Postacie z San Andreas/GTA IV do Max Payne 2? 2609 2

O temacie

Autor C.Z.R

Zaczęty 24.01.2012 roku

Wyświetleń 2609

Odpowiedzi 2

C.Z.R

C.Z.R

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam.
Czy można "zriggować"(PRZENIEŚĆ) postać z San Andreas, a najlepiej z GTA IV do Maxa Payne'a 2, a jak można to jak? PROSZĘ O POMOC!
PRACUJE NAD WIELKIM MODEM!

Do modelowania używam programów: MilkShape 3D, Blender, Zmodeler.
Chyba najlepszy byłby do tego 3DS MAX ale z tego co pamiętam to waży on ponad 100mb i nie za bardzo mogę go pobrać bo mam kijowy internet  :ayfkm:Smile

PROSZĘ O POMOC!
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możliwe jest wszystko, kwestia tego czy efekt jest wart pracy.

Nie wiem czy do GTA jest dołączony pakiet modderski z nieskompilowanymi modelami postaci. Jeśli nie jest, będziesz musiał spróbować wyciągnąć je z gry programami w stylu 3dRipperDX. To co otrzymasz, będziesz musiał oczyścić (powycinać ze sceny wszystko oprócz modelu postaci, wywalić nieużywane materiały) i przekonwertować do jakiegoś strawnego przez program do animacji formatu, np .obj. Następnie w programie w którym chcesz animować (np Blenderze) importujesz bodajże najpierw szkielet animacji wykorzystywany w MaxPaynie (jeśli nie jest udostępniony z ModKitem tej gry, raczej nic nie zdziałasz), a później zgodnie z tutorialami (które można znaleźc choćby na YT) przypinasz gruby punktów modelu do odpowiednich kości szkieletu i eksportujesz do formatu zgodnego z silnikiem MaxPayne'a.

Na temat odpowiednich konwerterów i szkieletu animacji musiałaby się już wypowiedzieć osoba która miała styczność z moddingiem tej konkretnej gry.

C.Z.R

C.Z.R

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Był bym bardzo wdzięczny jak ktoś my zkonwertował mi skina z modyfikacji do GTA IV http://www.gta4-mods.com/player/terminator-t-1-f12057 do Maxa Payne'a 2. Jest ktoś taki hojny? :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry