ZCMover+switch - wszystko dobrze, ale nie dziala 1517 2

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 2.07.2013 roku

Wyświetleń 1517

Odpowiedzi 2

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdzałem za pomocą dwóch poradników, pierdylionu przełączników i tej samej ilości różnych zcmoverów, ale w tym jednym świecie przełączniki po prostu nie chcą działać. Sprawdzałem również, czy nie jest to wina tego, że jadę na npc a nie pc_hero, ale nie. W końcu nawet otworzyłem świat w notepad++ i osobiście ustawiłem, by wszystko wyglądało tak samo jak w świecie Piranhy. Dupa. W innych światach działa, tylko w tym jednym nie. Jakieś pomysły co z tym zrobić?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Próbowałeś zrobić świat z taką samą nazwą i meshem i w nim ustawić ten przełącznik i zobaczyć czy wtedy działa? Jak tak, można by zapisać oba w ascii i spróbować przenieść voby, nawet częściami. A jak nie, to będzie już z grubsza wiadomo gdzie leży problem.

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sprawdziłem - w nowym świecie działa. :|

EDIT: Ok, teraz wiem co jest problemem, mniej więcej. Gothiczek uznał, że tylko niektóre voby bram są warte uwagi i np. przy OC_LOB_GATE_SMALL3.3DS działa, ale przy EVT_NC_MAINGATE01.3DS już nie. Wystarczyło podmienić nazwę choćby w notepadzie i działa. : )


: )))))))))))))


:' ))))))))))))))))))))))))))))))))))

EDIT2: OMG, znalazłem. Brama się blokuje, ponieważ jest ściśnięta przez inne voby z kolizjami. :)  Nie mam pojęcia jaki w tym sens, ale dobra. Temat do zamknięcia(mógłby ktoś przy okazji usunąć TEN post?).
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry