0= false
1= true
EDIT: Jeśli dobrze Cie kojarze to pisałeś kiedyś, że piszesz 1000 linii skryptów dziennie, powinieneś znać takie elementarne sprawy.
Po 1. nie 1000 a 3000 (Wkurza mnie to jak ktoś pisze że robie 3,4,5 razy mniej niż robie)
Po 2. Źle zrobiłem na samym początku bo nie dałem skryptu (w międzyczasie go przerobiłem) oto on :
Opcja Koniec :
//*******************************************************
INSTANCE PC_HelmetsBACK (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
nr = 99;
condition = PC_HelmetsBACK_Condition;
information = PC_HelmetsBACK_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_HelmetsBACK_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SMITHWEAPON)
&& (Normalwaffen == FALSE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
&& (Helmets == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID PC_HelmetsBACK_Info ()
{
Helmets = FALSE;
};
Opcja Dialogu wykucia - (Bez sensu wiem!) :
//*******************************************************
INSTANCE PC_Helmets (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = PC_Helmets_Condition;
information = PC_Helmets_Info;
permanent = TRUE;
description = "Wykuj Broń na Potwory";
};
FUNC INT PC_Helmets_Condition()
{
if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SMITHWEAPON)
&& (Normalwaffen == FALSE)
&& (Erzwaffen == FALSE)
&& (Helmets == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID PC_Helmets_Info ()
{
Helmets = TRUE;
};
Skrypt wykucia miecza (Pokazana po wciśnięciu opcji "Wykuj broń na potwory") :
//*******************************************************
instance PC_WEAPON_ITMW_1H_MONSTER_1(C_Info)
{
npc = PC_Hero;
condition = pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_condition;
information = pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_info;
permanent = TRUE;
description = "Lekki jednoręczny miecz na potwory";
};
func int pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_SmithWeapon) && (PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] == TRUE) && (Helmets == TRUE))
{
return TRUE;
};
};
func void pc_weapon_ITMW_1H_MONSTER_1_info()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItMiSwordblade) >= 1)
&& (Npc_HasItems (hero, ItAt_WargFur ) >= 5)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItmiSwordblade,1);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItAt_WargFur,5);
CreateInvItems (hero,ItMw_1H_MONSTER_3,1);
Print ("Wykułeś lekki jednoręczny miecz na potwory!");
}
else
{
Print ("Nie posiadasz odpowidnich przedmiotów");
CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
Helmets = FALSE;
};
Więc gdzie powinienem poprawić???