Problem z zadaniem (skrypty) 6473 21

O temacie

Autor Ayman

Zaczęty 16.07.2012 roku

Wyświetleń 6473

Odpowiedzi 21

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
2012-07-16, 16:14(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 16:20)
Witam, mam problem odnośnie zadania które robie. Chce by dany NPC po wykonaniu jednego wczesniej zadania, zaprowadził nas (jako forma zadania) do okreslonego miejsca. Gdy dojdziemy do waypointu aktualizuje sie dziennik i zadanie wykonane. Ale caly czas wychodza mi bledy w linijce 211, 212 i 213.

//*********************************************************************
// Drugie zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_oboz   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Skąd pochodzisz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_23_00"); //Skąd pochodzisz?
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_01"); //Nadal się tu kręcisz?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_28_02"); //Pytam o coś.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_03"); //Dobra, nie uność się. Tak jak mówiłem wcześniej jestem z tajnego bractwa.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_04"); //A pochodze z Wysp południowych, wiesz gdzie kto?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_15_05"); //Nie za bardzo.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_06"); //No to masz problem, nie mam ochoty tłumaczyć gdzie to. Wystarczy że powiem iż to bardzo daleko.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_07"); //Tam też powstało bractwo do którego należe. Jeśli Cię to ciekawi, mamy nie daleko skąd przyczułek. Pomogłeś mi więc mogę cię zaprowadzić do naszego ukrytego obozu.
        Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Podpytałem trochę znajomego okultystę i dowiedziałem się że bractwo do którego należy ma niedaleko swój obóz. Może warto się z nimi zapoznać.");
        AI_Output (other, self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_92_08"); //Hmm..Czemu nie. Prowadź, tylko musimy uważać na bestie krążące po okolicznych lasach, a sam nie poradze sobie.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_09"); //Nie martw się. Znam kilka magicznych zaklęć.
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaoferował mi pomoc w dotarciu do obozu.");

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
        self.npctype = NPCTYPE_FRIEND;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_guide_891");

};

//*********************************************************************
// Koniec drugiego zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_dojscie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info;
important   = 1;
permanent   = FALSE;
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
{
return TRUE;
};
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE)
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10);
{
    return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info()
{

        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_24_00"); //Jesteśmy na miejscu.

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_cave_891");

        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaprowadził mnie do obozu bractwa.");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);

};
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Polecam Tworzenie Modów od A do Z Zaawansowane Dialogi by Czip17.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy
Polecam Tworzenie Modów od A do Z Zaawansowane Dialogi by Czip17.

Własnie robie za jego poradnikiem. Tyle ze on chyba nie mowi nic o NPC ktory gdzies nas tam zaprowadza.
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"


Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
#4 2012-07-16, 16:25(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 16:29)
Tutaj daje caly kod, te linijki to 211, 212, 213.

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};



//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Witaj   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Witaj. Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_15_00"); //Witaj. Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_16_01"); //Mam na imię Ayman. Jestem okultystą z tajnego bractwa.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_17_02"); //Przybyłem tu by nawracać ten głupi motłoch z Khorinis, wszystko szło dobrze dopóki nie uprowadził Mnie ten nekromanta Xardor... Xardmor...
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_18_00"); //Xardas. Ten nekromanta ma na imię Xardas.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_19_03"); //Nie ważne. Fakt jest taki że nie pozwala mi opuścić wieży.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_45_04"); //Siędzę tu już dobre cztery dni i nie chce mi wyjaścić dlaczego mnie uprowadził.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_67_05"); //Wszelkie próby opuszczenia wieży kończą się fiaskiem gdyż wychodząc przez główne wyjście wpadam w magiczną pułapkę która usypia mnie, a gdy się budze znajduję się w łóżku w tej przeklętej wieży.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_20_06"); //Nie powiem raz próbowałem wyskoczyć z tego balkonu na górze, ale gdy rozpędzałem się do skoku z wieży magiczna pułapka zaczynała działać i zapadałem w sen.

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Nie wiem jak miałbym ci pomóc.";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_Witaj))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Info()
{

        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_00"); //To faktycznie masz "mały" problem. Nie wiem jak miałbym ci pomóc. Sam dopiero co ubudziłem się i praktycznie nic nie pamietam.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_21_01"); //Ale ja wiem jak mogę opuścić to miejsce.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_87_02"); //Potrzebowałem do tego drugiej osoby która będzie mogła wyjść po za wieże i zebrać pewne składniki które są mi potrzebny do uwarzenia mikstury która chroni przed zaklęciu snu...                AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_67_03"); //... a tak się składa że ty jesteś tą drugą osobą.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_04"); //Aha. I co może mam latać po lesie pełnym krwiożerczych bestii tylko dlatego że chciałbyś opuścić tą wieże? Co mnie to obchodzi że nie możesz stąd się ruszyć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_05"); //Ale po zastanowieniu mógł bym ci pomóc ale co będe z tego miał ? Za darmo narażać się nie będe.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_22_06"); //Pieniądze durniu...pieniądze. Mi nie są potrzebne, a Tobię..pazerna istoto na pewno się przydadzą. To jak pomożesz mi?
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_07"); //Jeśli tak stawiasz sprawe to z wielką chęcią ci pomogę. Tylko co mam przynieść?
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_33_08"); //Potrzebuje trzech sztuk Rośliny leczniczej tyle samo Ciemnego grzyba oraz jednej sztuki Rdestu polnego.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_39_09"); //Wszystkie składniki możesz znaleść w okolicy.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_29_10"); //Widziałem kilka roślin w magazynie na dole. Może warto też tam sięrozejrzeć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_11"); //Dobra, dam rade. Ty tu czekaj, za niedługo wracam.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_81_12"); //Przecież nie mogę stąd się ruszyć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_13"); //Aha no tak, to idę.

        Log_CreateTopic (TOPIC_ziele, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_ziele, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_ziele, "Spotkałem w wieży Xardasa okultystę z tajnego bractwa o imieniu Ayman. Opowiedział mi swoją dramatyczną historię jak go bez powodu Xardas uprowadził i uwięził w swojej wieży. Powiedział mi że każda próba opuszczenia wieży kończyła się fiaskiem gdyż Ayman za każdym razem wpadał w magiczną pułapkę która go usypiała. Będąc w wieży wymyślił plan do którego jestem potrzebny. By mógł osłonić się przed zaklęciem snu z pułapki, musi sporządzić miskture ale nie ma składników. Jako że mogę wychodzić i wchodzić z wieży zaoferowałem mu swoją pomoc za symboliczną kwotę. Okultysta poprosił mnię o przyniesienie trzech Roślin leczniczych, tą samą liczbę Ciemnych grzybów oraz jedną sztukę Rdestu polnego.");

};


//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam ze zielsko!";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itpl_health_herb_01) >= 3)
&& (npc_hasitems (other, itpl_mushroom_01) >= 3)
&& (npc_hasitems (other, itpl_temp_herb) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_23_00"); //Mam te zielsko, weś to i dawaj kase.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_24_01"); //Oh, a jednak Tobie się udało wyjść z wieży, niebywałe..Dobrze, daj mi te składniki.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_25_02"); //A tu masz pieniądze za twoją pomoc, dokładnie sto sztuk złota. Wystarczy na nowy miecz czy inne takie rzeczy.
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_26_03"); //Dużo, nie spodziewałem się aż tylu za taką fuszerę. No nic, ty się baw w warzenie tej miskstury, a ja zmywam się stąd.
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_26_04"); //Mam jakiś magiczny amulet zdobyć..zresztą nieważne. Powodzenia.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_27_05"); //Magiczny amulet?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_28_06"); //Dobra dobra, nie interesuj się. Już się nabiegałem by ci pomoc. Do widzenia.

        B_giveinvitems (other, self, itpl_health_herb_01, 3);
        B_giveinvitems (other, self, itpl_mushroom_01, 3);
        B_giveinvitems (other, self, itpl_temp_herb, 1);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
        B_LogEntry (TOPIC_ziele, "Dałem zebrane rośliny okultyście Aymanowi który był bardzo zadowolony z tego powodu i wynagrodził mnie grubą kasą.");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_ziele, LOG_SUCCESS);

};

//*********************************************************************
// Drugie zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_oboz   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Skąd pochodzisz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_23_00"); //Skąd pochodzisz?
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_01"); //Nadal się tu kręcisz?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_28_02"); //Pytam o coś.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_03"); //Dobra, nie uność się. Tak jak mówiłem wcześniej jestem z tajnego bractwa.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_04"); //A pochodze z Wysp południowych, wiesz gdzie kto?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_15_05"); //Nie za bardzo.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_06"); //No to masz problem, nie mam ochoty tłumaczyć gdzie to. Wystarczy że powiem iż to bardzo daleko.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_07"); //Tam też powstało bractwo do którego należe. Jeśli Cię to ciekawi, mamy nie daleko skąd przyczułek. Pomogłeś mi więc mogę cię zaprowadzić do naszego ukrytego obozu.
        Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Podpytałem trochę znajomego okultystę i dowiedziałem się że bractwo do którego należy ma niedaleko swój obóz. Może warto się z nimi zapoznać.");
        AI_Output (other, self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_92_08"); //Hmm..Czemu nie. Prowadź, tylko musimy uważać na bestie krążące po okolicznych lasach, a sam nie poradze sobie.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_09"); //Nie martw się. Znam kilka magicznych zaklęć.
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaoferował mi pomoc w dotarciu do obozu.");

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
        self.npctype = NPCTYPE_FRIEND;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_guide_891");

};

//*********************************************************************
// Koniec drugiego zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_dojscie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info;
important   = 1;
permanent   = FALSE;
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
{
return TRUE;
};
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE)   - tu 211 linijka
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10);  - 212 linijka
{  - 213 linijka
    return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info()
{

        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_24_00"); //Jesteśmy na miejscu.

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_cave_891");

        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaprowadził mnie do obozu bractwa.");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);

};
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problem z zadaniem (skrypty)
#5 2012-07-16, 17:24(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 17:27)
OMG CO TY ZROBIŁEŚ oO
FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03")
{
        return TRUE;
};
};

Teraz powinno działać

@down byłem pierwszy :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spoiler

//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};



//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Witaj   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Witaj. Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_15_00"); //Witaj. Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_16_01"); //Mam na imię Ayman. Jestem okultystą z tajnego bractwa.
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Witaj_17_02"); //Przybyłem tu by nawracać ten głupi motłoch z Khorinis, wszystko szło dobrze dopóki nie uprowadził Mnie ten nekromanta Xardor... Xardmor...
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_18_00"); //Xardas. Ten nekromanta ma na imię Xardas.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_19_03"); //Nie ważne. Fakt jest taki że nie pozwala mi opuścić wieży.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_45_04"); //Siędzę tu już dobre cztery dni i nie chce mi wyjaścić dlaczego mnie uprowadził.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_67_05"); //Wszelkie próby opuszczenia wieży kończą się fiaskiem gdyż wychodząc przez główne wyjście wpadam w magiczną pułapkę która usypia mnie, a gdy się budze znajduję się w łóżku w tej przeklętej wieży.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_20_06"); //Nie powiem raz próbowałem wyskoczyć z tego balkonu na górze, ale gdy rozpędzałem się do skoku z wieży magiczna pułapka zaczynała działać i zapadałem w sen.

};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Nie wiem jak miałbym ci pomóc.";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_Witaj))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_Info()
{

        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_00"); //To faktycznie masz "mały" problem. Nie wiem jak miałbym ci pomóc. Sam dopiero co ubudziłem się i praktycznie nic nie pamietam.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_21_01"); //Ale ja wiem jak mogę opuścić to miejsce.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_87_02"); //Potrzebowałem do tego drugiej osoby która będzie mogła wyjść po za wieże i zebrać pewne składniki które są mi potrzebny do uwarzenia mikstury która chroni przed zaklęciu snu...                AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_67_03"); //... a tak się składa że ty jesteś tą drugą osobą.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_04"); //Aha. I co może mam latać po lesie pełnym krwiożerczych bestii tylko dlatego że chciałbyś opuścić tą wieże? Co mnie to obchodzi że nie możesz stąd się ruszyć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_05"); //Ale po zastanowieniu mógł bym ci pomóc ale co będe z tego miał ? Za darmo narażać się nie będe.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_22_06"); //Pieniądze durniu...pieniądze. Mi nie są potrzebne, a Tobię..pazerna istoto na pewno się przydadzą. To jak pomożesz mi?
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_07"); //Jeśli tak stawiasz sprawe to z wielką chęcią ci pomogę. Tylko co mam przynieść?
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_33_08"); //Potrzebuje trzech sztuk Rośliny leczniczej tyle samo Ciemnego grzyba oraz jednej sztuki Rdestu polnego.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_39_09"); //Wszystkie składniki możesz znaleść w okolicy.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_29_10"); //Widziałem kilka roślin w magazynie na dole. Może warto też tam sięrozejrzeć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_11"); //Dobra, dam rade. Ty tu czekaj, za niedługo wracam.
        AI_Output (self, other ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_81_12"); //Przecież nie mogę stąd się ruszyć.
        AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_891_Ayman_Zadanie_15_13"); //Aha no tak, to idę.

        Log_CreateTopic (TOPIC_ziele, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_ziele, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_ziele, "Spotkałem w wieży Xardasa okultystę z tajnego bractwa o imieniu Ayman. Opowiedział mi swoją dramatyczną historię jak go bez powodu Xardas uprowadził i uwięził w swojej wieży. Powiedział mi że każda próba opuszczenia wieży kończyła się fiaskiem gdyż Ayman za każdym razem wpadał w magiczną pułapkę która go usypiała. Będąc w wieży wymyślił plan do którego jestem potrzebny. By mógł osłonić się przed zaklęciem snu z pułapki, musi sporządzić miskture ale nie ma składników. Jako że mogę wychodzić i wchodzić z wieży zaoferowałem mu swoją pomoc za symboliczną kwotę. Okultysta poprosił mnię o przyniesienie trzech Roślin leczniczych, tą samą liczbę Ciemnych grzybów oraz jedną sztukę Rdestu polnego.");

};


//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam ze zielsko!";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itpl_health_herb_01) >= 3)
&& (npc_hasitems (other, itpl_mushroom_01) >= 3)
&& (npc_hasitems (other, itpl_temp_herb) >= 1)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_23_00"); //Mam te zielsko, weś to i dawaj kase.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_24_01"); //Oh, a jednak Tobie się udało wyjść z wieży, niebywałe..Dobrze, daj mi te składniki.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_25_02"); //A tu masz pieniądze za twoją pomoc, dokładnie sto sztuk złota. Wystarczy na nowy miecz czy inne takie rzeczy.
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_26_03"); //Dużo, nie spodziewałem się aż tylu za taką fuszerę. No nic, ty się baw w warzenie tej miskstury, a ja zmywam się stąd.
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_26_04"); //Mam jakiś magiczny amulet zdobyć..zresztą nieważne. Powodzenia.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_27_05"); //Magiczny amulet?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko_28_06"); //Dobra dobra, nie interesuj się. Już się nabiegałem by ci pomoc. Do widzenia.

        B_giveinvitems (other, self, itpl_health_herb_01, 3);
        B_giveinvitems (other, self, itpl_mushroom_01, 3);
        B_giveinvitems (other, self, itpl_temp_herb, 1);
        Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
        B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
        B_LogEntry (TOPIC_ziele, "Dałem zebrane rośliny okultyście Aymanowi który był bardzo zadowolony z tego powodu i wynagrodził mnie grubą kasą.");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_ziele, LOG_SUCCESS);

};

//*********************************************************************
// Drugie zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_oboz   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Skąd pochodzisz?";
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_Zielsko))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_oboz_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_23_00"); //Skąd pochodzisz?
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_01"); //Nadal się tu kręcisz?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_28_02"); //Pytam o coś.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_24_03"); //Dobra, nie uność się. Tak jak mówiłem wcześniej jestem z tajnego bractwa.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_04"); //A pochodze z Wysp południowych, wiesz gdzie kto?
        AI_Output (other,self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_15_05"); //Nie za bardzo.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_87_06"); //No to masz problem, nie mam ochoty tłumaczyć gdzie to. Wystarczy że powiem iż to bardzo daleko.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_07"); //Tam też powstało bractwo do którego należe. Jeśli Cię to ciekawi, mamy nie daleko skąd przyczułek. Pomogłeś mi więc mogę cię zaprowadzić do naszego ukrytego obozu.
        Log_CreateTopic (TOPIC_oboz, LOG_MISSION);
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_RUNNING);
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Podpytałem trochę znajomego okultystę i dowiedziałem się że bractwo do którego należy ma niedaleko swój obóz. Może warto się z nimi zapoznać.");
        AI_Output (other, self,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_92_08"); //Hmm..Czemu nie. Prowadź, tylko musimy uważać na bestie krążące po okolicznych lasach, a sam nie poradze sobie.
        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_oboz_37_09"); //Nie martw się. Znam kilka magicznych zaklęć.
        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaoferował mi pomoc w dotarciu do obozu.");

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
        self.npctype = NPCTYPE_FRIEND;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_guide_891");

};

//*********************************************************************
// Koniec drugiego zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_891_Ayman_dojscie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_891_Ayman;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition;
information = DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info;
important   = 1;
permanent   = FALSE;
};

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
|| (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10);
{  
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Info()
{

        AI_Output (self, other,"DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_24_00"); //Jesteśmy na miejscu.

        self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
        Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_cave_891");

        B_LogEntry (TOPIC_oboz, "Ayman zaprowadził mnie do obozu bractwa.");
        Log_SetTopicStatus (TOPIC_oboz, LOG_SUCCESS);

};

Poprawiony kod, dwa razy zwracałeś wartość, oraz od razu znalazłem następny błąd (którego parser nie zwróciłby) = jest przypisaniem, if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE) nadaje selfowi partymembera, natomiast if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE) sprawdza czy self jest w naszej grupie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
#7 2012-07-16, 17:40(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 17:45)
Przy poprawce EdekSumo wywala mi jeden błąd w linijce 208 "U:PAR:Missing')'(line 208)"

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03")
{  <- to ta linijka 208
        return TRUE;
};
};

A przy poprawce sawika pokazuje mi błąd od 207, 208, 209, 212, 213.

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
|| (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10); <- to linija 207
{  
    return TRUE;
};

Zaraz to chyba jebne bo siedze od rana i nie rusza to... kompletna porażka
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem z zadaniem (skrypty)
#8 2012-07-16, 17:47(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 17:52)
Dodaj ) linijkę wcześniej, otwierasz dwa zamykasz jeden. wcześniej popełniłem też błąd zamiast || daj &&.
Jak ty edytujesz to ja też.
FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10)
{  
    return TRUE;
};
};//Ale tą linijkę nie jestem pewien czy musisz dodawać, możliwe że po prostu nie skopiowałeś ostatniej klamry.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problem z zadaniem (skrypty)
#9 2012-07-16, 17:47(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 17:48)
Przy poprawce EdekSumo wywala mi jeden błąd w linijce 208 "U:PAR:Missing#msg1045122)#msg1045122(line 208)"

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03")
{  <- to ta linijka 208
        return TRUE;
};
};

A przy poprawce sawika pokazuje mi błąd od 207, 208, 209, 212, 213.

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
|| (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10); <- to linija 207
{  
    return TRUE;
};

Zaraz to chyba jebne bo siedze od rana i nie rusza to... kompletna porażka


Mój błąd :D  już poprawiam :D

FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03"))
{
        return TRUE;
};
};
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z zadaniem (skrypty)
#10 2012-07-16, 17:48(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 17:51)
Cytuj
FUNC INT DIA_SLD_891_Ayman_dojscie_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
|| (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_891_Ayman_oboz))
&& (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10);
{  
    return TRUE;
};
};
na moje oko to tutaj brakowało zamykającej klamry

heh zanim to napisałem to edek już zdążył poprawić
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
#11 2012-07-16, 18:16(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 18:18)
Działa, zadnych błędów przy reparsowaniu, dzieki wielkie, płakał bym do tej pory :) . NPC stoi itp. Ale jest problem. Przy wzieciu drugiego zadania z zaprowadzeniem mnie do danego waypointu, NPC odrazu po zakończeniu rozmowy zaczepia mnie i mowi kwestie dialogowa "Jestesmy na miejscu". Chociaz nic sie nei ruszył z miejsca oraz wyskakuje wpis w dzienniku ze zadanie wykonane.
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
(npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03"))
To jest odległość od podanego WP pamiętaj ze wszystkie liczby z wyjątkiem 0 są interpretowane jako PRAWDA.

Musisz dodać ile cm ma wynosić ta odległość

(npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 500)
jak zrobisz tak dialog będzie wywoływany tylko jeśli odległość od WP będzie mniejsza niż 500 cm(??)

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
#13 2012-07-16, 19:02(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 19:08)
Wcześniej dodałem dystans do linijki (npc_GetDistToWP (self,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03") <= 10)Czy 10 to nie za mało ? Bo nadal mi nie rusza NPC z miejsca. Zaraz sprawdze na 500.

Tu podaje rutyny które dodałem mojemu NPC'wi, bo może robie błąd w rutynach.

daily_routine = Rtn_Start_891;
};

FUNC VOID Rtn_Start_891 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,12,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_25");
        TA_Smoke_Joint          (12,00,18,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_32");
        TA_Potion_Alchemy       (18,00,21,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_29");
TA_Sleep        (21,00,07,00,"NW_XARDAS_TOWER_IN1_31");
};

FUNC VOID Rtn_guide_891 ()
{
TA_Guide_Player (08,00,23,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
        TA_Guide_Player                 (23,00,08,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
};

FUNC VOID Rtn_cave_891 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,15,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
        TA_Smoke_Joint                  (15,00,21,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_04");
        TA_Stand_Eating                (21,00,08,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
};

NPC nadal nie chce nas zaprowadzić w docelowe miejsce. Nie chcę się ruszyć, jakby rutyne Rtn_Start_891 nie zmieniało na Rtn_guide_891 która powinna chyba wymusic na NPC zaprowadzenie nas do danego waypointu.
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
zamiast
Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_guide_891");
daj to
Npc_ExchangeRoutine (self,"guide");
nie jestem pewny ale może też być wymagane zeby było z dużej litery

Npc_ExchangeRoutine (self,"GUIDE");
rtn_ oraz _(id) samoczynnie się dodaje i nie wpisujemy tego

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Czip 17 Zaawansowane dialogi ziom, z tych filmów się wiele nauczysz
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czip 17 Zaawansowane dialogi ziom, z tych filmów się wiele nauczysz
twierdzisz ze od nas się mniej nauczy ;d  :P

robi małe błędy jak na początkującego ;d

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy

Ayman

Problem z zadaniem (skrypty)
#17 2012-07-16, 20:15(Ostatnia zmiana: 2012-07-16, 20:20)
Czip 17 Zaawansowane dialogi ziom, z tych filmów się wiele nauczysz

Korzystam z jego tutoriali na youtubie od jakiegoś czasu i bardzo fajnie tłumaczy. Osobiscie jeszcze nie ogladalem tego filmu z zaawansowanymi dialogami, ale chyba warto obadać teren :P

Podstawy ogarniam, może nie wszystko ale w miare szybko wchłaniam wiedze. Lepiej napisac problem, ktoś pomoze zlokalizowac blędy i w miare mozliwosci poprawi, to na przyszlosc sie przydaje. Przejrzałem troche tutoriali na theModders i zastosowalem pare rzeczy (jak widac bylo, srednio to wychodzilo bez waszej pomocy) przez wiekszosci noobow w ogole nie oglądane :P.

Aha i dopisanie GUIDE - z dużych liter pomogło wreszcie NPC ruszył, zatrzymal sie tam gdzie miał i zadanko zostało oznaczone jako wykonane, dzięki wielkie :)

Ale mam jeszcze jedno pytanie. NPC doszedł i stoi w danym waypoincie, ale chciałem by przy dojsciu do tego waypointu, odezwal sie ze "jestesmy na miejscu" (to dziala), zaktualizowal sie dziennik jako zadanie wykonane (tez dziala), ale nie przeszło do rutyny:

FUNC VOID Rtn_cave_891 ()
{
        TA_Stand_ArmsCrossed            (08,00,15,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
        TA_Smoke_Joint                  (15,00,21,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_04");
        TA_Stand_Eating                 (21,00,08,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
};

by NPC nie stał w miejscu tylko tak jak w rutynie, najpierw TA_Stand_ArmsCrossed, pozniej TA_Smoke_Joint i TA_Stand_Eating   . Tego nie ma. Stoi jak w murowany do tego zaobserwowalem ze nawet gdy odchodze od niego to NPC caly czas jest obrócony w moją strone, gdzie nie przejde on obraca sie w tam gdzie ja, ale sie nie rusza.
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
... ale nie przeszło do rutyny:

FUNC VOID Rtn_cave_891 ()
{
        TA_Stand_ArmsCrossed            (08,00,15,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
        TA_Smoke_Joint                  (15,00,21,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_04");
        TA_Stand_Eating                 (21,00,08,00,"NW_XARDAS_TOWER_SECRET_CAVE_03");
};

by NPC nie stał w miejscu tylko tak jak w rutynie, najpierw TA_Stand_ArmsCrossed, pozniej TA_Smoke_Joint i TA_Stand_Eating   . Tego nie ma. Stoi jak w murowany do tego zaobserwowalem ze nawet gdy odchodze od niego to NPC caly czas jest obrócony w moją strone, gdzie nie przejde on obraca sie w tam gdzie ja, ale sie nie rusza.


to samo co wcześniej tylko teraz zamień

Npc_ExchangeRoutine (self,"Rtn_cave_891");
na

Npc_ExchangeRoutine (self,"CAVE");
bo on dalej wykonuje rutynę która ma cie prowadzić do WP dlatego tak to wygląda

Ayman

Ayman

Użytkownicy
posty64
  • Użytkownicy
Ahaa czyli mam przez to rozumiec, że trzeba wklepywać dużymi literami tylko skróconą wersje rutyny np "Rtn_cave_891" tylko "CAVE" ? To działa za każdym razem ?
 
"Lók, jestem tfojim ojcem!"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry