TARGET_COLLECT_FOCUS sprawia że czar działa tylko i wyłącznie na focusowanego voba. Ogólnie, parametr targetCollectAlgo odpowiada za to na co
ogólnie zadziała czar - czy na zaznaczonego voba, czy na gracza, czy na całe otoczenie, czy po prostu na to w co trafi jako pocisk itd. Także kombinowanie z "TARGET_COLLECT_FOCUS" nic ci nie przyniesie skoro nie jesteśmy w stanie zaznaczyć zmarłego.
Za to co możemy nacelować odpowiada targetCollectType. Jednak jak widać nawet TARGET_TYPE_ALL nie pozwala nacelować zmarłych (to bez sensu, ale musimy wierzyć na słowo Czarnemu), więc ustawienia targetCollectAlgo które uwzględniają zaznaczonego voba są tu bez sensu, a zwłaszcza "TARGET_COLLECT_FOCUS".
Kaczka, w ogóle nie zrozumiałem twojego zdania. Y'Berion nie był martwy ani przez moment. Cały czas miał więcej niż 0 hp. Żeby "wykorzystać" coś podobnego, trzeba by przerobić mechanizm umierania npc żeby zamiast tego tylko leżeli nieruchomo, ale to niewykonalne / bezsensowne.
//edit: no dobra, właściwie to jest wykonalne i ma sens. Pozwoliłoby do tego łatwo wprowadzić lootowanie wrogów jednym kliknięciem, bez używania Ikarusa. Wystarczyłoby nieco zmodyfikować zs_dead i nadpisać w nim perc_assesstalk