O temacie
Autor Skrypter Naczelny
Zaczęty 17.07.2013 roku
Wyświetleń 2822
Odpowiedzi 5
Skrypter Naczelny
//Dialog by xdsserinstance FRE_1003_Arnold_Exit (C_INFO){ npc = FRE_1003_Arnold; condition = FRE_1003_Arnold_Exit_Condition; information = FRE_1003_Arnold_Exit_Info; important = 0; permanent = 1; description = DIALOG_ENDE;}; FUNC int FRE_1003_Arnold_Exit_Condition(){ return 1;};FUNC VOID FRE_1003_Arnold_Exit_Info(){ AI_StopProcessInfos (self);};// ***************************** INFOS ****************************************//instance FRE_1003_Arnold_ORK (C_INFO){ npc = FRE_1003_Arnold; condition = FRE_1003_Arnold_ORK_Condition; information = FRE_1003_Arnold_ORK_Info; important = 0; nr = 1; permanent = 0; description = "Kim jesteś?"; };FUNC int FRE_1003_Arnold_ORK_Condition(){ return 1;};FUNC void FRE_1003_Arnold_ORK_Info(){ AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_15_01"); //Kim jesteś? AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_01_02"); //Nazywam się Arnold. Jestem sługą Wolnych Myśliwych. AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_15_03"); //Kto to Wolni Myśliwi? AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_01_04"); //Jak wiesz, w kolonii są trzy obozy: Stary Obóz, Nowy Obóz i Obóz na Bagnie. My pracujemy na zlecenie. Gdzie nam zapłacą, tam zrobimy. AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_15_05"); //A można do was dołączyć? AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_ORK_Info_01_06"); //Nie. Ale możesz wykonywać dla nas zadania, a my ci zapłacimy.}; // ***************************** INFOS ****************************************//instance FRE_1003_Arnold_DOBOZ (C_INFO){ npc = FRE_1003_Arnold; nr = 2; information = FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info; condition = FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Condition; important = 0; permanent = 0; description = "Zaprowadzisz mnie do Wolnych Myśliwych?"; };FUNC int FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Condition(){ if (NPC_KnowsInfo (other, FRE_1003_Arnold_ORK)) { return TRUE };};FUNC void FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info(){ AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_15_01"); //Czy możesz mnie zaprowadzić do Wolnych Myśliwych? AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_01_02"); //Mogę, jeśli coś dla mnie zrobisz. AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_15_03"); //Co takiego? AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_01_04"); //Przynieś mi 5 mięs ścierwojada. AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_15_05"); //Dobrze. AI_Output (self, other,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_01_06"); //Ale uprzedzam. Droga do naszej bazy wypadowej jest długa i niebezpieczna. AI_Output (other, self,"FRE_1003_Arnold_DOBOZ_Info_15_07"); //O to już się nie martw, ziomek. W końcu w moim interesie jest tam bezpiecznie dojść. Log_CreateTopic(ADD_Arnold, LOG_MISSION); Log_SetTopicStatus(ADD_Arnold, LOG_RUNNING); B_LogEntry(ADD_Arnold, "Spotkałem gościa imieniem Arnold. Powiedział mi o istnieniu ludzi zwanych Wolnymi Myśliwymi. Może mnie do nich zabrać, jeżeli przyniosę mu 5 mięs ze ścierwojada.");};
Adanos Administrator
inż. Avallach Administrator
Gorki