Coś zle zrobilem wychodzi mi w bląd w jednej linijce
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_891_Ayman;
nr = 999;
condition = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Witaj (C_INFO)
{
npc = SLD_891_Ayman;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info;
permanent = FALSE;
description = "Witaj. Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID EVT_XARDAS_SECRET_01_FUNC_S1() <--- w tej
{
if (Npc_ExchangeRoutine (SLD_891_Ayman,"STAND"))
&& (AI_Wait (SLD_891_Ayman, 10))
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_15_00"); //Witaj. Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_16_01"); //Mam na imię Ayman. Jestem okultystą z tajnego bractwa.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_17_02"); //Przybyłem tu by nawracać ten głupi motłoch z Khorinis, wszystko szło dobrze dopóki nie uprowadził Mnie ten nekromanta Xardor... Xardmor...
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_18_00"); //Xardas. Ten nekromanta ma na imię Xardas.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_19_03"); //Nie ważne. Fakt jest taki że nie pozwala mi opuścić wieży.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_45_04"); //Siędzę tu już dobre cztery dni i nie chce mi wyjaścić dlaczego mnie uprowadził.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_67_05"); //Wszelkie próby opuszczenia wieży kończą się fiaskiem gdyż wychodząc przez główne wyjście wpadam w magiczną pułapkę która usypia mnie, a gdy się budze znajduję się w łóżku w tej przeklętej wieży.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_20_06"); //Nie powiem raz próbowałem wyskoczyć z tego balkonu na górze, ale gdy rozpędzałem się do skoku z wieży magiczna pułapka zaczynała działać i zapadałem w sen.
};