Siła na czas 7574 28

O temacie

Autor Draks

Zaczęty 4.06.2013 roku

Wyświetleń 7574

Odpowiedzi 28

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Siła na czas
2013-06-04, 19:30(Ostatnia zmiana: 2013-06-04, 19:31)
Dzien dobry

Mam problem wiec pisze do Was, otuż chce zrobić miksture siły, taka ze po je wypiciu doda nam np 10 sily, ale chce zeby trwalo to 10 minut, rozumiecie wipijam miksturę po upływie czasu 10 minut tracę te 10 siły, kombinowałem ale nie wychodziło ?? możecie pomoc ??? jak wpisać np swoj czas 3 min, 5 min itd
 


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

Siła na czas
#2 2013-06-04, 19:43(Ostatnia zmiana: 2013-06-04, 19:44)
INSTANCE ItPo_sila(C_Item)
{
   name          =   "Krotka Sila";

   mainflag       =   ITEM_KAT_POTIONS;
   flags          =   ITEM_MULTI;

   value          =   5000;   

   visual          =   "ItPo_Perm_STR.3ds";
   material       =   MAT_GLAS;
   on_state[0]      =   UseItPo_Speed;
   scemeName      =   "POTIONFAST";

   wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_BOLT";

   description      =    "Miktura ta zwieksza sile";
   TEXT[1]         =    "Mikstura zwieksza sile o 10";
   
   TEXT[3]         =    NAME_Duration;            
   COUNT[3]      =    Time_Speed/4000;

   TEXT[4]         =    NAME_Bonus_Str;            
   COUNT[4]      =    STR_Elixier;
   
   TEXT[5]         =    NAME_Value;               
   COUNT[5]      =    Value_StrElixier;
};

   FUNC VOID UseItPo_Perm_STR()
   {
      B_RaiseAttribute   (self, ATR_STRENGTH,   STR_Elixier,   Time_Speed);
      
   };

tak robilem i nie działało, a czemu to nie wiem.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Siła na czas
#3 2013-06-04, 20:07(Ostatnia zmiana: 2013-06-04, 20:13)
Miałeś pokazać gdzie kombinowałeś żeby postać po 10 minutach traciła te 10 siły (albo żeby ogólnie coś się działo po jakimś czasie). Tu nic takiego nie ma. Napisałeś że coś takiego kombinowałeś. Pokaż to, to ci pomogę. Chociaż, szczerze mówiąc z góry zakładam że nic takiego nie robiłeś i bardzo się zdziwię jeśli naprawdę coś takiego pokażesz.

Tutaj wywoływałeś następującą funkcję:
func void B_RaiseAttribute (var C_NPC oth, var int attrib, var int points)Jak widzisz, nie ma w jej nazwie, argumentach (ani treści) nic na temat czasu. Skąd pomysł że jeśli tam gdzie trzeba podać ilość punktów, podasz coś, co według ciebie jest czasem, to efekt funkcji się sam cofnie kiedy on upłynie?

Chwila szukania i jest:  themodders.org/index.php?/topic/89-

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
chodzi mi o to, ze jak masz miksture speeda, to masz speeda na 5 minut, a ja chce miksture wypijesz masz o 10 siły wiecej a po 5 minuta ja tracisz !!
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Taki efekt można osiągnąć chyba tylko za pomocą ikarusa albo za pomocą triggera.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
chodzi mi o to, ze jak masz miksture speeda, to masz speeda na 5 minut, a ja chce miksture wypijesz masz o 10 siły wiecej a po 5 minuta ja tracisz !!
Tak, a ja wyjaśniłem ci twój błąd i podałem link do poprawnego rozwiązania.
Mikstura szybkości działa w specjalny sposób. Da się go używać tylko do tego co ma związek z animacjami. Nie możesz tą samą funkcją zwiększyć siły na jakiś czas. Musisz użyć tego rozwiązania które podałem.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Da się go używać tylko do tego co ma związek z animacjami.
Nie tylko. Hookengine, kocham ten pakiet skryptowy : 3
No, ale nie żeby to było w jego zakresie umiejętności, w sumie ja nie jestem pewien czy by mi się chciało to robić, bo tak "na szybko" to raczej na pewno by mi nie wyszło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ikarus, LeGo, a teraz słyszę o jakimś Hookengine. Ile jest tych pakietów skryptowych?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ile jest tych pakietów skryptowych?
W huj.
Floats, Array, Hookengine, LeGo, Ikarus, z ważniejszych to wszystkie.
LeGo, zawiera też Floats, HookEngine i chyba Array.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
http://themodders.org/index.php?/topic/89- ja tego nie bardzo rozumie, sprobuje może się uda, może nie, czyli nie zrobie tego w zwykłym skrypcie ?? może ktoś poradzi inaczej ???
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie zrobisz tego zwykłymi skryptmi. Pośrednim rozwiązaniem jest zespawnowanie itemu który ma ustawiony jako visual specjalnie spreparowany plik zen zawierjący taki trigger. Znajdziesz go cjoćby w modzie skryptowym RafalaBudzisa.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
co to trigger ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tick_tock, wywoływacz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Coś co sprawia że coś innego się dzieje. W tym przypadku coś co sprawia że co stały odcinek czasu jest wywoływana twoja funkcja która ma sprawdzać czas jaki minął, i jeśli minęło dość, zabierać punkty siły.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodam że musiałbyś też sprawdzić czy bohater jest w stanie nosić obecną broń, w przeciwnym razie gdy efekt minie broń zostanie założona.
Chociaż nie pamiętam czy nie było to też sprawdzane przy wyciąganiu...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
pytam z tego wzgledu, bo widzialem taki elikisr w Czasie Zapłaty Gniew golema, tez chce sobie taki zrobic.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
To się kurwa naucz programować, a nie liczysz na gotowca. Avalach nie udzielaj temu trollowi żadnej dodatkowej pomocy, proszę cię. Nie warto.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Siła na czas
#18 2013-06-05, 21:31(Ostatnia zmiana: 2013-06-05, 21:35)
Mnie juz na PW błagał :D  kocham to podejście może jesteś ślepy to wyśle ci pw bo nie widzisz tematów :/ Do tego oczywiście dodam cie do znajomych i będę czekał na cud ;d  Zgadzam się nie warto pomagać i mowie to już raczej ogólnie tylko więcej ludzi dupe potem zawraca :/

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Wowoz, od początku tematu staram się dawać wędkę a nie rybę ;p
Najpierw wyjaśniłem mu co robił źle, potem nakierowałem na poprawne rozwiązanie i dałem link do tutoriala. Gotowca dawał oczywiście nie będę, zresztą to parę linijek.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry