Gothic po niemiecku 4590 9

O temacie

Autor DizZy

Zaczęty 25.11.2012 roku

Wyświetleń 4590

Odpowiedzi 9

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Więc tak chciałem zrobić paczke z modem lecz kiedy go odpalam to jest po niemiecku.Nawet jeśli odpalam przez ikonke.GMDK zainstalowane.Nie mówcie że przez polskie skrypty bo też je wgrałem.O co chodzi ?
 


DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Parsowalem dużo razy ale tego 2 nie rozumiem ? O co chodzi z zamianą ? Parsowałem na pewno bo nowe postacie i itemy normalnie są w grze.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Gothic po niemiecku
#3 2012-11-25, 15:23(Ostatnia zmiana: 2012-11-25, 15:24)
Skoro dodane przez ciebie itemy są w grze, to:
[list=1]
  • albo pisałeś je po niemiecku, więc rzeczywiście cała gra jest po niemiecku
  • albo są po polsku, tak więc wbrew temu co pisałeś gra ma język mieszany - niemieckie są jak zgaduję same dialogi.
Strzelam że to drugie. W takim wypadku zreparsuj skrypty Spacerem.

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Hmm mówiłem że skrypty zreparsowałem zaczekaj zobacze czy dialogi sa po niemiecku i zaraz wrócę.

@Edit

Dobra nie wiem co zj^$#lem ale tak:

-Menu jest po niemiecku
-Opcje dialogowe są po polsku
-Dialogi są po niemiecku
-Itemy są po polsku


Co ja porobiłem ?
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zrób update dialogów spacerem, chociaż ja polecam Redefixa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
A co z menu głownym ? Ktore jest całe po niemiecku ?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
 

DizZy

DizZy

Użytkownicy
posty83
Propsy3
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie wszystkim już wszystko działa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry