Gothic FPS patch 45700 34

O temacie

Autor Brak

Zaczęty 15.08.2011 roku

Wyświetleń 45700

Odpowiedzi 34

Brak

Brak

Użytkownicy
posty13
Propsy20
  • Użytkownicy

Brak

Gothic FPS patch
2011-08-15, 15:00(Ostatnia zmiana: 2011-08-15, 15:03)
Nie jest to program/mod mojego wykonania. Postanowiłem go tu umieścić bo może nie wszyscy wiedzą o nim. Oczywiście kompatybilny jest z pierwszą częścią Gothica.

W moim przypadku liczba klatek skoczyła potwornie w górę  :lol:   (nie wiem dokładnie ale płynność była maksymalna, więc na pewno powyżej 60 fps). Przyda się to każdemu, nie tylko tym co mają wolne komputery.

MODDB
DOWNLOAD GothicFPS-108.1
DOWNLOAD GothicFPS-108

Instalacja jest banalna, wystarczy wypakować, potem otworzyć GothicFps.exe. W tym programie należy wskazać lokalizację GothicMOD.exe.

Jeżeli nie działa program z jednego linku, spróbuj z drugiego - jest to inna wersja. U mnie działa tylko starsza.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4672
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jakie są koszta tego olbrzymiego skoku?
Słaba grafika czy jakieś inne duperele?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Brak

Brak

Użytkownicy
posty13
Propsy20
  • Użytkownicy
Właśnie że brak kosztów. Po prostu odblokowuje limit klatek. Tak samo było w GTA SA.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5244
Propsy2024
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!

Werewolf

Gothic FPS patch
#3 2011-08-15, 16:41(Ostatnia zmiana: 2011-08-15, 16:43)
A czy używając Gothic FPS Patch mozemy grać w powiedzmy "Mroczne Tajemnice", "Diccuric" i inne mody czy tylko zwykly Gothic?
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7319
Propsy4617
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?

inż. Avallach
Administrator

Gothic FPS patch
#4 2011-08-15, 16:46(Ostatnia zmiana: 2011-08-15, 16:46)
To wbrew pozorom NIE jest wzrost wydajności. Engine pracuje ciągle w ten sam sposób, po prostu zdjęty jest limit. Na zbyt nowoczesnych maszynach mogą wystąpić błędy związane ze zbyt dużą ilością fps (tak, to możliwe).
Trudno też powiedzieć czy w połączeniu z odblokowaniem innych ograniczeń grafiki (np nieskończona widoczność i wyłączenie upraszczania modeli czy tekstur) (nie chodzi o zwykłe ustawienie opcji na 100%, ale "totalne", które jest możliwe tylko przez modyfikację silnika lub specjalne komendy) nie powodowałoby to jednak pewnych przycięć.

Brak

Brak

Użytkownicy
posty13
Propsy20
  • Użytkownicy
@ThorusOrc oczywiście można grać w każdą modyfikację. Dzięki temu MT mniej ścinają.

@Avallach z błędami jeszcze się nie spotkałem. Na niemodyfikowanym silniku Gothica wszystko powinno być ok.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5244
Propsy2024
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!

Werewolf

Gothic FPS patch
#6 2011-08-15, 19:36(Ostatnia zmiana: 2011-08-15, 19:36)
@Brak: Akurat mi MT nie scinaja wgl, tylko w pewnych miejscach jak np. pelna dymu jaskinia z krysztalem.

@Avallach: Może nie mierz każdego swoja miara? Nie kazdy jest takim dobrym modderem jak Ty zeby modyfikowac silnik :)  Ten patch zostal raczej stworzony na potrzeby przecietnego gracza który nawet nie wie jak sie zabrać za modyfikowanie gry i silnika :)
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
A do Gothic 2 nie działa :|  Nie ma pliku GothicMod.exe, chyba że tylko u mnie.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7319
Propsy4617
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
Do tego "modyfikowania silnika" wystarczy przykładowo wpisać w konsolę "zhighqualityrenderer" i "zfogzone 0". Efekty możesz zobaczyć u siebie, najlepiej z miejsca gdzie jest rozległy widok :D

diegot

diegot

Użytkownicy
posty60
Propsy4
  • Użytkownicy
Przecież napisał że to jest do gothic1 :facepalm:
 

heniu

heniu

Użytkownicy
posty143
Propsy1
  • Użytkownicy
"Oczywiście kompatybilny jest z pierwszą częścią Gothica." - z tego można wywnioskować że działa też pod Gothic 2, więc nie strzelaj ryja bo ręka ci odpadnie.
 
gmpa.com.pl

feodaron.pl

Brak

Brak

Użytkownicy
posty13
Propsy20
  • Użytkownicy
@ThorusOrc: Nawet nie to, że mi ścinało, tylko płynność była zauważalnie mniejsza niż w innych grach.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5244
Propsy2024
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Tak Avallach, napewno przecietnemu graczowi przyjdzie do glowy zeby podczas gry wpisac nieznane komendy "zhighqualityrenderer" i "zfogzone 0" :ayfkm:  

@Brak: U mnie zauwazalna nie byla :)
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
Czego pragniesz?
posty7319
Propsy4617
Nagrody
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Czego pragniesz?
Przeciętnemu graczowi nie, ale mogą być one włączone domyślnie w modyfikacjach (chociaż jak dotąd żadna taka nie powstała, to dość skomplikowane - chociaż chyba da się to stosunkowo łatwo zrobić korzystając z tego: http://themodders.org/index.php?/topic/13223-mozliwosci-pliku-konfiguracyjnego-moda/).

diegot

diegot

Użytkownicy
posty60
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
"Oczywiście kompatybilny jest z pierwszą częścią Gothica." - z tego można wywnioskować że działa też pod Gothic 2, więc nie strzelaj ryja bo ręka ci odpadnie.


Rzeczywiście ! :lol2:
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Ale bomba! Myślałem, że te animacje w g1 sie tną bo to starsza gra czy coś, to samo obracanie ekranu. A teraz wszyściutko płynnie chodzi jak w g2 dzięki!
 

SuperCheese

SuperCheese

Użytkownicy
posty192
Propsy25
  • Użytkownicy
Yyy a kto jest właściwie ojcem patcha?
 

Serrit

Serrit

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Jesteś moim mistrzem! Normalnie to Gothic zaliczał mi straszne spadki płynności, a teraz non stop chodzi w 60 klatkach na sekundę. Bardzo to mi pomoże przy kręceniu moich chorych filmików. Polecam  :lol:   :ok:
 

MarkosBoss

MarkosBoss

RaveN Studio
posty122
Propsy186
Profesjabrak
  • RaveN Studio
Jakie Wy macie maszyny, że Wam się Gothic I tnie? oO

Serrit

Serrit

Użytkownicy
posty16
Propsy3
  • Użytkownicy
Jakie Wy macie maszyny, że Wam się Gothic I tnie? oO

Mi się akurat się nie ciął, tylko zaliczał spadki FPS#msg1033559ów do 25  :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry