Ja jeszcze nie wyszedłem z plaży i żadnych problemów jak migotające tekstury czy crashe nie mam, ale jest inna rzecz. Nie można regulować głośności muzyki. Nawet jak oba suwaki głośności są na , a muzyka jest włączona, to ona gra. Raz włączona w grze nie chce się uciszyć, dopiero po wyłączeniu i włączeniu gry. Na dodatek jak zacznie się bitwa, to po niej cały czas gra muzyczka bitewna, a powinna zamienić się w normalną.
Menu jest nieczytelne.
Dobra, wyszedłem z plaży, widok na większy teren, migają tekstury, po chwili freez. No dobra, ale czytam co napisał Splash i wiecie co? Ma chłopak cholerną racją. Wystarczy suwak decydujący o jakości tekstur przesunąćo jeden w lewo i nie ma migotania, a gra nie crashuje (jak na razie, a pograłem tylko chwilę dłużej - teraz gadam 1. raz z Tomym.).
I jeszcze najmniejsza wada to komunikaty z lewej strony powinny dłużej trwać. To tyle z uwag.
Jak na razie wrażenie bardzo pozytywne, nie mniej ta muzyczka trochę dokucza. Nie wiem, czy te ramki przy rozmowach były dobrym pomysłem., mogłyby być mniejsze, albo np. tylko z góry ekranu, a wg mnie najlepiej wcale (dobrze by było, jakby się dało wyłączyć).
Gram bez kompasu, bo nie widzę takiego sensu, w G3 z QP 4 nie był mi on potrzebny, to w Kolonii Karnej, którą znam (a przynajmniej tak mi się wydaje) na pamięć tym bardziej.
@up
To intro to chodzi o ten tekst o bohaterze bla bla bla z animacją deszczu w tle?