może tak dla pewności prześlę cały kod dialogu, może wtedy będzie jaśniej wiadomo oco mi chodzi
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_EXIT(C_INFO)
{
npc = Santa_5003_Elf;
nr = 999;
condition = DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_EXIT_Condition()
{
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Buster_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//////////////
//HELLO//////
////////////
INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Tekst (C_Info)
{
npc = Santa_5003_Elf;
nr = 1;
condition = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Info;
permament = FALSE;
description = "Hej!"
};
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Condition()
FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_15_00"); //Witaj!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_01"); //Cześć!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_02"); //Nazywam się Deril.
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_03"); //Jeśli czegoś potrzebujesz, idź do Mikołaja, On wszystko załatwi, czego tylko potrzebujesz!
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Santa_5001_Mikolaj_Quest_Koniec));
{
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_15_04"); //Szukam zajęcia... Masz dla mnie coś do zrobienia?
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_05"); //Może i mam... Ale nie załatwisz tego bez porządnej broni i czapeczki!
CreateInvItems (self, itmw_miecz_od_mikolaja, 1);
CreateInvItems (self, itar_elf_hat, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itmw_Miecz_od_mikolaja, 1);
B_GiveInvItems (self, other, itar_elf_hat, 1);
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_06"); //Teraz do rzeczy!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_5003_07"); //Załatw paru dezerterów co kryją się niedaleko mostu!
Wld_InsertNpc (Dezerter_5015_Elf, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5015_Elf, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5016_Elf, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Wld_InsertNpc (Dezerter_5016_Elf, "FP_ROAM_NW_NW_PATH_TO_MONASTER_MONSTER22_02");
Log_CreateTopic (TOPIC_Dezerterzy,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dezerterzy ,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Dezerterzy ,"Nareszcie jakieś porządne zadanie! Nudziło mi się latanie za posyłką... Dezerterzy znajduja się niedaleko mostu!");
AI_StopProcessInfos(self);
}:
};
{
if (Npc_IsDead(Dezerter_5015_Elf));
&& (Npc_IsDead(Dezerter_5016_Elf));
INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec (C_Info)
{
npc = Santa_5003_Elf;
nr = 1;
condition = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info;
permament = FALSE;
description = "Zabici!"
}
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition()
FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_01"); //Zabici!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_02"); //To świetnie!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_03"); //wstawie sie za Tobą u Mikołaja!
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dezerterzy ,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (TOPIC_Dezerterzy ,"No i kolejne zadanie ukończone... Chyba pójdę teraz do Mikołaja. Mam dość 'zabawy' z elfami.");
};
};
Dobrze wiem, że mam sporo nie zmienionych wpisów w dialogu np (self, other / other, self)
głównie chodzi o ten fragment
if (Npc_IsDead(Dezerter_5015_Elf));
&& (Npc_IsDead(Dezerter_5016_Elf));
INSTANCE DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec (C_Info)
{
npc = Santa_5003_Elf;
nr = 1;
condition = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition;
information = DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info;
permament = FALSE;
description = "Zabici!"
}
FUNC INT DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Condition()
FUNC VOID DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_01"); //Zabici!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_02"); //To świetnie!
AI_Output (other, self, "DIA_Santa_5003_Elf_Tekst_koniec_15_03"); //wstawie sie za Tobą u Mikołaja!
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Dezerterzy ,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (TOPIC_Dezerterzy ,"No i kolejne zadanie ukończone... Chyba pójdę teraz do Mikołaja. Mam dość 'zabawy' z elfami.");
};
};