Jak dodać folder _misk_ do gothic.dat 5123 14

O temacie

Autor Gormak

Zaczęty 22.08.2013 roku

Wyświetleń 5123

Odpowiedzi 14

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie da rady tego wlozyc do gothic.dat. W gothic.dat sa sparsowane skrypty
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
Ale właśnie czy da się go zreparsować tak, żeby był ten folder w gothic.dat, zawsze jak reparsuje to go i tak nie ma
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
On chyba nie musi byc. Jak go nie ma w gothic.dat to znaczy ze gothic.src go nie reparsuje bo to nie jest wymagane
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
A jak zrobić by go reparsował z wszystkimi plikami w sobie?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Misc ktory masz w folderze vobbildera nie musisz nigdzie wrzucac poniewaz wszystkie 3.ds sa w gothicu wgrane. Vobbilder  ulatwia tylko ich szukanie. Tego folderu masz nigdzie nie wrzucac
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Jeśli w folderze _misk_ masz jakieś skrypty to te skrypty możesz wypisać w Gothic.src (za pomocą notatnika). Wtedy kompilator będzie brał je pod uwagę.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Diegomez jemu chodzi o misc z vobbildera a tam skryptow nie ma
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Tak, ale folder jak każdy inny. I tam mógł sobie skrypt zrobić.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Chyba ze tak. To wystarczy ze wrzucibten skrypt do content i do odpowiedniego folderu i nie bedzie musial dopisywa zadbych linijek w gothi.src
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Chyba ze tak. To wystarczy ze wrzucibten skrypt do content i do odpowiedniego folderu i nie bedzie musial dopisywa zadbych linijek w gothi.src
Tak i każdy to wie, ale on nie o to pyta.

A jak zrobić by go reparsował z wszystkimi plikami w sobie?

W gothic.src musisz wpisać coś takiego:
(G2NK\_Work\data\Scripts\Content) - to jest w domyśle, a potem Lokacja1\Lokacja2\*.RozszerzeniePliku
NP.
ITEMS\IT_*.d


(Nie wiem co zrobi parser, gdy przyjdzie mu kompilować pliki modeli 3d, ale spróbuj :P )
 

Gormak

Gormak

Użytkownicy
posty52
Propsy1
  • Użytkownicy
darkmoders nie chodziło o vobbildera, po prostu mod miał skrypty w folderze _WOrk/data/scripts/content/_misc_ i skrypty edytowałm
diegomez to *.rzoszerzenie pliku to znaczy że będzie kompilował wszystkie pliki z rozszerzeniem konkretnym?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
A to niedoczytalem sorry
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
@Gorniak
Tak np. IT_*.d to znaczy, że będzie kompilował wszystkie pliki zaczynające się od IT_ z rozszerzeniem .d (rozszerzenie dla wszystkich skryptów gothica)

Jeśli np. *.d to będzie kompilował wszystkie pliki z rozszerzeniem .d w danym folderze.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nazwy folderów są bez żadnego znaczenia, można je dowolnie zmieniać, każdy plik który ma zostać sparsowany musi być zarejestrowany w gothic.src lub pliku .src parsowanym za jego pośrednictwem, można użyć ścieżki i pełnej nazwy pliku lub filtru ze znakiem *.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry