Możliwe jest wszystko, kwestia tego czy efekt jest wart pracy.
Nie wiem czy do GTA jest dołączony pakiet modderski z nieskompilowanymi modelami postaci. Jeśli nie jest, będziesz musiał spróbować wyciągnąć je z gry programami w stylu 3dRipperDX. To co otrzymasz, będziesz musiał oczyścić (powycinać ze sceny wszystko oprócz modelu postaci, wywalić nieużywane materiały) i przekonwertować do jakiegoś strawnego przez program do animacji formatu, np .obj. Następnie w programie w którym chcesz animować (np Blenderze) importujesz bodajże najpierw szkielet animacji wykorzystywany w MaxPaynie (jeśli nie jest udostępniony z ModKitem tej gry, raczej nic nie zdziałasz), a później zgodnie z tutorialami (które można znaleźc choćby na YT) przypinasz gruby punktów modelu do odpowiednich kości szkieletu i eksportujesz do formatu zgodnego z silnikiem MaxPayne'a.
Na temat odpowiednich konwerterów i szkieletu animacji musiałaby się już wypowiedzieć osoba która miała styczność z moddingiem tej konkretnej gry.