Gra tekstowa 11012 9

O temacie

Autor .nismo

Zaczęty 5.01.2014 roku

Wyświetleń 11012

Odpowiedzi 9

.nismo

.nismo

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć wszystkim.

Na wstępie chciałby się przywitać bo jest to mój pierwszy post na tym forum.

Ale do rzeczy. Chciałbym napisać swoją grę tekstową w CMD, coś jak to http://i.imgur.com/gdWFoza.png
Jednak powiem szczerze że nie wiem w jakim programie mam to robić.
W klimatach C++ jestem zielony, ale - jeżeli ma to jakieś znaczenie - swego czasu bawiłem się w WebMastering (fora na phpBB oraz MyBB).

Szukałem też poradników w Google, ale nie wiem jak sprecyzować pytanie, i na tym się zakończyło.

Głównie owa gra miałaby polegać na, powiedzmy, trzech-czterach opcjach, oraz ich konsekwencjach. Zgaduję że to nie łatwe, jednak wydaje mi się że mógłbym się tego nauczyć. (wyżej wymieniony webmastering też się samemu nauczyłem metodą poradników)
Potrzebny mi tylko program w którym mógłbym wszystko napisać, oraz jakieś podstawowe poradniki. Pomożecie?

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
To jest banalne o ile potrafisz programować. Kod programu możesz pisać w dowolnym edytorze tekstowym (od biedy nawet i notatnik, ale lepiej korzystać ze środowisk programistycznych - jak darmowe do celów niekomercyjnych Visual Studio), a następnie musisz go skompilować (albo kompilatorem w formie narzędzia dostępnego z wiersza poleceń, albo automatycznie poprzez środowisko programistyczne). 

Możesz to napisać we właściwie dowolnym języku. Poziom trudności czegoś tak elementarnego w przypadku C++ i C# powinien być dość podobny, chociaż ogólnie C# jest bardziej przyjazny.

MrSzymon345

MrSzymon345

Użytkownicy
posty127
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy