Nowy xbox będzie wymagał stałego połączenia z netem 3488 12

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 5.04.2013 roku

Wyświetleń 3488

Odpowiedzi 12

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nowy xbox będzie wymagał stałego połączenia z netem
W którym miejscu ty to widzisz?
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Kto to jest orthy?
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Manveer Heir marudzi tak jakby miał być.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W którym miejscu ty to widzisz?
No chociażby TU. Przy czym nawet nie chodzi mi o sam fakt, że xbox ma wymagać połączenia z netem, bo o tym wiadomo już raczej od dawna, tylko o podejście tego całego Ortha(jakiś noname), który najwyraźniej uważa, że internet jest równie niezbędny do życia co elektryczność i że to państwa powinny się dostosować do ich cudownej konsolki a nie odwrotnie.  :ok:
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
No to stracą na posiadaczach... Przynajmniej jeśli tak się stanie to raczej nie będę nawet myślał o kupnie. Chyba, że z tym dostaniemy darmowy xboxlive.
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ależ ten Microsoft jest śmieszny. Że niby wasz feedback jest ważny dla nas.

http://news.xbox.com/2013/05/qa


jeśli tl;dr to MS wycofał się z DRMów, durnej kombinacji z używkami,i koniecznością stałego dostępu do internetów.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Hłe hłe hłe, tylko ArmA na PC :D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://news.xbox.com/2013/05/qa

Cytuj
Q:    Does Xbox One require an “always on” Internet connection?
A:
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli xbone dalej nie ma kompatybilności wstecznej to dla mnie osobiście i tak ta konsola jest bezwartościowa. Znacznie lepiej się zapowiada(co zresztą jest szokujące) PS4.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
A tam zapowiada, to samo co zawsze, nowa konsola, nowe podzespoły, nic ciekawego...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry