O temacie
Autor pawbuj
Zaczęty 25.03.2013 roku
Wyświetleń 25696
Odpowiedzi 106
pawbuj
Źle, bo tak jak pisałem NIE masz korzystać ze zmiennej (wartość "unikatowa"), ale z pola klasy (swoją posiada każdy obiekt danego rodzaju). Jako przykład podałem c_item.weigth.Kod: [Zaznacz]var c_item zbroja;zbroja = Npc_GetEquippedArmor(self);
var c_item zbroja;zbroja = Npc_GetEquippedArmor(self);
inż. Avallach Administrator
Wyjaśnij co znaczy "daje ten skrypt".
var c_item zbroja;zbroja = Npc_GetEquippedArmor(hero);func void initarmorvalues ()
Adanos Administrator
Sawik Moderator działu
mam zbroje z WOGa, gdzie są pliki z rozszerzeniem max (oprócz z tga/asc). pytanie gdzie powinny byc przeznaczone i jaką pełnią rolę.
Cytat: pawbuj#msg w 2013-04-09, 22:34mam zbroje z WOGa, gdzie są pliki z rozszerzeniem max (oprócz z tga/asc). pytanie gdzie powinny byc przeznaczone i jaką pełnią rolę. Zajmujesz się moddingiem pięć lat i nie wiesz? Podpowiedź: Jak pracuję nad modelem pancerza zapisuję go sobie jako .blend. Podpowiedź 2: Pracując nad teksturą zapisuję ją jako .PSD.