Gothic Sourcer crashuje podczas kompilacji 1426 2

O temacie

Autor Unelith

Zaczęty 4.05.2013 roku

Wyświetleń 1426

Odpowiedzi 2

Unelith

Unelith

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
Próbowałem ostatnio stworzyć nowy łeb dla orka, problem w tym że jak kompiluję plik MMS, nawet nie zmieniając go, Gothic Sourcer wywala błąd że pamięć nie może być "read", po czym się wyłącza. Z ludźmi tak się nie dzieje, jedynie z orkami. A i zdekompilowałem wcześniej Orc.msb, przy czym wywaliło error:
Error: zModelMeshLib: the file's node-hierarchy is incompatible to 'meshAndTree'; applied mesh and mds-'meshAndTree' entry need to have exactly the same hierarchy => adjust themWie ktoś gdzie leży problem?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Skąd pomysł żeby kompilować cokolwiek Gothic Sourcerem, skoro sam silnik gry ma wbudowane oficjalne narzędzia od tego? Wystarczy posiadać nieskompilowane wersje danych assetów, usunąć ewentualne stare wersje skompilowane i odpalić grę. Silnik dokona automatycznej kompilacji plików gdy będą one potrzebne.

Unelith

Unelith

Użytkownicy
posty40
  • Użytkownicy
No cóż, w pewnym tutorialu jest napisane aby kompilować animacje Gothic Sourcerem, więc tak robiłem.

Co do sposobu bez kompilacji to zadziałało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry