LeGo Ikarus problem z upadaniem postaci 2773 5

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 4.07.2012 roku

Wyświetleń 2773

Odpowiedzi 5

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Przed chwilą zaopserwowałem pewną anomalię, otóż teraz gdy postać spadnie chociażby z małej skały (animacja spadania zadającego obrażenia) ginie natychmiastowo, niezależnie od poziomu życia postaci. Sprawdzałem też na smokach i wystarczyło aby smok powalił mnie ogniem i ginołem.
Da się to jakoś zmienić?
 

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
 


Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I have never heard about this and I'm sure it's not LeGo's or Ikarus' fault. What have you done before that happened for the first time?
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
W trakcie gry wywołaj (na przykład za pomocą item.on_state[0]) tą funkcję:
func void show_prot_fall ()
{
print (IntToString(hero.protection[PROT_FALL]));
};
Powinno pojawić się na ekranie 0, jeśli liczba będzie ujemna, to jest przyczyna umierania postaci.

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Wiem w czym był problem, w pliku Guilds.d nie wiem czemu, tworzyłem nową gildie ale coś nie szło bo błędy dziwne wywalały, usunołem gildie D i wkleiłem moją to błędów nie było, a jeden użytkownik na pw mi wyjaśnił, że to prawie pewne, że ten plik to powoduje  :pokerface:


EDIT: Jeszcze nie mogę skakać w biegu, z miejsca da się.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry