Hełmy + wykuwanie 5556 16

O temacie

Autor ElitarnyDuch

Zaczęty 29.10.2012 roku

Wyświetleń 5556

Odpowiedzi 16

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

ElitarnyDuch

Hełmy + wykuwanie
2012-10-29, 15:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-29, 19:00)
Witam jest... nie będę tu się rozpisywał o tuż:
-Skorzystałem z tutka : http://themodders.org/index.php?/topic/7672-g2-nkhelmy-wykuwanie/
-Wszystko działa, wchodze do gry, potem do kowadła i jest opcje wszystko git.
Lecz kiedy klikam Hełmy (Bo takom opcje zrobiłem) - i patrze mam 4 Opcje :
WRÓĆ, Wykuj Hełm (Nic nadzwyczajnego) a pozostałe dwie to : wykuj miecz z magicznej rudy, wykuj zwyłky miecz - te pdst. opcje w gothicu i teraz pytanie : co zrobić żeby po wejściu w hełmy nie wyświetlany się te 2 ostatnie opcje???
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zadeklaruj zmienną, w condition niechcianych opcji sprawdzaj wartość tej zmiennej, sprawdź czy jest warta 0, ustawiaj ją na 1 w trakcie wybrania "Hełmy", a na zero po wybraniu "Wróć".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To jak to się inaczej pisze :lol2:  on napisał :otóż
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Otóż jest poprawnie, Edek. ^^
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

ElitarnyDuch

Hełmy + wykuwanie
#5 2012-10-30, 15:24(Ostatnia zmiana: 2012-10-30, 15:54)
aa mugłbyś podsunąć jakiś wzór? Bo ja mam od dawna tak, że kiedy mam wzór to zawsze puźniej sobie poradze.

Otóż jest poprawnie, Edek. ^^

Prrrrr........ Chociaż raz admin nie ma racji o.O
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie rozumiem? Podałem Ci gotowe rozwiązanie, tylko zamiast podawać tego w formie skryptowej opisałem to. Czekasz na gotowca? Przyjrzyj się skryptom chociażby alchemii, tam masz taki wzór.

Ps. Edekhujos nie jest administratorem, zapewne też nigdy nie będzie.
Ps2. Na tym forum panują dwie zasady:
1. Admin ma zawsze rację.
2. Jeśli jej nie ma, patrz punkt pierwszy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

ElitarnyDuch

Hełmy + wykuwanie
#7 2012-10-31, 13:52(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 13:54)
Nie rozumiem? Podałem Ci gotowe rozwiązanie, tylko zamiast podawać tego w formie skryptowej opisałem to. Czekasz na gotowca? Przyjrzyj się skryptom chociażby alchemii, tam masz taki wzór.

Ps2. Na tym forum panują dwie zasady:
1. Admin ma zawsze rację.
2. Jeśli jej nie ma, patrz punkt pierwszy.

HAHA- admin ZAWSZE? - Nie bendę tego komętował- HAHA
żeby Admin ZAWSZE Miał racje to musiałby być Jezusem

PS: nie czekam na "Gotowca" bo korzystanie z nich to lenistwo, paserstwo, i zwykła nieumiejętność posługiwania się skryptami, zadałem proste pytanie : Ja mam TRUE/FALSE a nie 0 lub 1 więc gdzie się znajdujom te liczby??
 

LeOn91

LeOn91

Użytkownicy
posty60
Propsy7
  • Użytkownicy

LeOn91

Hełmy + wykuwanie
#8 2012-10-31, 14:00(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 14:15)
0= false
1= true

EDIT: Jeśli dobrze Cie kojarze to pisałeś kiedyś, że piszesz 1000 linii skryptów dziennie, powinieneś znać takie elementarne sprawy.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytuj
Bendę,komętował,znajdujom
Rozwaliło mnie to...
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
0= false
1= true

EDIT: Jeśli dobrze Cie kojarze to pisałeś kiedyś, że piszesz 1000 linii skryptów dziennie, powinieneś znać takie elementarne sprawy.

Po 1. nie 1000 a 3000 (Wkurza mnie to jak ktoś pisze że robie 3,4,5 razy mniej niż robie)
Po 2. Źle zrobiłem na samym początku bo nie dałem skryptu (w międzyczasie go przerobiłem) oto on :

Opcja Koniec :

//*******************************************************
INSTANCE PC_HelmetsBACK (C_INFO)
{
        npc                             = PC_Hero;
        nr                              = 99;
        condition               = PC_HelmetsBACK_Condition;
        information             = PC_HelmetsBACK_Info;
        permanent               = TRUE;
        description             = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_HelmetsBACK_Condition()
{      
        if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION      ==      MOBSI_SMITHWEAPON)
        && (Normalwaffen == FALSE)
        && (Erzwaffen == FALSE)
        && (Helmets == FALSE)
        {      
                return TRUE;
        };
};

FUNC VOID PC_HelmetsBACK_Info ()
{
        Helmets = FALSE;
};

Opcja Dialogu wykucia - (Bez sensu wiem!) :

//*******************************************************
INSTANCE PC_Helmets (C_INFO)
{
        npc                             = PC_Hero;
        condition               = PC_Helmets_Condition;
        information             = PC_Helmets_Info;
        permanent               = TRUE;
        description             = "Wykuj Broń na Potwory";
};

FUNC INT PC_Helmets_Condition()
{      
        if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION      ==      MOBSI_SMITHWEAPON)
        && (Normalwaffen == FALSE)
        && (Erzwaffen == FALSE)
        && (Helmets == FALSE)
        {      
                return TRUE;
        };
};

FUNC VOID PC_Helmets_Info ()
{
        Helmets = TRUE;
};

Skrypt wykucia miecza (Pokazana po wciśnięciu opcji "Wykuj broń na potwory") :

//*******************************************************
instance PC_WEAPON_ITMW_1H_MONSTER_1(C_Info)
{
        npc = PC_Hero;
        condition = pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_condition;
        information = pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_info;
        permanent = TRUE;
        description = "Lekki jednoręczny miecz na potwory";
};


func int pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_condition()
{
        if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SmithWeapon) && (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE) && (Helmets == TRUE))
        {
                return TRUE;
        };
};

func void pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_info()
{
        if (Npc_HasItems (hero, ItMiSwordblade) >= 1)
       && (Npc_HasItems  (hero, ItAt_WargFur ) >= 5)
        {
                Npc_RemoveInvItems  (hero,ItmiSwordblade,1);
                Npc_RemoveInvItems  (hero,ItAt_WargFur,5);
               
                CreateInvItems     (hero,ItMw_1H_MONSTER_3,1);
                Print ("Wykułeś lekki jednoręczny miecz na potwory!");
        }
        else
        {
                Print ("Nie posiadasz odpowidnich przedmiotów");
                CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
        };      
        B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
        Helmets = FALSE;
};

Więc gdzie powinienem poprawić???
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
pomoże ktoś czy nie??
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Hełmy + wykuwanie
#12 2012-11-13, 16:18(Ostatnia zmiana: 2012-11-13, 16:45)
Nie, spierdalaj. Gosc pisze, ze pisze dziennie 3000 linijek kodu, a z pierdołą nie może sobie poradzić. Nawet ja jako osoba, która programuje tylko w szkole potrafiłbym coś takiego napisać, gdybym tylko moddował. Jak byłem modem to po przeczytaniu takich głupot, albo wywalałem część postów dając do zrozumienia autorowi, że ma sam pomyśleć (szczególnie, że Sawicki dał mu już koncept), albo wypierdalałem cały temat. I przynajmniej był spokój, a syf na forum nie panował. Natomiast Edek woli poprawiać błędy ortograficzne i to jeszcze z marnym skutkiem  :lol:
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie, spierdalaj. Gosc pisze, ze pisze dziennie 3000 linijek kodu, a z pierdołą nie może sobie poradzić. Nawet ja jako osoba, która programuje tylko w szkole potrafiłbym coś takiego napisać, gdybym tylko moddował. Jak byłem modem to po przeczytaniu takich głupot, albo wywalałem część postów dając do zrozumienia autorowi, że ma sam pomyśleć (szczególnie, że Sawicki dał mu już koncept), albo wypierdalałem cały temat. I przynajmniej był spokój, a syf na forum nie panował. Natomiast Edek woli poprawiać błędy ortograficzne i to jeszcze z marnym skutkiem  :lol:

Taki jesteś PRO???
"Coś takiego napisać gdybym moddował" - Więc zrub skrypt i wrzuc film na YT, Wrzute ITD.
a PS1 : Zamknij swój psi ryj i opanuj się
a PS2 : W Szkole to ty dzieciom lody robisz a nie programujesz w szkole posrany emo
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nie, spierdalaj. Gosc pisze, ze pisze dziennie 3000 linijek kodu, a z pierdołą nie może sobie poradzić. Nawet ja jako osoba, która programuje tylko w szkole potrafiłbym coś takiego napisać, gdybym tylko moddował. Jak byłem modem to po przeczytaniu takich głupot, albo wywalałem część postów dając do zrozumienia autorowi, że ma sam pomyśleć (szczególnie, że Sawicki dał mu już koncept), albo wypierdalałem cały temat. I przynajmniej był spokój, a syf na forum nie panował. Natomiast Edek woli poprawiać błędy ortograficzne i to jeszcze z marnym skutkiem  :lol:
"Coś takiego napisać gdybym moddował" - Więc zrub skrypt i wrzuc film na YT, Wrzute ITD.

Po co?
Dalszej czesci postu komentować chyba nie musze bo to tylko świadczy o niskim poziomie intelektualnym autora.
 

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Mamy następnego forumowego terroryste! :D

Po 1. "Otuż" się piszę " Otóż"
Po 2. Jeśli dziennie piszesz po 3000 linijek, to powinieneś mieć to w małym palcu wsadzony, w dupę.
Po 3. Nie obrażaj dzieci, niczym ci nie zawiniły.
I po 4 i ostatnie. Jeśli masz tak dalej pyskować to wypierdalaj z tego formum w podskokach.

Dziękuje i dobranoc.
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Temat zamykam bo te orty w oczy gryzą, jak to wąwoz napisał: piszesz 3k linijek kodu to i z taką błahostką sobie poradzisz :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry