Język niemiecki 7115 26

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 8.06.2013 roku

Wyświetleń 7115

Odpowiedzi 26

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Gothic will compile the textures for you (in most cases), you don't need GoMaN.

You need to texture the 3DS in any 3D-Program of your choice (Blender, 3DSMax, ...).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Dobra, po kilkugodzinnych próbach udało się wszystko, addon działa. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy starali się mi pomóc, jednak to jeszcze nie koniec moich zmagań z itemami. Pojawiły się dwa kolejne pytania:
1) Czy da się jakoś zmieniać i modyfikować wygląd itemków w ekwipunku?
2) Ma ktoś może listę efektów, które można dodać do neutralnych itemów (IT_Misc)? Chodzi mi tu o efekty typu :
effect            =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";   -- powoduje to, że itemek leżący na ziemi będzie się błyszczał.
Potrzebuję więcej takich efektów, zapewne jest ich jeszcze trochę.

Z góry dziękuję za wszelaką pomoc, jest mi ona teraz niezwykle potrzebna.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Język niemiecki
#22 2013-06-08, 13:58(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 14:03)
1. Da się zmienić ustawienia kamery "ekwipunkowej" wyświetlającej dany item. Odpowiadają za to następujące pola w c_item:
// inventory darstellungs geschichten, wird nur benutzt, falls von 0 abweichend
var int inv_zbias; //  wie weit ist das item im inventory richtung far plane verschoben (integer scale 100=1)
var int inv_rotx; //  wieviel grad um die x achse ist das item im inv gedreht
var int inv_roty; //  wieviel grad um die y achse ist das item im inv gedreht
var int inv_rotz; //  wieviel grad um die z achse ist das item im inv gedreht
var int inv_animate; //  soll das item in inv rotiert werden
Kiedyś zastanawiałem się nad następującym trickiem:
1. Wewnątrz mesha itemu umieścić płaski, prostokątny polygon.
2. Na jego teksturze umieścić miniaturowy rysunek / render tego itemu.
3. Tak ustawić parametry kamery, żeby była widoczna tylko ta miniatura.
4. Efekt - ekwipunek w stylu g3 z miniaturkami zamiast renderów.

2. http://themodders.org/index.php?/topic/17668-g2nk-lista-visualfx-i-particlefx/
Ewentualnie możesz ręcznie przeglądać plik _Work\data\Scripts\System\VisualFX\VisualFxInst.d, tam są ich definicje.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Gdzie znajdę te zmienne, w jakich plikach (chodzi o ustawienia kamery)? Jestem dosyć nowy w tym "świecie" :)
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
You can set them in any instance of C_Item, e.g.
instance myItem(C_item) {
 value = 153;
...
  inv_zbias = 3;
  inv xbias = 16;
...
};
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Język niemiecki
#25 2013-06-08, 14:41(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 14:42)
Lehona na twoim miejscu brał bym euro za pomoc xD
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Please not, I don't want people demanding me to help them :D
I mean, they already do that, but at least I can just say "I do this for free, so gtfo :D ".
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry