Warunek sprawdzający czy mamy ubrany zwój/runę 2782 5

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 20.07.2011 roku

Wyświetleń 2782

Odpowiedzi 5

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Czy istnieje jakakolwiek metoda aby sprawdzić czy mamy założony zwój bądź runę patrzałem w Externe Funktionen ale nic nie znalazłem.
 


EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To może się przydać. Dzięki ale jeszcze nie zamykajcie tematu może jakiś guru :D  będzie coś wiedział.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Długą, ale najprostszą metodą byłoby zrobienie sobie zmiennej do każdego zwoju/runy i przy zakładaniu zmienianie wartości zmiennej, a przy "zdejmowaniu" przywracanie wartości do zera. Wtedy ta zmienna mówiłaby, czy zwój jest założony. Dużo roboty, no ale powinno zadziałać z tego co pamiętam z goticzka.
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Niestety w przypadku zwojów chyba nie są aktywowane on_equip ani on_unequip. Jednak nie jestem tego pewien. Link który podał Shotic sprawdza z jakiego itemu "pochodzi" czar wybrany, czyli taki który jest już "trzymany" w ręku i gotowy do rzucenia. Chyba musiałbyś odczytywać zCArray'a oCNpc_self.oCMag_Book.spells_array. Niestety jedyne funkcje które do tego znajduję to MEM_ArrayToString lub IntToString(MEM_ReadIntArray(adres, offset)).

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sprawdziłem technologie Mea (odmienia się?) i jednak avallach miał racje. on_equip nie jest aktywowany. Czyli ja tego nie wykonam dobra zamknijcie temat. ;|
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry