Wiedźmin a Gothic 5277 13

O temacie

Autor Wiktor19971

Zaczęty 6.04.2013 roku

Wyświetleń 5277

Odpowiedzi 13

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Chciałbym spytać czy dało by się wyciągnąć modele broni z Wiedźmina 1 i Wiedźmina 2 i umieścić w Gothic 2?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
O ile pamietam byl juz taki temat. Ale z tego co pamietam, jest to nieoplacalne i jest z tym duzo roboty. Mozliwe tez, ze silnik gothica mialby problemy z uciagnieciem takich modeli. Ale tu jest potrzebna opinia eksperta
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
inna sprawa że nie kojarzę żadnego łatwego sposobu na wyciągnięcie modeli z niego.
Ripper nie da rady?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Wiedźmin a Gothic
#4 2013-04-06, 22:49(Ostatnia zmiana: 2013-04-06, 22:50)
No właśnie nie, capture'ował tylko polygony z interface'u, reszta ekranu była czarna i pusta.
Chociaż z drugiej strony to Aurora Engine, może od biedy narzędzia modderskie od Dragon Age by potrafiły cokolwiek zdziałać? Ewentualnie może dałoby się wyciągać modele poprzez edytor (D'jinni).

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Pablo21293

Wiedźmin a Gothic
#5 2013-04-07, 11:35(Ostatnia zmiana: 2013-04-07, 12:14)
Ja wyciągałem modele z wiedzmina 1 za pomocą 3d rippera ale otwierałem nim nie gre a D'jinniego i otwierałem dany model i było dobrze tylko trzeba je troche poskalowac.
Tu screen http://ifotos.pl/zobacz/mieczew1b_npssqar.bmp/
A tu pancerz http://ifotos.pl/zobacz/Gothic2-2_npssqqr.bmp/
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Czy mógłbyś mi to przesłać?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Przecież podał ci metodę:pokerface:
Prawilnie uprzedzam że takie działanie jest nielegalne i karalne.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Tylko że ja 3ds maxa nie używam.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
ktoś tu coś pisał o 3DS maxie??
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zrob taka jakby retopologie tego miecza z wiedzmina i przepal kolor na nowe mappowanie :P
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@up
myślę, że jakby się znał na takich, rzeczach to by samemu model wymodelował :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Tylko że ja grafikiem  nie jestem.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
najlepiej z modow do skyrima sa w pliku nif a pilk ten jest latwy obsludze
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry