Przejście przez portal dopiero po dialogu. 2659 4

O temacie

Autor Timler

Zaczęty 3.08.2012 roku

Wyświetleń 2659

Odpowiedzi 4

Timler

Timler

Użytkownicy
posty43
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam bardzo. Mam problem - chciałbym, żeby przejście do innego świata "Uaktywniło" się po jakimś dialogu. Da się tak zrobić?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja bym to zrobił tak:

Zrobiłbym waypointa na jakimś zadupiu (gdzie się nie da wejść normalnie, np. jakaś góra), na waypoincie teleportację do innego świata, a w dialogu ustawiłbym teleportacje na ten waypoint, gdzie jest teleport do innego świata.

Jeśli chodzi o otwieranie nowego portalu, ustawił bym to za pomocą spacera, w sposób, jeśli dana informacja jest znana dla gracza (npc_knowsinfo), to wysuwa się ten teleport spod ziemi / otwiera się brama do portalu.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Polaking, trochę nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to żeby teleportować gracza do innego świata, ale o to żeby przejście zaczęło działać dopiero po nim. Nie jestem pewien czy portal można "wysunąć" trigger moverem.

W każdym razie, można by to zrobić w ten sposób, żeby przejście do innego świata dać w jakiejś zamkniętej, ciemnej przestrzeni, a w miejscy gdzie powinno być dać script trigger reagujący na dotyk wywołujący funkcję z warunkiem, która przy spełnieniu za pomocą AI_Teleport przenosiłaby gracza do właściwego przejścia (i natychmiast włączałoby się ładowanie nowego świata).

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Polaking, trochę nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to żeby teleportować gracza do innego świata, ale o to żeby przejście zaczęło działać dopiero po nim. Nie jestem pewien czy portal można "wysunąć" trigger moverem.

W każdym razie, można by to zrobić w ten sposób, żeby przejście do innego świata dać w jakiejś zamkniętej, ciemnej przestrzeni, a w miejscy gdzie powinno być dać script trigger reagujący na dotyk wywołujący funkcję z warunkiem, która przy spełnieniu za pomocą AI_Teleport przenosiłaby gracza do właściwego przejścia (i natychmiast włączałoby się ładowanie nowego świata).


To opisałem podobnie. ^^
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Ja bym to zrobił tak:

Zrobiłbym waypointa na jakimś zadupiu (gdzie się nie da wejść normalnie, np. jakaś góra), na waypoincie teleportację do innego świata, a w dialogu ustawiłbym teleportacje na ten waypoint, gdzie jest teleport do innego świata.

Jeśli chodzi o otwieranie nowego portalu, ustawił bym to za pomocą spacera, w sposób, jeśli dana informacja jest znana dla gracza (npc_knowsinfo), to wysuwa się ten teleport spod ziemi / otwiera się brama do portalu.
Zrozumiałem że w pierwszy akapicie piszesz żeby od razu teleportować gracza po dialogu, a w drugim żeby sprawdzać warunek (kiedy?) i wysuwać portal spod ziemi lub otwierać bramę do niego.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry