Otóż ostatnio pomyślałem sobie, że może bym w menu głównym dodał randomowe odtwarzanie utworów. Tak więc zdefiniowałem parę utworów w MusicInst.d i przeszedłem do Menu_Main.d i zdefiniowałem randomizer. Całość wygląda tak:
// *********************************************************************
// main menu (startup)
// *********************************************************************
INSTANCE MENU_MAIN(C_MENU_DEF)
{
backpic = MENU_BACK_PIC;
var int musicmenu;
musicmenu = Hlp_Random (10);
if (musicmenu < 5)
{
musictheme = "SYS_Menu";
}
else if (musicmenu < 10)
{
musictheme = "SYS_Menu1";
};
//RESZTA SKRYPTU
Jednak w czasie parsowania pojawił się błąd "undefined function Hlp_Random" (czego się w sumie spodziewałem). Funkcja randomizera jest wbudowana od początku w Gothica i jest zdefiniowana oraz błąd leży na 90% w kolejności parsowania, dlatego moje pytanie brzmi raczej: czy i jak da się zmienić kolejność parsowania, by randomizer był przed menu?