Header z limitem szerokości 3878 6

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2013 roku

Wyświetleń 3878

Odpowiedzi 6

gothic1210
  • Gość
Witam. Mam taki mały problemik. Mam rozciągniętą pod headerem teksturę. W sensie takim, że mam ustawioną szerokość wrappera na 60%, a tamto się dalej rozciąga (tak jak ten pomarańczowy pasek w skinie tm). Chciałbym nadać temu taką samą szerokość co reszcie forum. Mógłby ktoś doradzić jak to zrobić?
Na razie kod wygląda tak:
background: #750000 url(images/flame/header.png);
border-bottom: 1px solid #550000;
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
width/max-widht?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Przecież to css, nie php. Nic dziwnego że masz problemy z kodzeniem w tym o_o. Przeniosłem temat do odpowiedniego działu. Co do problemu to jest opisany zbyt niejasno żebym mógł odpowiedzieć. Najlepiej jakbyś pokazał co się teraz dzieje i napisał konkretnie jakie jest zachowanie oczekiwane.

gothic1210
  • Gość
Wiem, że to css. Rąbnąłem się bo to dotyczy forum i dlatego dałem w tym dziale. Pagan już mi pomógł. I nie ukrywam, że mało  w tym umiem . ; p
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Na tM taki dział nie istnieje i mój nie ma z tym nic wspólnego. ; p
Mam jeszcze problem z logo na tym forum. Otóż nie mogę sformatować obrazka logo. W globalnym css znalazłem #logo jednak jak zmieniam tam cokolwiek to się nic nie dzieje. Pomagam sobie funkcją zbadaj element w Oprze. Gdy klikam na obrazek logo to wyświetla mi się błąd: Undefined variable: Opitions. Nie wiem co może być źle.  Tak się dzieje na każdym stylu. Myślę, że mam błąd w któryś pliku z myBB. Tylko nie wiem, gdzie go szukać. 
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
z tym tlem to dojebales :F
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry