-15, 16:02(Ostatnia zmiana: 2014-09-28, 13:52)
xxx
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Uuu ty nołnejmie precz na górne forum i daj nam w spokoju narzekać na upadające forum, ale nie zapoznamy nikogo nowego z tradycjami, no bo kim ty jesteś, żeby takie rzeczy móc wiedzieć?
O kurwa, ktos w koncu rzekl prawde. :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
To już chyba zostało wielokrotnie powiedziane. Po prostu wkurwia mnie, że w tym temacie starsi userzy wylewają swoje żale, że tradycja umiera, a zaraz pójdzie taki na sb i będzie się pruł, że znowu jakiś nołnejm się ritał.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Tutaj nikt się nie rita.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To forum już dawno zeszło na psy.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
To forum już dawno zeszło na psy.
Adanos, 15.09.2014r.

jak również...
Adanos 2013r.
Adanos 2012r.
Adanos 2011r.
Adanos 2010r.
Adanos 2009r.
Adanos 2008r.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Forum upadło, to już niezaprzeczalny fakt. 
Zamiast płakać nad tym, można albo się spiąć i wprowadzić nowe tradycje, albo pozwolić nonamesom na to co robią. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz każdy płacze, a trzeba było w odpowiednim czasie powstrzymać swoje ego wielkości czołgi i nie krytykować każdego nowego projektu... Teraz to trochę za późno się obudziliscie bo TM i tak w community moddingu gothica i innych gier ma wypracowana renomę. No, a teraz wyzywajcie mnie od noł-nejmów, bo tylko na tyle większość Was stać :|
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Jak byś się na dolnym pojawiał to bym Ciebie znał... A tak to widzę Ciebie chyba pierwszy raz a ty masz 450 postów O_o
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jak dobrze rozumiem post Azteka to forum schodzi na psy co rok, to tez tradycja, oby w 2015 tez na psy zeszło
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
A tak to widzę Ciebie chyba pierwszy raz a ty masz 450 postów O_o
Nabijał sobie kłócąc się ze swoim multikontem.
PS. to prawda.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Lukizzz, jechanie modów do gothiczka to też tradycja. 


Btw. Pierdolenie o upadłej tradycji?
Gdzie dzień screena?
Gdzie bitwy 3D?
Gdzie jakiekolwiek forumowe eventy? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiesz o co chodziło z tym multikontem Azteku... No i tacy własnie jesteście zgnebic każdego kto się pojawi. Wszedlbym na te Wasze dolne forum i co? słuchał bym tylko jak reszta mnie próbuje obrazić. Zyskał bym dopiero Wasz szacunek kiedy zgnebilbym jakiegoś innego nowego użytkownika forum... Mnie jakoś takie zabawy nie rajcuja jak Wasza święta elite, która jest najlepsza, a reszta to cioty/gimbusy/no -name


Ps: No dalej Aztek, pokaz jakim to jesteś wielkim panem i niszczysz każdego kto tu wejdzie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry