Kuźnia i stal 3402 9

O temacie

Autor Klin

Zaczęty 13.09.2012 roku

Wyświetleń 3402

Odpowiedzi 9

Klin

Klin

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

Klin

Kuźnia i stal
2012-09-13, 14:11(Ostatnia zmiana: 2012-09-13, 14:44)
Wie ktoś może gdzie jest skrypt dzięki któremu rozgrzewając zwykłą stal na palenisku otrzymujemy rozgrzaną stal??
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
szukaj w monologach
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kuźnia i stal
#2 2012-09-13, 15:01(Ostatnia zmiana: 2012-09-13, 15:04)
Niestety, nie. Przecież palenisko nie ma monologu, a zresztą to samo dzieje się w g1, gdzie jedyny monolog był związany z łóżkiem. Zgaduję że chodzi raczej o ustawienia obiektu w Spacerze, bo nie widać tego nigdzie w skryptach ani mds'ach.

Klin

Klin

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy

Klin

Kuźnia i stal
#3 2012-09-13, 15:15(Ostatnia zmiana: 2012-09-13, 15:33)
hmm no może ... Szukałem w monologach i tam na 100% niema...
Czynności takie jak hartowanie ostrza ostrzenie czy rozgrzewanie nigdzie nie moge znaleźć ...

Jeżeli chodzi o Spacera to klikając na palenisko mamy tylko że żeby je wykorzystać strzeba mieć stal ale już że produkuje rozgrzaną stal nima ....I dupa blada...
 

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
A po co ci on. Powiedz co chcesz zrobić?
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Not quite sure I understood all of you correctly, but the item transformation is done in the animation scripts, i.e. the .mds-files.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tak jak napisał lehoma to jest zapisane w pliku mds.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Kuźnia i stal
#7 2012-09-25, 13:37(Ostatnia zmiana: 2012-09-25, 13:38)
Przykładowo BSFIRE_OC.MDS:
Model ("BSFIRE_OC")
{
meshAndTree ("BSFIRE_OC.asc")
aniEnum
{
ani ("s_S0" 1 "s_S0" 0.0 0.0 M. "BSFIRE_OC_USE.asc" F 3 3)
ani ("t_S0_2_S1" 1 "s_S1" 0.0 0.0 M. "BSFIRE_OC_USE.asc" F 4 37)
{
*eventPFX (11 1 "FIRE_HOT" "BIP01 PFX_FIRE" ATTACH)
}
ani ("s_S1" 1 "s_S1" 0.0 0.0 M. "BSFIRE_OC_USE.asc" F 38 100)
{
*eventSFX (45 "Forge_Fire" EMPTY_SLOT )
}
ani ("t_S1_2_S0" 1 "s_S0" 0.0 0.0 M. "BSFIRE_OC_USE.asc" R 4 37)
{
*eventPFXStop (15 1)
}
}
}
Nie ma nic o przemianie ItMiSwordblade w ItMiSwordbladehot. Dlatego założyłem że jest to w Spacerze (bo raczej nie hardcode'owane w enginie).

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Kuźnia i stal
#8 2012-09-25, 14:22(Ostatnia zmiana: 2012-09-25, 14:36)
nie v mds'ie kuzni ale mds'ie czlowieka ktory nia operuje :)  
humans.mds

// Fireplace - useWithItem = BS_SWORD_RAW
ani("t_BSFIRE_Stand_2_S0" 1 "s_BSFIRE_S0" 0.1 0.0 M. "Hum_BSFire_M01.asc" F 0 2)

ani("s_BSFIRE_S0"  1 "s_BSFIRE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_BSFire_M01.asc" F 3 3)
ani("t_BSFIRE_S0_2_Stand" 1 "" 0.0 0.1 M. "Hum_BSFire_M01.asc" R 0 2)

ani("t_BSFIRE_S0_2_S1"    1 "s_BSFIRE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_BSFire_M01.asc" F 4 37)
{
*eventTag (4 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
                      ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
*eventTag (37 "DEF_EXCHANGE_ITEM" "ZS_LEFTHAND" "ItMiSwordrawhot")
                      ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
}

ani("s_BSFIRE_S1" 1 "s_BSFIRE_S1" 0.0 0.0 M. "Hum_BSFire_M01.asc" F 38 99)
ani("t_BSFIRE_S1_2_S0" 1 "s_BSFIRE_S0" 0.0 0.0 M. "Hum_BSFire_M01.asc" R 4 37)
{

*eventTag (4 "DEF_REMOVE_ITEM")
}
 


Klin

Klin

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry