Czy Słoniczka umarła? 1638 3

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 12.12.2012 roku

Wyświetleń 1638

Odpowiedzi 3

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W dzisiejszym odcinku "Pora Na Przygodę!" Jake, Finn oraz Słoniczka udali się do lasu, żeby znaleźć jakieś specjalne jabłko. Pod koniec odcinka Słoniczka ugryzła jabłko i wyleciała w powietrze, jednakże później była widziana biegająca w środku czegoś, co wyglądało jak kryształ. Powiedzcie mi proszę, czy Słoniczka umarła czy jednak przeżyła? ;_;


Za dobrą odpowiedź oczywiście propsik
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Czy Słoniczka umarła?
#1 2012-12-12, 15:21(Ostatnia zmiana: 2012-12-12, 15:21)
Uwaga spoiler!!1
Spoiler
Cytuj
One time when she was thought destroyed upon acquiring a crystal apple, she was actually transported to a dimension filled with Crystal People where she was transformed into Quartzion. Finn and Jake were able to restore her to normal and get her back to Ooo.
:)

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Czy Słoniczka umarła?
#2 2012-12-12, 15:25(Ostatnia zmiana: 2012-12-12, 15:25)
:mellow:  
Tak, wiem, pisze gość który ogląda anime.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uwaga spoiler!!1
Spoiler
Cytuj
One time when she was thought destroyed upon acquiring a crystal apple, she was actually transported to a dimension filled with Crystal People where she was transformed into Quartzion. Finn and Jake were able to restore her to normal and get her back to Ooo.
:)
Dziękuję. ;_;
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry