Witam. Zajmuję się moddingiem Gothica od niedawna.
Dzisiejszego dnia zrobiłem już dwie postaci. Te i ta, która mi nie wychodzi, mają tylko stać po przywołaniu jej przez kod "insert ...."
Kiedy już wszystko zrobiłem, zacząłem parsować i wyskoczył mi błąd pod linijką VLK_0000_Mario: "Expected ')' ( line 41 ). Podaję skrypt poniżej:
instance VLK_0000_Mario (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Mario";
npctype = npctype_ambient;
guild = GIL_VLK;
level = 0;
voice = 15;
id = 0000;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 64;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 64;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
// body mesh, head mesh, hairmesh, face-tex, hair-tex, skin
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",4,1,"Hum_Head_Pony", 69, 1, VLK_ARMOR_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD;
//-------- Talents --------
//-------- inventory --------
CreateInvItem (self, ItFoLoaf);
CreateInvItem (self, ItMiNugget, 20);
CreateInvItem (self, ItMiHammer);
CreateInvItem (self, ItMiSwordRaw, 5);
//-------------Daily Routine-------------
daily_routine = Rtn_start_0000;
};
FUNC VOID Rtn_start_0000 ()
{
};