Punkty umiejętności 5122 14

O temacie

Autor TheFallen2010

Zaczęty 28.07.2012 roku

Wyświetleń 5122

Odpowiedzi 14

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy

TheFallen2010

Punkty umiejętności
2012-07-28, 11:43(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 15:04)
Witam ponownie tym razem w sprawie Gothica 2 NK. Chodzi mi o wydawanie punktów umiejętności na atrybuty mam na myśli zręczność siłę itp. Każdy kto grał w dodatek może zauważyć że zmienia się wymagana ilość punktów umiejętności na dany atrybut np gdy będzędziemy mieli 30 punktów siły u nauczyciela trzeba wydać już 10 PU zamiast 5. Chciałbym to zmienić tak aby  tak aby nieważne ile mamy siły zawsze można się nauczyć za 5 PU. Tylko nie mogę znaleźć w skryptach pliku za to odpowiadającego. Czy wogóle jste możliwe coś  takiego? Odpowiedzi mile widziane :p
 


TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
dzięki przydało się. nie wiem tylko jak jeszcze zmienić wymagania broni żeby na przykład długi miecz miał wymagane 35 zamiast 70. Nie wiem którą linijkę mam zmienić
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Punkty umiejętności
#3 2012-07-28, 13:58(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 13:59)
\_Work\Data\Scripts\Content\Items\IT_Melee_Weapons.dcond_value[2] = Condition_Schwert2;Wpisujesz swoją wartość albo znajdujesz daną zmienną i tam zmieniasz.
\_Work\Data\Scripts\Content\Items\Tuning_Melee_Weapons.dconst int Condition_Schwert2 = 85;

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy

TheFallen2010

Punkty umiejętności
#4 2012-07-28, 14:17(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 14:25)
zmieniłem to i wyświetla mi się wymagana siła prawidłowo tylko że jak ją chcę założyć to zakłada bez problemu a mam 15 siły co jest grane?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ja się tam nie znam,ale miałem takie samo przy pancerzach.Wtedy reparsowałem skrypty i dawałem nową grę xD
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
Ja też właśnie reparsuje a efekt jak w moim poście powyżej
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Jest pełno tutoriali na ten temat na forum.
Coś musiałeś źle zrobić, u mnie działa tak jak należy, tak jak kolega wyżej napisał, reparsowanie skryptów powinno pomóc.
Daj twoje skrypty, tak na sucho to nie nikt CI nie powie co jest źle :D
 

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy

TheFallen2010

Punkty umiejętności
#8 2012-07-28, 17:30(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 17:33)
Zależy mi tak naprawdę na broniach dystansowych (konkretnie Łuki). Chciałem im zmienić wymaganą zręczność aby równała się połowie zadawanych obrażeń. Aha byłbym wdzięczny jakby ktoś mógłby mi przesłać texturę zbroi paladyna (przy okazji hełm też) bo zmieniłem sobie na swoją wersję ale się już stęskniłem za starą :p
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy

HerrKlebstoff

Punkty umiejętności
#9 2012-07-28, 19:21(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 19:25)
http://www.sendspace.pl/file/b7a9d707fd12ea99b0245c3

Tu masz tekstury. Nie wiem czy chodziło Ci o ciężką czy lekką zbroje, więc masz obie.

A co do tych broni - ustaw po prostu je w skrypcie. Wiem że stałe potrafią wkurzać, możesz je też wywalić i ustawić inne obrażenia. Na szczęście nie jest tych łuków i kusz tak dużo jak broni białej.

PS: Panocku, zanim napiszesz jakiś temat, zajrzyj nieco w tutoriale, albo własne skrypty - często tam znajdziesz odpowiedź i to dużo szybciej.
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Którą broń edytowałeś? Nie widzi mi się przeszukiwanie całego skryptu :D
 

TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
Zamienia się to:
cond_value[2]=Condition_Sldbogen;
na to?
Condition_Sldbogen=20;
 


TheFallen2010

TheFallen2010

Użytkownicy
posty24
Propsy1
  • Użytkownicy
ok można zamknąć
 

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy

Wicon

Punkty umiejętności
#14 2012-07-28, 21:29(Ostatnia zmiana: 2012-07-28, 21:30)
Chcesz zmienić ilość zręczności potrzebnej do używania łuków. Prosze bardzo:

1. Otwórz plik: _Work\data\Scripts\Content\Items\IT_Ranged_Weapons.d
2. Załóżmy, że chcesz zmienić "Krótki łuk". Wyszukujesz go w pliku.
3. Sprawdzasz tą linijkę:    
cond_value[2]   = Condition_Kurzbogen;4. Kopiujesz to "Condition_Kurzbogen".
5. Otwierasz plik: _Work\data\Scripts\Content\Items\Tuning_Ranged_Weapons.d
6. Wyszukujesz w nim "Condition_Kurzbogen". Wchodzisz w: Edycja>>Znajdź (wklejasz to i wciskasz znajdź następny)
7. Teraz wyszukało ci linijkę odpowiedzialną za ilość zręczności potrzebnej do używania "Krótkiego Łuku".
const int Condition_Kurzbogen = 10;8. Wartość ustawiasz sobie na tyle ile chcesz, czyli zmieniasz "10" na swoją liczbę. Tyle co tam wpiszesz będziesz potrzebował na użycie łuku.
9. Na przyszłość (jak już ktoś napisał) Czytaj tutoriale i szukaj w istniejących już skryptach.

Lepiej już ci tego nie wyjaśnię.:D

EDIT: Wejdź na YT i obejrzyj "Modowanie od A do Z" Czipa17.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry