Język niemiecki 6814 26

O temacie

Autor Jarooo

Zaczęty 8.06.2013 roku

Wyświetleń 6814

Odpowiedzi 26

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Co zrobić, by Gothic II działał w polskiej wersji językowej? Dodam, że mam zainstalowane G2MDK.
Dodatkowo - stworzyłem addona z przedmiotami neutralnymi (misc), a ponieważ pliki ze skryptami (IT_Misc) zawierają niemieckie nazwy przedmiotów, to też każdy, kto zainstaluje mój addon, automatycznie ma zmieniany język gry na niemiecki (prawdopodobnie przez GOTHIC.dat). Jak temu zaradzić?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Język niemiecki
#1 2013-06-08, 10:08(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 10:08)
Musisz pobrać polskie skrypty "łatkę" na G2MDK która zmienia wszystkie potrzebne napisy w plikach.d :)  Znajdziesz w materiałach na forum będzie gdzieś niżej pod działem modowanie gothic`a :)

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy

Jarooo

Język niemiecki
#2 2013-06-08, 10:09(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 14:47)
Ok, wielkie dzięki za pomoc :)

Znalazłem paczkę z polskimi skryptami, jednak przedmioty "misc" są po angielsku :/
Czy jest gdzieś inna paczka z polskimi nazwami?

PS. Czy da się jakoś zrobić Addona, który by dodawał TYLKO te itemki, które stworzyłem? A nie tak jak teraz, cały plik GOTHIC.DAT?
 

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
Znalazłem paczkę z polskimi skryptami, jednak przedmioty "misc" są po angielsku :/
Czy jest gdzieś inna paczka z polskimi nazwami?

PS. Czy da się jakoś zrobić Addona, który by dodawał TYLKO te itemki, które stworzyłem? A nie tak jak teraz, cały plik GOTHIC.DAT?
Pobierz czyste skrypty. Są na forum gdzieś  w Narzędziach/Lub Materiałach, nie pamiętam dokładnie. Jeżeli nie chcesz, by niepotrzebne rzeczy z oryginalnego G2NK były w twoim modzie.
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Even the clean scripts include the G2NK items, but everything else that is story-related (NPCs, dialogues, stuff in Content\Story\Events\.*d).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Kolejne pytanie - jeśli chcę wrzucić do Addona jakieś przedmioty, to dodawać też ich tekstury z Textures\Compiled o rozszerzeniu TGA?
 


Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Ponawiam moje pytanie wyżej, i zadaję kolejne:

Czy ten plik GOTHIC.DAT automatycznie się aktualizuje, gdy tylko zmieniam jakieś skrypty?
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Whenever you start the game with the option "parse scripts" ticked, there will be an updated Gothic.dat in \_work\data\scripts\_compiled :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Oh, thanks. So I must only launch GothicStarter with this option, and it's updated, isn't it?
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Exactly.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Lehona, ty ćwiczysz angielski, czy utrudniasz mi życie dla zabawy? :D

I zostaje jeszcze pytanie - jeśli chcę do addona wrzucić jakieś oteksturowane przedmioty, to tekstury o rozszerzeniu TGA mają być z Textures\Compiled?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Język niemiecki
#12 2013-06-08, 11:48(Ostatnia zmiana: 2013-06-08, 11:48)
Jarooo, Lehnona nie jest z Polski  :ayfkm:
 

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
To może ty Wowoz'ie mi pomożesz, z racji naszej starej znajomości? :D
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I'm a German coming from WoG (Gottfried and me created LeGo, hence the name), but I thought themodders wouldn't mind having someone with a bit more insight into the engine and stuff like Ikarus/LeGo, even if Avallach is doing a great job already.

Regarding your question: Whenever a texture is used (e.g. an item with that texture is in front of the hero), Gothic will look for the compiled name-C.tex file (either in Textures\_compiled or in textures.vdf). If Gothic can't find the texture, it will look for name.tga in the Textures folder, compile it and put it into Textures\_compiled. So just put your TGA anywhere into Textures, but not into _compiled :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Ok, thank You very much. But how can I compile TGA textures? Can I do it in GoMan?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
tak mozesz w gomanie
 

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Dzięki wielkieAh, a nazwa tych tekstur ma być taka jak modelu 3DS? Od czego ma ona zależeć?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mappowanie modelu jest przypisywane do konkretnej tekstury.
 

Jarooo

Jarooo

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
Tyle, że ja robiłem przedmioty bez mapowania. Tzn. miałem teksturkę w TGA, i nakładałem ją na każdy polygon osobno. W takim razie wystarczy, że skompiluję tą teksturkę, którą nakładałem, do TEX i wrzucę do folderu "compiled"?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry