Nowe forum 110691 551

O temacie

Autor inż. Avallach

Zaczęty 3.08.2013 roku

Wyświetleń 110691

Odpowiedzi 551

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Właśnie dlatego go wywaliliśmy. Po co miał być, skoro tylko wywalał błąd? A naprawić tego też nie byliśmy w stanie.

Wygląda na to że url do którego prowadził link był poprawny, ale po załadowaniu przekierowywał się na uciętą wersję samego siebie, która już poprawna nie była i przez to wywalany był błąd. Nie mamy pomysłu dlaczego tak się działo.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Nowe forum
#41 2013-08-07, 14:30(Ostatnia zmiana: 2013-08-07, 14:44)
W sumie jak liczniki zostały wyzerowane to chyba szkoda czasu na przywrócenie ich.

@edit
A i jeszcze kwestia tego ciągłego wylogowywania, ale jestem ślepy i nie widzę opcji bycia ciągle zalogowanym, ale to jakiś błąd.

Dobra już nie ważne :lol2:


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A co najdziwniejsze, propsy mi cały czas rosną (po 1, bo po 1 ale rosną). A np DarkModders jeszcze 5 minut temu miał ich 58, teraz już 108 XD
 


Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ali G [17:05]:   raczej nie bo Adanos ma ponad 150, a Av tylko 7, co się mija z nolifowanie na forumie
Kelten [17:05]:   To może za posty ?
MrSzymon345 [17:05]:   Chyba za posty bo napisale posta i dostalem +1
Kelten [17:05]:   No to się zacznie ... spamowanie :D
Ali G [17:05]:   zostanie propsową dziwką nigdy nie było tak łatwe :lol2:
Aztek [17:05]:   UWAGA! Za założenie nowego wątku dostaje się 50 propsów :lol2:
zagadka rozwiązana :D
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Tygodniowy przyrost nowych wątków zwiększył się o 100% xD

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
Dałoby się może poprawić podgląd posta?

 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn


Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Dałoby się zwiększyć czcionkę "wszystkiego w okół" oprócz treści posta, aby było bardziej przejrzyście?
 


nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
@Avallach
Dzięki, w sumie głównie o to mi chodziło.
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jeśli możecie to zróbcie tak aby wstawione obrazki do postów same się dopasowywały i żeby można było przełączyć na oryginalny rozmiar (tak jak było to wcześniej).
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight


inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Zainstalowałem tego lightoxa i coś zjebał w szablonie :D

Test czy chociaż działa:


//edit: nie, wypierdalam go.

//edit2: a szablon dalej rozwalony :|

//edit3: nie mogę znaleźć przyczyny, dodałem w css łatkę leczącą skutki :|

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Kaczka, nie chcę nic mówić... ale i tak mam więcej propsów niż ty XD
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Oficjalnie oznajmiam że pierdolę dalsze prace nad tym skinem i przerzucam się na DarkBreak (http://themodders.org/index.php?action=profile;area=theme - tu wy też możecie). I zaczynam prace nad nowym. Kto chce, niech przy nim grzebie, ja poświęciłem już na to paredziesiąt godzin i mam dość. Źle się za to na początku zabrałem, teraz już wielu błędów nie powtórzę.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z adanosem polecamy Presence :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dokładnie, no chyba że jesteś stalkerowcem :D

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Stalker na forum był tylko jeden :D



On by na pewno poszedł za Avem :lol2:


A tak btw Presence :ok:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry