Lecząca broń 3484 11

O temacie

Autor ChetnikPL

Zaczęty 14.06.2013 roku

Wyświetleń 3484

Odpowiedzi 11

ChetnikPL

ChetnikPL

Użytkownicy
posty86
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka, chciałbym stworzyć leczącą broń. Chodzi o to, że gdy wycelujemy na kogoś, przytrzymamy przycisk to będziemy kogoś leczyć (powoli, co sekunda ileś tam punkcików zycia). Jednak nie wiem gdzie zacząć mam szukać rozwiązania tej sprawy. Myślałem że może wystarczy zmienić coś  wtypie zadwanych obrażen czy coś. Z góry dzięki za pomoc  :wink:
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Hmmm...Poszukaj rozwiązania w Ikariusie i LeGo ;)
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
bez Ikarusa i LeGo też się da
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Lecząca broń
#4 2013-06-23, 17:15(Ostatnia zmiana: 2013-06-23, 17:16)
A nie można do tego przypadkiem wykorzystać z uprzednim przerobieniem, skryptów run czy zwojów leczenia? Wydaje mi się, że jeżeli zrobiłbyś z miecza taką pseudo runę, to powinno działać. Ofc wyrzucić spalanie many z takowego skryptu
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ciężko byłoby sprawić żeby wyglądało to jak używanie broni. Trzeba by kombinować m.in. z pfx'em wyświetlającym model i zmianą animacji gotowości i samego rzucania zaklęcia. Zgaduję że autorowi tematu chodzi o takiego mediguna.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie wiem jaki jest sens w robieniu Team Fortress z Gothica...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Imo taki sam jak dodawanie do jedynej słusznej gry tytanów ale jeżeli jest problem taki a nie inny to wypadałoby pomóc niezależnie od tego, jak my podchodzimy do tego pomysłu.
 

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
1.Tworzysz zmienną c_npc w story_globas, B_Assess_Damage robisz miecz/łuk runiczny lecz zamiast efektu wizualnego przypisujesz self do stworzonej zmiennej c_npc.  
2.Robisz tick tock gdzie dodajesz hp temu npcowi

tak na marginesie po co ci leczenie npc ?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Lecząca broń
#9 2013-07-18, 23:16(Ostatnia zmiana: 2013-07-18, 23:16)
1.Tworzysz zmienną c_npc w story_globas, B_Assess_Damage robisz miecz/łuk runiczny lecz zamiast efektu wizualnego przypisujesz self do stworzonej zmiennej c_npc.  
2.Robisz tick tock gdzie dodajesz hp temu npcowi

tak na marginesie po co ci leczenie npc ?


nie rozumiem trochę po co ten ticktock ? po to chyba ma być to zrobione jako magiczny mecz za pomocą tego assesdamage(czyli właściwie są to perce chyba) aby ticktocka NIE BYŁO ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

mass1500

mass1500

Użytkownicy
posty149
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie rozumiem trochę po co ten ticktock ? po to chyba ma być to zrobione jako magiczny mecz za pomocą tego assesdamage(czyli właściwie są to perce chyba) aby ticktocka NIE BYŁO ?

Jak zrobisz czasowe leczenie w deadlu bez ticka ?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Użycie perc_assessdamage będzie leczyło za każdym uderzeniem o ileś hp na raz. Użycie razem z tym ticktocka pozwala rozciągnąć leczenie w czasie, choć jest to trochę bardziej złożone niż napisał Mass. "B_Assessdamage" to jedna z funkcji wywoływanych przez perc_assessdamage.

var c_npc medigunTarget;
var int medigunHealed;
const int medigunHealRate = 1;
const int maxHealPerAttack = -1; //-1 : infinity

func void medigunHeal ()
{
    if (maxHealPerAttack < 0 || medigunHealed < maxHealPerAttack)
    {
        medigunHealed+=medigunHealRate;
        medigunTarget.attribute[0]+=medigunHealRate;
    };
};

func void medigunChangeTarget ()
{
    medigunHealed = 0;
    medigunTarget = self;
};

W światach w których ma działać medigun tworzysz trigger onFireTick i ustawiasz na interwał 1s, a funkcję na medigunHeal. W funkcjach wywoływanych przez perc_assessdamage (jakie, zależy od części gry którą modyfikujesz - tutaj jest lista: http://themodders.org/index.php?topic=5900.msg1081167#msg1081167) dodajesz wywołanie funkcji medigunChangeTarget.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry