Bitwa muzyczna, rozeznanie 9511 23

O temacie

Autor Dreamerion

Zaczęty 12.10.2012 roku

Wyświetleń 9511

Odpowiedzi 23

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Bitwa muzyczna, rozeznanie
2012-10-12, 19:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-12, 19:31)
Co byście powiedzieli na to, by urządzić bitwę muzyczną? Byłoby to odświeżenie i coś nowego w stosunku do bitew w działach graficznych. Mogłaby ona polegać na np. skomponowaniu 20-30 sekundowego epickiego intro, albo krótkich szant o wybranej tematyce, lub własnej interpretacji znanego motywu z gry. Oczywiście pod warunkiem, że byliby chętni do wzięcia udziału w takiej bitwie. Co o tym myślicie?
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Bitwa muzyczna, rozeznanie
#1 2012-10-12, 19:51(Ostatnia zmiana: 2012-10-12, 19:53)
Zaraz pewnie przyjdą typy którzy byli w temacie sawika i wole już nie myśleć jak będzie z tym tematem..
A co tematu to dobry pomysł.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Ostatnio bawię się trackerami (konkretniej SunVoxem), żeby mieć jakąś muzykę do celów własnych. Jeśli dozwolona byłaby muzyka elektroniczna, to z chęcią wziąłbym udział.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Bitwa muzyczna, rozeznanie
#3 2012-10-12, 20:05(Ostatnia zmiana: 2012-10-12, 20:07)
To już by zależało od tematu bitwy, dlatego wymyśliłoby się dokładny tematycznie, ale elastyczczny pod względem wykonania. Byleby muzyka była stworzona przez Ciebie.

Cytuj
Zaraz pewnie przyjdą typy którzy byli w temacie sawika i wole już nie myśleć jak będzie z tym tematem..

Wątpię, to całkiem inny merytorycznie temat.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Man, brałbym udział, tylko mi sprzęt kup.
 
makin' bacon

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Hmm, wystarczy jakakolwiek karta dźwiękowa, prosty program kilkuścieżkowy, albo nawet jedno i jak masz jakiś instrument i mikrofon to już wiele zdziałasz ;)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Bitwa muzyczna, rozeznanie
#6 2012-10-12, 20:21(Ostatnia zmiana: 2012-10-12, 20:52)
Zaraz pewnie przyjdą typy którzy byli w temacie sawika i wole już nie myśleć jak będzie z tym tematem..
A co tematu to dobry pomysł.
Nie przyjdą bo Dreamerion jest lubiany, w przeciwieństwie do mnie.
[mod=cham] Jakie to smutne :( [/mod]
[Edit] Ja jestem z tego faktu zadowolony, więc nie wiem co w tym takiego smutnego panie "chamie".
PS. Ktoś tu pierdolił o mieniu jaj by czepiać się/dissować/whateva otwarcie. [/edit]
Sam pomysł nie jest zły, w sumie sam raczej będę się przyglądał (przysłuchiwał?) i oceniał, ale pomysł na propsie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
no właśnie o mikrofon mi chodziło. jakość <<<< 0 (kupiłem tę waszą esperanzę  :[  )
poza tym brat wziął pianino do akademika. Jak on mógł mi jego własne pianino zabrać? ;__;
Dobra, koniec narzekania. może coś skombinuję, nie wiem, keyboard ( ;( ) od kuzyna czy coś...
Jeżeli pomysł wypali to ja się zgłaszam obiema rękami. Chociaż i tak wiadomo że Dreamerion wygra :D
 
makin' bacon

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
ja sie bawie w FL studio, tez moglbym cos tam zklepac(moze)

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Super, że są chętni. Jeśli administracja się zgodzi, to można zacząć organizację. Chodzi o to, żeby uruchomić tę część forum, która jest mało aktywna twórczo, no i żeby coś się działo.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
ja tez troche spiewam ;d


Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Jeśli tak to spoko ;)
Poczekam, czy są jeszcze jacyś chętni i można ruszać.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja mam ostatnio zamiar wyklepać jakieś beaty pod rap, więc chętnie się przyłączę.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Chociaż i tak wiadomo że Dreamerion wygra :D  
No właśnie...






























hurr durr zdyskwalifikujmy Dreameriona bo jest za dobry
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
No bez przesady.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No bez przesady.
To samo chciałem powiedzieć, a Ty Ezzam, odbierz PW.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
detektor sarkazmu chyba nawalil.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Bitwa muzyczna, rozeznanie
#18 2012-10-13, 00:43(Ostatnia zmiana: 2012-10-13, 01:46)
detektor sarkazmu chyba nawalil.
Dreamerion nie w temacie.


Edit: dla niewtajemniczonych o co Ezzamowi chodzi: Pogarszanie wizerunku jest też część druga.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Mialem na mysli, ze nie jestem za dobry. Az taki sztywny nie jestem :lol2:  
Chyba.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Też wziąłbym udział tylko mam takie techniczne pytanie : mam kartę dzwiekową wspierajacą ASIO (więc chyba opóźnień gitary nie bedzie) jaką przejściówkę kupić żeby to śmigało ?
Cytuj
Mogłaby ona polegać na np. skomponowaniu 20-30 sekundowego epickiego intro
Kazdy niech zrobi takie intro w preferowanym przez siebie stylu muzycznym.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Według mnie, przy tak małej ilości chętnych lepiej zostawić tematykę dowolną.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Super, że są chętni. Jeśli administracja się zgodzi, to można zacząć organizację. Chodzi o to, żeby uruchomić tę część forum, która jest mało aktywna twórczo, no i żeby coś się działo.
Masz mój miecz... i mojego matiza.
 

YetoKnight

YetoKnight

Użytkownicy
posty125
Propsy114
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
jakby tematem faktycznie było jakieś krótkie intro (30 sek?) może wziąłbym udział (FL studio), bo nagrywać cokolwiek zintegrowaną kartą dźwiękową to sobie mogę ;/
 
Ja się nie znam, to chętnie się wypowiem.
https://www.youtube.com/user/YetoKnight


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry