[Warcraft3] Jak importować model 27794 11

O temacie

Autor Bezifabr

Zaczęty 2.02.2012 roku

Wyświetleń 27794

Odpowiedzi 11

Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam. Chce wam pokazać jak dodawać modele do Warcraft III. Wiele osób nie wie jak to się robi, a to jest wręcz podstawa dobrej mapy. A więc możemy już zacząć:

Poziom trudności: ||
Potrzebna wiedza - Podstawy edytora jednostek
Otrzymana wiedza - Podstawy Edytora importu, podstawowa grafika w Edytorze jednostek

Krok 1:
Pobierz swój model/stórz swój model
Link do pobrania:
www.hiveworkshop.com
Krok 2:
Włącz Manager importu.
Krok 3:
Kliknij w importuj. Następnie wybierz swój model.mdx
Krok 4:
Po zaimportowaniu modelu wybierz edytor jednostek (F6)
Następnie stwórz/wybierz jakąś jednostkę i wybierz grafika - model= <wasz model>
Krok 5:
Przetestuj mape ctrl + F9 lub włącz na nowo edytor.

I gotowe! Nauczyłeś/aś się importować modele do Wc3.
 


Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Cytuj
A co z konwersją? Nie kojarzę modelera który potrafiłby natywnie zapisywać do .mdx.

Chyba najwyraźniej nie znasz się na warcraft 3 :)  Są specjalne edytory. np. War3model editor. Tam się gotowe modele zapisuję bezpośrednio w .mdx/.mdl
 


Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
A to przepraszam za moją niegrzeczność. Myślałem że jesteś (nie obraź się) jakimś kolejnym hejterem co wchodzi w tutoriale by tylko się czepiać za błędy lub poprawia jak się nie zna. :/
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja akurat importować nie potrafię, bo za czasów jak robiłem mapy do W3, to potrafiłem zrobić jedynie zdeformowanego boxa :D

Ja się zapytam jak jest z konwencjami nazewnictwa animacji? Trzeba je nazwać według schematów blizza "Stand 1", "Attack 1"? I wtedy od razu animacja zostaje rozpoznana i przypisana do danych działań jednostki?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Ja akurat importować nie potrafię, bo za czasów jak robiłem mapy do W3, to potrafiłem zrobić jedynie zdeformowanego boxa :D

Ja się zapytam jak jest z konwencjami nazewnictwa animacji? Trzeba je nazwać według schematów blizza "Stand 1", "Attack 1"? I wtedy od razu animacja zostaje rozpoznana i przypisana do danych działań jednostki?

Tak trzeba nazwać Stand 1 itd. Animacje możesz robić za pomocą kości w War3ModelEditor. Ale to już wyższa szkoła jazdy :P. Jeśli jesteś początkujący zajmij się lepiej wyglądem postaci ^^ . Być może zrobię poradnik o tworzeniu nowych modeli.
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Bardzo bym prosił bo właśnie z tym programem mam największe problemy :D  Jeszcze zrób tutek odnośnie robienia całej własnej kampanii bo oglądałem filmik ale jednak wole to przeczytać ;) Najlepiej jeszcze dołącz jakieś screeny żeby było łatwiej to ogarnąć ;)
 

Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Bardzo bym prosił bo właśnie z tym programem mam największe problemy :D  
Prosisz o link do programu czy o poradnik??? :P

Cytuj
Jeszcze zrób tutek odnośnie robienia całej własnej kampanii bo oglądałem filmik ale jednak wole to przeczytać ;) Najlepiej jeszcze dołącz jakieś screeny żeby było łatwiej to ogarnąć

Okay. Zrobiłem już dwie części poradnik dotyczących kampanii <Click> Jeśli naprawdę potrzebujesz screenów to mogę dorzucić :)
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Oczywiście chodzi mi o poradnik albo chociaż dogłębny opis funkcji, bo program ten mam nawet na komputerze lecz jak narazie go nie ogarniam praktycznie w ogóle :)
 

Bezifabr

Bezifabr

Użytkownicy
posty25
Propsy10
  • Użytkownicy
Oczywiście chodzi mi o poradnik albo chociaż dogłębny opis funkcji, bo program ten mam nawet na komputerze lecz jak narazie go nie ogarniam praktycznie w ogóle :)
Zamówienie zostanie wykonane jutro :P
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Aa co tam Jebnę odkop po 4 latach, mimo iż założyciel tematu był na forum ostatnio rok temu ^^ może ktoś inny zna temat i wie czy jest jakaś opcja exportu mdx do obj czy tam 3ds?

Szukam pluginów do gmax'a ale nie działają ;/ a ten program War3ModelEditor zapisuje tylko do mdx/mdl.

Edit: w sumie sobie poradziłem, muszę jeszcze tylko rozgryźć jak importować teksturki :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry