Tekstura drzewa 16138 28

O temacie

Autor

Zaczęty 9.01.2012 roku

Wyświetleń 16138

Odpowiedzi 28

gothic1210
  • Gość
Do rzeczy :D  : nie wiem w ogóle nawet od czego zacząć. Chciałbym zrobić jakieś ładne tekstury zastępcze dla tych z Goticzka 1. Jakieś wskazówki? Próbowałem szukać czegoś przydatnego na CGTex, ale większość obrazków stamtąd nawet po przeróbkach wyglądała nie estetycznie.  

Z góry dzięki za rady ;)
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Tekstura drzewa
#1 2012-01-09, 20:40(Ostatnia zmiana: 2012-01-09, 20:41)
Uwielbiam tematy z tekstami typu: "elo... ja nie umiem nic :D  :D . jak zrobic takie zajebiste modele/tekstury/cokolwiek jak wy robicie????!!!! ;p  :D  :lol:  :idea:     "
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

gothic1210
  • Gość
Uwielbiam tematy z tekstami typu: "elo... ja nie umiem nic :D  :D . jak zrobic takie zajebiste modele/tekstury/cokolwiek jak wy robicie????!!!! ;p  :D  :lol:  :idea:     "
Nie pisałem, że nic nie umiem.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta. Ta...
Zwyczajnie uważam podejście "macie, nauczcie mnie" za głupie. Do takich rzeczy dochodzi się latami praktyki, nie da się od razu.
Ogarnij: tutoriale, dobre prace gameartowe, różne tekstury z gier. Zobacz jak to tam wygląda, wzoruj się, myśl.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

gothic1210
  • Gość
Ta. Ta...
Zwyczajnie uważam podejście "macie, nauczcie mnie" za głupie. Do takich rzeczy dochodzi się latami praktyki, nie da się od razu.
Ogarnij: tutoriale, dobre prace gameartowe, różne tekstury z gier. Zobacz jak to tam wygląda, wzoruj się, myśl.
No dobrze. Może źle to ująłem i ty tak zrozumiałeś moją prośbę. Co do tutków to przed napisaniem pytania na forum zapytałem wujka Google. Gimpuj też przejrzałem i nie znalazłem nic poza robieniem deski przy użyciu szumu. ;)
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pod Gimpa to ciężko znaleźć coś poza poradnikami do robienia sweet avaratków (może się to przydać jedynie do ogarnięcia opcji programu). Raczej popatrz na tutki z PS'a i zrób to samo w Gimpie.
Mimo to, ja osobiście najwięcej się nauczyłem z analizy czyichś tekstur oraz metodą najprostszą i najżmudniejszą: metodą prób i błędów. Po prostu bierzesz teksturkę, kombinujesz z trybami warstw, kombinujesz na warstwach z barwieniem, trochę tekstur brudu + tryby warstw...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tworzenie tekstur od podstaw nie ma sensu: pracy 2 razy więcej, efekt 2 razy gorszy.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Większość grafików mimo wszystko posługuje się gotowymi zdjęciami. Zbiór z CG Tex wcale nie jest zły, tekstury stamtąd są często wykorzystywane w grach - kwestia umiejętnego przerobienia. Aby otrzymać teksturę, nie tylko stosujesz na zdjęciu różnorodne filtry, ale przede wszystkim na różne sposoby miksujesz je i łączysz z innymi. Popróbuj. Często ciekawe efekty można osiągnąć wykorzystując tekstury które przedstawiające zupełnie co innego niż chcemy finalnie zobaczyć.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Tekstura drzewa
#9 2012-01-09, 21:58(Ostatnia zmiana: 2012-01-09, 23:17)
http://www.gimpuj.info/index.php?topic=26124.0

Drzewa nie drewna. Nie czujesz różnicy? Zresztą wypad z teksturami robionymi od zera na podstawie filtrów :P

@gothic1210

Jak nie pasują ci tekstury z CGtextures to zawsze możesz wziąć aparat w dłoń, polecieć w plener i zrobić odpowiednie zdjęcia.

edit:
@maciejh
Widzę, że korektor czuwa :) . Już poprawione
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie czujesz różnicy. - Tu powinien być - Nie czujesz różnicy.?

A tak nawiasem mówiąc, to rzeczywiście lepiej iść w plener niż wsadzać "to".
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie czujesz różnicy. - Tu powinien być - Nie czujesz różnicy.?
Wątpię.
Cytuj
A tak nawiasem mówiąc, to rzeczywiście lepiej iść w plener niż wsadzać "to".
Tak, ale po co? Zdjęcia trzeba mieć czym robić, a na CGtex jest ich pełno w różnych kategoriach - wystarczy sciągnąć i trochę pokombinować - mamy teksturę.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Tak, ale po co? Zdjęcia trzeba mieć czym robić, a na CGtex jest ich pełno w różnych kategoriach - wystarczy sciągnąć i trochę pokombinować - mamy teksturę.

Zajrzałem i faktycznie dla zwykłych drzew jest ich mnóstwo. Nie wiem na co tu narzekać. Lepsze się już chyba nie trafią. Najwyżej nieco obróbki jeśli nie odpowiadają stuprocentowo i tyle...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Chciałbym zrobić jakieś ładne tekstury zastępcze dla tych z Goticzka
Ach, zapomniałbym... Jak już zrobisz teksturę do Goticzka, wyostrz ją porządnie, ewentualnie trochę popraw kontrast. Silnik je bardzo rozmywa.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A właśnie, przemyśl to co odpierdalasz bo to nie wygląda na klimat G1:



 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Tekstura drzewa
#16 2012-01-10, 14:23(Ostatnia zmiana: 2012-01-10, 15:05)
A właśnie, przemyśl to co odpierdalasz bo to nie wygląda na klimat G1:



Te screeny mają miesiąc i z tych tekstur już nic nie zostało  ;)
Każdy kiedyś zaczynał.
edit: Pamiętajcie że tu jest lekki żar (nie wiem po co) nałożony.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Tekstura drzewa
#17 2012-01-10, 14:45(Ostatnia zmiana: 2012-01-10, 14:46)
Łoż cie cholera za bardzo kontrastuje ze sobą.

Dracon, nie wątp, bo tak powinno być - sprawdzałem. A jeśli chodzi o te tekstury to CGTextures to też dobry pomysł, ale nie TO - wygląda jakby ktoś paintem pomalował.

No i jeszcze brzegi tekstur strasznie się rzucają w oczy.
 


gothic1210
  • Gość
Nie jest najgorzej, ale zachwycony też nie jestem.
http://ifotos.pl/zobacz/MoWoTreet_rrapena.jpg/



 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry