Zapisywanie 2532 6

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 18.02.2013 roku

Wyświetleń 2532

Odpowiedzi 6

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy

janpl

Zapisywanie
2013-02-18, 20:58(Ostatnia zmiana: 2013-02-18, 21:00)
Stworzyłem nową funkcje w gothicu. Mam pytanie co zrobić, aby stan funkcji zapisywał się razem ze stanem gry. Chodzi mi tu oto, aby po wczytaniu gry funkcja nie była zresetowana tylko w takim stanie w jakim zapisywaliśmy grę. Funkcja ta zmienia wygląd postaci.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie ma czegoś takiego jak stan ani resetowanie funkcji.
Domyślam się że chodzi ci o zmienne globalne. To "pojemniki" w których możesz przechowywać dane, które będą zachowywały swoją wartość nawet po wywołaniu funkcji czy zamknięciu i wczytaniu gry.
Definiuje się je gdziekolwiek poza funkcjami, obiektami i klasami - po prostu "w gołym kodzie".

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Właśnie oto mi chodziło, a nie wiesz gdzie w Gothicu są domyślnie przechowywane np. od zachowywania umiejętności bohatera ?
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Z LeGo można zapisywać zmienne normalnie do plików zapisu, nigdy się w to nie zagłębiałem ale może pomóc.
 


janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy

janpl

Zapisywanie
#6 2013-02-23, 22:54(Ostatnia zmiana: 2013-02-23, 22:55)
Ok wszystko działa. Funkcję wystarczyło dodać do pliku startup.d .
func void INIT_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
   /*********************************************************/
        ChangeVisual();    <<------Moja funkcja
};
Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry