Gothic Wielka Wojna 15138 18

O temacie

Autor robert11384

Zaczęty 17.03.2012 roku

Wyświetleń 15138

Odpowiedzi 18

robert11384

robert11384

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam, jestem nowy na forum i nie znalazłem takiego tematu, więc pisze. Mianowicie jestem bardzo ciekaw czy wyszła już pełna wersja moda Gothic Wielka Wojna. Jeżeli tak prosiłbym bardzo o linki.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Nie wyszła. Forum moda jest tutaj: http://thedragonmasters.net/
Ostatnio dobrałem się do ich tajnego forum i plików, szczerze mówiąc nie ma tam nic ciekawego :lol2:
Od dłuższego czasu poważne prace raczej stoją, może na swoim forum napiszą ci co innego.

robert11384

robert11384

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Dzięki za szybką odpowiedź.
 

robert11384

robert11384

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Wchodze na forum i wyskakuje mi informacja "dział w budowie" wie ktoś co się dzieje ?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Czytać potrafisz? Dział w budowie ;x
 

robert11384

robert11384

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Od kilkunastu dni.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie wiem o czym mówisz, ja na forum tdm wchodzę co jakiś czas i nigdy nie dostałem żadnego "Dział w budowie".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
według mnie ten mod wcale nie wyjdzie  :facepalm:
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
według mnie ten mod wcale nie wyjdzie  :facepalm:
Nie chcesz nie czekaj, idź sobie na dwór, odrób prace domowa, whetever, nie wyjdzie to nie wyjdzie, co za różnica?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
takie podejscie jest nie miłe :)  Wyjdzie nie wyjdzie, ja i takc zekam na mody konurencji :)  GWW od dluzszego czasu jest robiony ( dluzej niz reszta ) a z tego co grałemw  demo teog moda (jakis czas mozna bylo znalezc) jest strasznie pokrecony
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jesteś pewien że jest robiony?
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie nie jestem pewien, ale nie przypominam by padla informacja ze mod został zarzucony, ale jestem troszke poza tematem z modami
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Gothic Wielka Wojna
#12 2012-10-21, 14:28(Ostatnia zmiana: 2012-10-21, 15:45)
Myślisz że się przyznają?? :lol2:  gdzieś na forum "ktoś" napisał że dostał się do ich tajnego, i że prace stoją w czarnej dupie od x czasu.

@down nawet jako moderator nie mam dostępu do tajnych ;p  2 przejrzyj temat to odnajdziesz kto to był ;p
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Czy ten "ktoś" jest fanem metalu, a dzięki zdolnością moderatora globalnego spojrzał do ich tajnego?
A co do tematu. Z tego co pamiętam mają swoje forum i być może zrobili sobie tam tajny dział i tam teraz pracują.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Ja pier.. Przecież Avallach napisał, że wjebał się do tajnego działu na ich forum i jednym zdaniem opisał postęp ich prac od jakiegoś czasu. O niego chodzi, tak? Tyle, że te info jest dość stare, bo ma jakieś 7 miechów. Jednak ja powątpiewam, że coś się zmieniło bo na swoim forum chyba niczym nowym się nie chwalą.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Znalazłem po edicie Edka. Mają swoje forum to zapewne na nim mają swój tajny dział :ok:
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
Wie ktoś co się dzieje z modem? czy w ogóle pracują nad nim ?
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Nie sądzisz, że byłoby widać jakieś efekty, gdyby ktoś dalej nad nim pracował?
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Mod jest robiony przez Maximusa :D  został sam w teamie no i jak na razie wstrzymał pracę ale będzie je kontynuował za jakiś czas to zależy od niego gdyż ostatnio ma dużo na głowie ...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry